logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Never Grow Old 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هیچ وقت پیر نشو 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی Never Grow Old 2019
دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی Never Grow Old 2019

 

نام فارسی : هیچ وقت پیر نشو

[codein_imdb]

 

مردی (امیل هیرش) با اسلحه وارد کلیسا می شود. بعد از خواندن برخی آیه های کتاب مقدس ، یک شات شنیده می شود.

این فرد متعهد شهر است و در مراسم تشییع جنازه شرکت می کند. وی سپس در یک سرویس کلیسایی شرکت می کند که واعظ ادعا می کند که جماعت از ممنوعیت الکل ، قمار و روسپیگری پشیمان می شوند تا آن را به یک شهر “مسیحی” تبدیل کنند. پس از كلیسا ، مرد با دوستش اد صحبت می كند كه در صورت نیاز به فرزندان خود به فرزندان خود پیشنهاد می دهد.

این مرد و خانواده اش وارد مغازه ای می شوند که پسرش از او سؤال می کند که آیا اسلحه ای می خواهد یا به او پاسخ می دهد که او یک تفنگ دارد. در همین حال ، مرد عجیب و غریبی وارد مغازه می شود و با هجوم به مغازه ناله می کند و به همسر این زن خیره می شود. در خانه ، مرد و همسرش بحث می كنند كه چطور هرگز آنها را به كالیفرنیا نبردند (هدفشان) و این مرد آرزو دارد از این پس كه شهر “مسیحی” ساكت شده ، به آنجا حركت كند. همسرش از ترك خودداری می كند.

دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی
دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی

در نیمه شب ، سه مرد به مرد نزدیک می شوند و از مردی بنام بیل کربیتری سؤال می کنند. اگرچه او به مردان راهنمایی می کند ، اما آنها خواستار این هستند که او با آنها برود. او مردان را به خانه همسر بیل می برد زیرا بیل شهر را ترک کرد. این مرد فاش می کند که او یک شکارچی فضل است که به دنبال بیل است. پس از آن ، وی درخواست می کند که به سالن منتقل شود و در آنجا می آموزد که واعظ می خواست که مسافرخانه ، مشروبات الکلی را متوقف کند یا او سالن را به آتش بکشد. بیش از یک نوشیدنی ، این مردان خود را به عنوان آلبرت هلندی (جان کوساک) ، گنگ گنگ (که زبانش قطع شده است) و سیسیل و مرد ایتالیایی که انگلیسی صحبت نمی کند معرفی می کنند. این مرد خود را پاتریک تیت ، یک مهاجر ایرلندی معرفی می کند. هلندی ادعا می کند که او می فهمد که چگونه احساس می کند یک فرد خارجی مانند پاتریک ، یک کاتولیک ایرلندی است. از آنجا که مسافرخانه هیچ غذایی ندارد ، مردان به خانه پاتریک باز می گردند که همسر وی ، آدری ، برای آنها وعده غذایی درست می کند. گنگ گنگ (مردی از فروشگاه) به او تکیه می دهد.

بعد از غذا هلندی ها به مسافرخانه برمی گردند و هتل خود را خریداری می کنند تا آن را به سالن تبدیل کنند. یک ماه بعد با قمار و فاحشه ها کاملاً در حال جابجایی است. مسافرخانه (جیم امت) برای گرفتن پاتریک می رود زیرا مردی “تصادفا” در سالن درگذشت. کلانتر مشکوک است ، اما همه از آنها سکوت می کنند که چه اتفاقی افتاده است. در مراسم خاکسپاری ، واعظ کلانتر کلاهبرداری را متهم می کند و عدالت را طلب می کند.

در آن شب ، هلندی ها پاتریک را از خواب بیدار می کنند و دو تابوت درخواست می کنند. او پاتریک را به گودال حفره ای می برد که در آن او بیل کرابتری و یک مرد دیگر را می کشد. پاتریک به دلیل رشته مرگ و میر در حال بدست آوردن پول بیشتر از حد معمول است.

در سالن ، هلندی ها جوانی را با کارت هایی که نمی توانند بدهی خود را پرداخت کنند ، پاکسازی می کند. هنگامی که هلندی حاضر به ترک او نمی شود ، اسلحه می کشد ، بنابراین هلندی او را می کشد. او ادعا می کند که این پسر را در دفاع از خود به قتل رسانده است و هیچ کس دیگری نمی گوید. همه در کلیسا عکس های اسلحه می شنوند و برای دیدن جسد می روند. کلانتر به طور فزاینده ای با هلندی ها آشفته می شود اما هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. بعداً ، در مغازه ، گنگ گنگ دنبال آدری در داخل است و صورت خود را لمس می کند. او ناخوشایند ناراحت می شود اما به نظر می رسد قبل از ترک شرمندگی می گوید “دوستت دارم”. وقتی آدری به پاتریک می گوید ، ادعا می کند که هیچ ضرری به او وارد نخواهد شد.

دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی
دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی

خانم کرابتری برای دیدن هلندی ها در سالن می رود و پیشنهاد می کند که به عنوان یک فاحشه کار کند زیرا گرسنه است. هلندی می گوید او و دختر را می گیرد ، اما او را تنها به عنوان فاحشه نمی خواهد. در خانه پاتریک ، واگن عبور می کند و یک زن و شوهر ادعا می کنند که به سمت کالیفرنیا حرکت می کنند. آنها می پرسند سالن کجاست. اندکی پس از ترک ، پاتریک عکس های سلاح می شنود و مرد را در خیابان کشته می شود که احتمالاً توسط گنگ گنگ یا سیسیل کشته شده است. وی پس از آماده شدن بدن ، لباس جدیدی را به فرزندان خود و همسرش آب نبات می دهد ، اما او از این امر امتناع می ورزد زیرا خیالی است و او به جایی می رسد. متخلف ، او به همراه دوست خود به شهر می رود و در سالن نوشیدنی می نوشد. او برخورد هندی با هلندی ها دارد ، اما شلیک آن در طبقه بالا شنیده می شود – دختر خانم کرابتری نمی توانست یک فاحشه باشد و مردی را که برای او هزینه پرداخت شلیک می کند.

به پاتریک مأموریت داده شده است كه كوچه ای برای آویزان كردن دختر بسازد ، و همسرش می گوید اگر این كار را انجام دهد ، وی برای مرگ او مقصر است. آنها درباره چگونگی مکانی در روستا بحث نمی کنند ، اما پاتریک بخاطر پولی که از قتل ها می گیرد می خواهد بماند. روز بعد دختر آویزان است. گنگ گنگ دنبال خانه آدری می شود و او را به حیاط پشتی می چسباند و چاقویی را به او تحریک می کند ، اما قبل از اینکه بتواند به او برسد پاتریک پشت سرش می آید و او را خفه می کند ، بدن را در تابوت دختر آویزان مخفی می کند. حالا با درک عمق عمیق ناهنجاری هایش ، پاتریک موافقت می کند که روز بعد با آدری را ترک کند.

آن شب واعظ بیدار می شود و یک گلدان روغن را در خیابان می گیرد و سالن را به آتش می اندازد. هلندی او و کلانتری را که به دفاع خود می آید ، می کشد. پاتریک اسلحه کلانتر را می گیرد اما از برخورد دور می شود. روز بعد ، در حالی که او این دو را دفن می کند ، سیسیل به قتل آدری فرستاده می شود. او بچه ها را پنهان می کند و اسلحه پاتریک را می خواند و وقتی سیسیل وارد می شود ، بازوی خود را شلیک می کند. آنها می جنگند و او او را در معده می اندازد. او یکی از اسلحه هایش را می گیرد و آنها به یکدیگر شلیک می کنند. فرزندان پاتریک او را از گورستان باز می گیرند و او به خانه باز می گردد. او از اد می خواهد که در صورت عدم بازگشت ، از خانواده خود مراقبت کند.

دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی

پاتریک پول خود را از مخفیگاهش بازیابی می کند و همه اینها را روی یک تار و پود تپانچه خرج می کند. او گرد و غبار را با میخ و دو سکه نقره ای که به چشم مردگان می گذارد بار می گذارد. او همانطور که در صحنه اول دیده می شود ، وارد کلیسا می شود ، جایی که هلندی ها و جیم امت را می یابند. هلندی می فهمد که پاتریک اکنون پر از نفرت است و او را جلب می کند. پاتریک اشتباهات را به هلندی شلیک می کند ، که او را در روده شلیک می کند ، سپس تپانچه خود را روی جیم می چرخاند و او را می کشد. او به خانه راه می رود و پسرش را در ایوان مشاهده می کند که از او می پرسد که آیا می میرد. او به پسرش می گوید که او ، خواهر و مادرش را دوست دارد و باید اد را بدست آورد. پاتریک روی ایوان مانده و احتمالاً می میرد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هیچ وقت پیر نشو دوبله فارسی Never Grow Old 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!