logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
58%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Venom 2 Let There Be Carnage 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم خارجی ونوم 2 2021 با کیفیت عالی 4K 1080p

 

دانلود فیلم ونوم ۲ 2021 دوبله فارسی
دانلود فیلم ونوم ۲ 2021 دوبله فارسی

Venom: Let There Be Carnage یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال 2021 است که شخصیت ونوم کامیکس مارول را به نمایش می‌گذارد که توسط کلمبیا پیکچرز و با همکاری مارول تولید شده است. این فیلم که توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است، دومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی و دنباله Venom (2018) است. این فیلم را اندی سرکیس بر اساس فیلمنامه ای از کلی مارسل، بر اساس داستانی که او با تام هاردی که در نقش ادی براک / ونوم در کنار میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هارلسون ایفای نقش می کند، نوشته است. در این فیلم، براک تلاش می‌کند تا خود را به عنوان میزبان سمبیوت بیگانه ونوم وفق دهد، در حالی که قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسادی (هارلسون) پس از تبدیل شدن به میزبان Carnage، یک تخم‌ریز آشفته از Venom، از زندان فرار می‌کند.

در نظر گرفته شده بود که Venom شروع یک جهان مشترک جدید باشد و برنامه ریزی برای دنباله آن در طول تولید فیلم اول آغاز شد. هارلسون برای حضور کوتاهی در نقش کسادی در پایان Venom انتخاب شد تا در ادامه فیلم به شخصیت شرور Carnage تبدیل شود. کار رسمی روی دنباله در ژانویه 2019 آغاز شد و هاردی و هارلسون تایید کردند که به همراه مارسل به عنوان نویسنده بازخواهند گشت. سرکیس در ماه اوت به عنوان کارگردان استخدام شد، تا حدی به دلیل تجربه کار با CGI و فناوری تصویربرداری حرکتی که بخش مهمی از به تصویر کشیدن Venom و Carnage در فیلم بود. فیلمبرداری در استودیو لیوزدن در انگلستان از نوامبر 2019 تا فوریه 2020 انجام شد و فیلمبرداری اضافی در سانفرانسیسکو در ماه فوریه انجام شد. عنوان در آوریل 2020 اعلام شد. این فیلم در درجه اول از داستان کمیک بوک کمیک “Maximum Carnage” (1993) و مجموعه داستانی انیمیشن مرد عنکبوتی 1994 The Venom Saga (1996) الهام گرفته شده است.

Venom: Let There Be Carnage در 14 سپتامبر 2021 در لندن اکران شد و در 1 اکتبر 2021 در ایالات متحده اکران شد. به دلیل همه‌گیری کووید-19 از تاریخ اولیه اکتبر 2020 به تعویق افتاد. این فیلم بیش از 454 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و آن را به هفتمین فیلم پرفروش سال 2021 تبدیل کرده است و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است، اگرچه به طور کلی نسبت به فیلم قبلی خود پیشرفتی در نظر گرفته می شود.

در سال 1996، کلتوس کسادی جوان با درماندگی تماشا می کند که عشقش، فرانسیس باریسون، که توانایی دستکاری صدا را دارد، از خانه کودکان ناخواسته سنت استس به مؤسسه ریونکرافت برده می شود. در راه، او از قدرت فریاد صوتی خود برای فرار استفاده می کند و به افسر پلیس جوان پاتریک مولیگان حمله می کند. او به چشم باریسون شلیک می کند و به دلیل فریاد او از ناحیه گوش او آسیب می بیند. مولیگان بدون اینکه بداند او را کشته است، باریسون به مرکز منتقل می شود که در برابر قدرت های او سخت شده است.

در روزگار کنونی، مولیگان که اکنون کارآگاه است، با ادی براک تماس می گیرد تا با کسدی، یک قاتل زنجیره ای صحبت کند که پس از مصاحبه یک سال قبل، با کسی غیر از براک صحبت نمی کند. ، می تواند بفهمد کسدی جسد قربانیان را در کجا پنهان کرده است، که به براک رونق شغلی زیادی می دهد. سپس نامزد سابقش آن وینگ با براک تماس می گیرد و به او می گوید که اکنون با دکتر دن لوئیس نامزد کرده است که باعث نارضایتی ونوم شده است.

