logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Plane 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی هواپیما (پلن) 2023 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم هواپیما دوبله فارسی Plane 2023
دانلود فیلم هواپیما دوبله فارسی Plane 2023

هواپیما یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ژان فرانسوا ریشت بر اساس فیلمنامه ای از چارلز کامینگ و جی پی دیویس است. جرارد باتلر، مایک کولتر، یوسون آن و تونی گلدوین بازیگران این فیلم هستند. خلاصه داستان درباره یک خلبان (باتلر) است که با یک زندانی (کولتر) متحد می شود تا مسافرانش را از منطقه متخاصمی که برای فرود اضطراری در آن فرود آمده اند نجات دهد.

فیلم هواپیما در سال 2016 اعلام شد، در سال 2019 توسط Lionsgate خریداری شد، در سال 2020 به استودیو Solstice فروخته شد و در سال 2021 توسط Lionsgate دوباره خریداری شد. این فیلم در پورتوریکو فیلمبرداری شد.

هواپیما در 13 ژانویه 2023 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 38 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

برودی تورنس، خلبان تجاری، خلبان سابق RAF، با پرواز 119 خطوط هوایی تریل بلیزر از سنگاپور به هونولولو از طریق توکیو پرواز می کند. پس از اینکه هواپیمای او در اثر طوفان در دریای چین جنوبی آسیب می بیند، او مجبور می شود هواپیمای خود را در جزیره جولو در فیلیپین فرود بیاورد و یک مهماندار و یک افسر RCMP که مظنون به قتل فراری لوئیس را همراهی می کند. گازپر.

در شهر نیویورک، هیئت مدیره Trailblazer با مدیر بحران خود، Scarsdale تماس می گیرد. او یک تجهیزات نظامی خصوصی را برای نجات مسافران اعزام می کند، زیرا مقامات حاضر به اعزام نیرو به جزیره تحت کنترل شورشیان نیستند. برودی با همراهی گاسپار برای کمک به جنگل می رود. در یک انبار متروکه، برودی با مافوق و دخترش تماس می گیرد تا مکان آنها را بگوید، اما توسط شورشی مورد حمله قرار می گیرد که او را تحت سلطه خود در می آورد. آنها با سایتی روبرو می شوند که توسط شورشیان برای ساختن فیلم های باج گیری استفاده می شود و به سمت هواپیما مسابقه می دهند، اما توسط رهبر شورشیان داتو جونمار مورد ضرب و شتم قرار می گیرند که یک زوج کره ای را که سعی در فرار داشتند را می کشد و مسافران و خدمه بازمانده را به گروگان می گیرد. باج های کلان را از خانواده های خود تامین کنند.

پس از خروج گروه، برودی و گاسپار بر شورشیان باقی مانده چیره می شوند و آنها را مجبور می کنند که محل لانه خود را فاش کنند. برودی قبل از رفتن، یادداشتی برای تیم های نجات می گذارد و به آنها می گوید که چه اتفاقی افتاده است. برودی و گاسپار در مخفیگاه شورشیان نگهبانان گروگان ها را می کشند و آنها را مخفیانه وارد اتوبوس می کنند. برودی تصمیم می گیرد که پشت سر بماند تا حواس شورشیان را پرت کند. در حالی که او در شرف اعدام است، تیم نجات از راه می رسد و تلفات سنگینی به افراد جونمار وارد می کند.

در بازگشت به هواپیما، برودی و کمک خلبانش ساموئل دله موفق می شوند هواپیما را دوباره عملیاتی کنند و گروگان ها را برای بلند شدن در داخل آن جمع کنند، زیرا گروه اسکارسدیل و گاسپار با مردان جونمار مبارزه می کنند. گاسپار تصمیم می گیرد که پشت سر بماند تا حواس نیروهای جونمار را پرت کند و به تیم اسکارسدیل اجازه دهد تا سوار هواپیما شود و از تلاش جونمار برای منفجر کردن هواپیما با آرپی جی جلوگیری کند و بعداً با کیسه ای پول که توسط مزدوران برای پرداخت هزینه ها آورده شده بود به جنگل فرار کند. گروگان ها

هواپیما خیلی آسیب دیده و سوخت آن خیلی کم است تا بتواند یک سفر طولانی را انجام دهد، اما برودی موفق می شود هواپیما را در جزیره همسایه سیاسی فرود بیاورد، جایی که در نهایت توسط نیروهای دولتی نجات پیدا می کنند و برودی از مسافران و خدمه تمجید می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هواپیما دوبله فارسی Plane 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!