logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Fighting Preacher 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم واعظ مبارز 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم واعظ مبارز دوبله فارسی
دانلود فیلم واعظ مبارز دوبله فارسی

 

نام فارسی : واعظ مبارز

[codein_imdb]

 

 

The Fighting Preacher یک فیلم درام 2019 است که توسط T. C. Christensen ساخته و به کارگردانی دیوید مک کانل و کنا داون ساخته شده است.

این فیلم روی ویلارد باین (دیو مک کانل) و همسرش ربکا (کاسیدی هوبرت) تمرکز دارد که در یک خدمت 25 ساله مبلغین در پالمیرا نیویورک شرکت می کنند.

داستان یک بوکسور که واعظ مورمون شد. وی به شهری در نیویورک ارسال شده که قبلاً آخرین واعظ مورمون را 80 سال پیش بیرون رانده بود. این شهر از فروش وسایل آنها خودداری کرد و آنها را آزار داد. او که بوکسور است ، سریع می تواند مشت های خود را بالا ببرد.

شان مینز از سالت لیک تریبون با تمجید از کار کریستینسن در این فیلم گفت: “او یک شوخ طبع ملایم را به داستان لوبیا تزریق می کند ، طعنه طعنه ای خوب ویلارد را اسیر می کند” و “عمیقاً وفادار قدردانی از افتادن نام های گاه به گاه خواهد کرد.

دانلود فیلم واعظ مبارز دوبله فارسی

سالهاست که فیلمساز T.C. کریستینسن در ساخت فیلم های شیرین و الهام بخش و ایمان محور برای مخاطبان Saint-day-day کار شغلی کرده است. بسیاری از این موارد در گذشته تنظیم شده اند و درصدد هستند بخشی از تاریخ کلیسا مانند معجزه کوکویل یا 17 معجزه را بیان کنند. این فیلم ها قطعاً برای همه نیستند اما اگر برنامه هایی مانند When Calls the Heart یا خانه کوچک را در Prairie دوست دارید ، از آنها لذت خواهید برد. آخرین تلاش او ، مبارز واعظ ، کمی ناهموار است اما در کل موفق می شود یک داستان واقعی احساساتی راجع به مدارا ، مهربانی و چگونگی پیروزی یک روح مسیحی بر تنفر از او بگوید.

این فیلم براساس تجربیات ویلارد بین (دیوید مک کان) ساخته شده است. یک قهرمان بوکس که در سال 1905 توسط کلیسا فراخوانده شد تا به شهر پالمیرا ، نیویورک نقل مکان کند و در مزرعه جوزف اسمیت ، به تازگی خریداری شده ، برای خودش و خانواده خود بسازد. همانطور که از این نام پیداست ، این خانه زمانی متعلق به کلیسای عیسی مسیح مقدس پیامبر مقدس و بنیانگذار جوزف اسمیت بود. در نزدیکی تپه کوموره است که در آن پیامبر ادعا کرده است که با راهنمایی یک فرشته صفحات طلا را که او ترجمه کرده است به “کتاب مورمون” است. متأسفانه ، ساکنان که از ترس از دین جدید و شور و شوق پیروان آن می ترسیدند ، سرانجام مقدسین از پالمیرا بیرون رانده شدند و پس از 85 سال این شهر همانطور که در آن زمان شناخته شده بودند ، از همه “مورمون ها” خلاص شده بود.

دانلود فیلم واعظ مبارز دوبله فارسی

فرد پس از گذشت چنین مدت طولانی از یکدیگر فکر می کند ، عصبانیت علیه مقدسین روزهای اخیر در پالمیرا از بین می رفت اما این ثابت شد که این مورد باقلا نیست. آنها با مخالفت و چالش هایی روبرو شدند که سعی در انجام کارهای عادی مانند خرید مایحتاج روزمره ، مراقبت های پزشکی و حتی کمک به دخترشان برای آموزش دارند.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم واعظ مبارز دوبله فارسی The Fighting Preacher 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!