کسادی که در جنایات خود مجرم شناخته شد و قبلاً به اعدام با تزریق کشنده محکوم شده بود، براک را به زندان ایالتی سن کوئنتین، جایی که کسدی در محکومیت اعدام در بازداشت است دعوت می کند تا در مراسم اعدام او شرکت کند. با این حال، ونوم تحریک می شود تا از طریق توهین به براک به کسادی حمله کند. کسدی دست براک را گاز می گیرد و قسمت کوچکی از سمبیوت را می بلعد. در بازگشت به خانه، ونوم که می‌خواهد آزادی بیشتری برای خوردن جنایتکاران داشته باشد، با براک بحث می‌کند و این دو در نهایت با هم درگیر می‌شوند تا اینکه سمبیوت از بدنش جدا شود. آنها راه های مختلف خود را می روند.

اعدام کسادی زمانی با شکست مواجه می شود که یک سیمبیوت قرمز ظاهر می شود و تزریق را مسدود می کند. او خود را به عنوان قتل عام معرفی می کند و در زندان به خشونت می پردازد و زندانیان را آزاد می کند و نگهبانان را می کشد. کسادی و کارنیج با هم معامله می کنند: کارنیج به کسدی کمک می کند تا باریسون را از ریونکرافت بیرون بیاورد و کسادی به او کمک می کند تا براک و ونوم را از بین ببرد. مولیگان در خانه براک را ملاقات می کند و به او در مورد وضعیت هشدار می دهد. در Ravencroft، Kasady باریسون را آزاد می کند و آنها به خانه فرزندان قدیمی خود می روند تا آن را بسوزانند.

مولیگان که به دلیل تعامل با کسدی قبل از ظهور کارنیج به براک مشکوک شده بود، براک را به ایستگاه پلیس می برد. براک از پاسخ دادن به سوالات مولیگان امتناع می ورزد و با ویینگ به عنوان وکیلش تماس می گیرد. براک فاش می کند که ونوم از او جدا شده است و برای مبارزه با کارنیج به سیمبیوت نیاز دارد. هنگامی که ونوم با پریدن از بدنی به بدن دیگر در سانفرانسیسکو راه خود را طی می کند، ویینگ او را می یابد و متقاعد می کند که براک را ببخشد. او با ونوم ارتباط برقرار می کند و براک را از ایستگاه پلیس بیرون می کند. براک و ونوم جبران می کنند و دوباره با هم پیوند می خورند.

کسادی مولیگان را گروگان می گیرد و باریسون پس از ناکامی در یافتن براک، ویینگ را دستگیر می کند. باریسون به لوئیس اطلاعاتی در مورد محل نگهداری ویینگ می دهد و او آن را به براک می دهد. کسادی و باریسون قصد دارند در یک کلیسای جامع ازدواج کنند، جایی که ونوم ظاهر می شود و با کارنیج مبارزه می کند. ظاهراً باریسون مولیگان را با آویزان کردن او به زنجیر می کشد. ونوم در برابر تخم خود ایستادگی می کند، اما در نهایت به طرز وحشیانه ای توسط کارنیج غلبه می کند و دومی تصمیم می گیرد ویینگ را بالای کلیسای جامع بکشد. ونوم موفق می شود وایینگ را به موقع نجات دهد و باریسون را تحریک می کند تا دوباره از قدرت خود استفاده کند. انفجار صوتی او باعث می شود که هر دو سیمبیوت از میزبان خود جدا شوند، زیرا کلیسای جامع فرو می ریزد و یک زنگ در حال سقوط، باریسون را می کشد.

ونوم با برقراری ارتباط با او قبل از برخورد، براک را نجات می دهد. کارنیج سعی می کند دوباره با کسدی پیوند بخورد، اما ونوم سیمبیوت را می بلعد. کسادی می گوید که او فقط می خواست دوست براک باشد، اما ونوم سر کسدی را گاز می گیرد. در حالی که براک، ونوم، ویینگ و لوئیس فرار می کنند، چشمان یک مولیگان زنده به رنگ آبی می درخشد. براک و ونوم، که اکنون فراری هستند، تصمیم می گیرند در حالی که در مورد قدم های بعدی خود فکر می کنند به تعطیلات بروند. در یک صحنه میانی، ونوم به براک درباره دانش همزیست‌ها درباره جهان‌های دیگر می‌گوید، نوری کورکننده آنها را از اتاق هتلشان به اتاق دیگری می‌برد [N 2] جایی که جی. جونا جیمسون هویت مرد عنکبوتی را به عنوان پیتر پارکر فاش می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ونوم 2 Venom 2 Let There Be Carnage 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!