logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم William 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ویلیام 2019 با کیفیت عالی

 

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

دانلود فیلم William 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم William 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نام فارسی : ویلیام

[codein_imdb]

 

زمین آسانسور برای ویلیام ساده است. دو دانشمند از بدو تولد یک نئاندرتال را کلون می کنند ، او را در آزمایشگاه پرورش می دهند و سعی می کنند او را به دنیای واقعی معرفی کنند. پسری خارج از داستان با قلب. حداقل یک فرضیه ، که روی کاغذ بود ، جذاب به نظر می رسید. متأسفانه ، این نتیجه نهایی نبود.

نوشته شده توسط J.T. آلن و تیم دیزنی ، که از این عکس نیز کمک می کند ، ویلیام کاری است که کاملاً در جهت اشتباه انجام گرفته است. هر صحنه احساس ناپسندی می کند ، با یک ساختار نقشه غیر خطی بیشتر بر ملودراماتیک تمرکز می کند تا به مسائل واقع بینانه تر که ممکن است یک شخص در وضعیت ویلیام با آن روبرو شود. این فیلمنامه بیشتر از ساختن روایتی که مخاطب می تواند پشت سر بگذارد ، بیشتر درباره دراماتیک خانوادگی نگران است.

و پس از آن فینال شهوت انگیز وجود دارد ، اما اجازه نمی دهیم از خودمان جلو برویم.

یک قطعه خارق العاده – در تئوری
پروفسور گرسنه مشهور ، جولیان رید (ولید زوایتر) با زیست شناس جوان بدشانس دکتر باربارا سالیوان (ماریا دیزیا) ملاقات می کند. این زوج با هم تصمیم به كلون كردن و به دنیا آوردن نوزاد نئاندرتال از نمونه ای كه در اخیراً باستان شناسی توسط مربی رید ، دکتر توماس (با بازیگر نقش برجسته بت گرانت) پیدا شده است ، گرفتند. در پی کسب دانش بیشتر در مورد اجداد ما ، این زوج به بهترین وجه می توانند کودک بی حسی به نام ویلیام (ویل بریتانی) را در یک آزمایشگاه کنترل شده پرورش دهند تا به سخره بگیرند تا شبیه آنچه می گویند یک محیط زندگی سالم است.

با گفتن یک سری فلاش بک و فلاش ، ما معضلات مختلفی را با توجه به نیاز ویلیام به محبت به عنوان یک کودک خردسال نشان می دهیم تا در جوانی مورد آزار و اذیت قرار گیرند ، فقط برای فهمیدن اینکه او دارای قدرت برتر نسبت به سایر نقاط جهان است. شکسته شدن اجتناب ناپذیر والدین / خالقان وی به زودی دنبال می شود. ویلیام از محیط استریل گرفته شده است که او همیشه می دانسته است که توسط یک مادر کوچک باربارا ، در یک جزیره کوچک پرورش یابد. این امر باعث می شود ویلیام در خارج از منزل او همیشه به عنوان یک نئاندرتال هوس می کند در حالی که سهواً او را در یک زیستگاه کنترل شده از آب نگه داشته است. از طریق تعامل او با بچه ها سن خود را می فهمیم ، ویلیام هوش بسیار پیشرفته تری از آنچه انتظار می رود دارد دارد. جنبه گیج کننده ای برای شخصیت با توجه به اینکه فکر می کند در اصطلاحات روشن و بدون مفهوم طعنه و طنز فکر می کند.

در این مرحله از روایت است که مخاطب در آن شروع به حلقه ای از ریتم شخصیت ها و انگیزه ها می کند. متأسفانه ، تحقق درام علمی تخیلی نیمه جالب که فکر می کنید در حال تماشای آن هستید ، طولی نکشید و مسخره کرد.

تور برای کار
در جایی در وسط فیلم ، پدر ویلیام سعی می کند ضمن تلگراف زندگی شخصی خود به عنوان یک حرکت تند و سریع با فرصت های پیش بینی شده ، به نعمت های پسرش برگردد. نمونه بارز ارتباط او با یک دانش آموز خیلی جوان تر به نام سارا (پارک سوسن در یکی از معدود نقشها با هر قلب). با تبدیل شدن به معلم ویلیام ، آنها احساساتی را نسبت به یکدیگر ایجاد می کنند که البته آنها این کار را انجام می دهند! این اختلاف بین ویلیام و پدرش ایجاد می شود که منجر به یک پایان بزرگ و مبهم می شود که مانند یک باشگاه در بالای سر قرار می گیرد (بهانه ای از جمله غارنوردان). اثر سوم که عجیب ، بی دقتی و بیش از همه مسخره است ، مانند یک فیلم کاملاً متفاوت احساس می کند ، و هر شخصیت ، ویلیام را نیز شامل می شود ، در نتیجه کاملاً غیرممکن است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ویلیام دوبله فارسی William 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!