logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم Khuda Haafiz 2020

 

دانلود فیلم هندی خداحافظ با دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی Khuda Haafiz 2020
دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی Khuda Haafiz 2020

 سامیر چوداری (Vidyut Jamwal) که توسط پلیس در یک کشور خیالی خاورمیانه به نام Noman دستگیر شده است ، موافقت می کند هر آنچه منجر به دستگیری وی شد را برای I.K. میشرا (اخلاک خان) ، یک مقام سفارت هند. یک فلاش بک اتفاق می افتد ، جایی که سامیر یک مهندس نرم افزار است و در سال 2007 با زنی به نام نارگیس (شیوالکا اوبروی) ازدواج می کند. وقتی یک بحران مالی در سال 2008 باعث بیکاری هر دو شود ، زندگی آنها برعکس می شود. سه ماه بعد ، آنها با کمک نادیم (ویپین شارما) ، کارمند استخدام خارج از کشور در انمان شغل می گیرند. نرگس ابتدا می رود و سامیر می ماند تا بتواند پس از آماده شدن اسناد خود در طی چند روز به آنجا برسد. پس از ورود او به نعمان ، نرگس با سامر تماس می گیرد و می گوید شخصی او را می دزدد و او درخواست کمک می کند. سامیر با کمک پلیس از نادیم بازجویی می کند و مقدمات سفر به نعمان را فراهم می کند و پس از ورود او با عثمان حمید علی مراد (آنو کاپور) راننده تاکسی که او را به یک مغازه می رساند آشنا می شود. سامر پس از مبادله پول و خرید سیم کارت محلی ، با هر شماره ارائه شده توسط ندیم تماس می گیرد اما هیچکدام قابل دسترسی نیستند. او از عثمان می خواهد که او را به نشانی داده شده توسط ندیم ببرد اما می فهمد چنین آدرسی وجود ندارد. عثمان سامیر را به اداره پلیس می برد ، جایی که سامر از طریق تلفن می فهمد که ندیم گم شده است. در حالی که پلیس به او کمک نمی کند ، سامر به سفارت هند نزدیک می شود که در آن یک زن موافقت می کند با یک مقام بالاتر تماس بگیرد. به زودی ، سامر به عنوان عضوی از یک شرکت مخابراتی ظاهر می شود و آدرس شخصی را که نرگس با تلفن او تماس گرفته است ، بدست می آورد. با آموختن این مرد شیرازی نام دارد ، سامیر به آدرس او می رود اما او را پیدا نمی کند. بعداً ، عثمان و سامر از دوست سابق در مورد مشارکت شیرازی در تجارت گوشت اطلاعات می گیرند. سامر در جستجوی نرگس با عثمان به خانه های فاحشه مراجعه می کند و او را در یکی پیدا می کند ، اما همانطور که او را می شناسد ، سامر توسط صاحبان حمله شده و متحمل دگرگونی شدیدی می شود زیرا در این جنگ پس از آن بسیاری از مردان را می کشد و به دنبال آن یک ماشین تعقیب و گریز دنبال می شود. با سقوط و دستگیری در حالی که عثمانی زخمی در بیمارستان بستری می شود ، پایان می یابد.

به حال حاضر ، همانطور که سامیر روایت این را برای این مقام به پایان رساند ، یک پلیس به نام فیض ابو مالک (شیو پاندیت) با او تماس می گیرد که تصمیم می گیرد در تیمش از جمله افسر تامنا حمید به او کمک کند. آنها با هم فیلم های دوربین مداربسته فرودگاه نومان را مشاهده می كنند كه در آنجا نرگس را می بینند كه وارد می شود و سپس وارد یك ون سیاه می شود ، در خارج از آن مرد كچل مرموزی دیده می شود. به زودی مشخص می شود که فرد کچل ، Iztek Regini ، یک هماهنگ کننده مدل الجزایری است که از طرف دیگر ، دستور کشتن Nargis را صادر می کند. به زودی ، فیض و تامنا با جسدی کاملاً سوخته روبرو می شوند و اعتقاد دارند نرگس است. سامیر اعتقاد ندارد که او است ، اما با نگاه کردن به آویز او ، خرد می شود. سامر پس از تشییع جنازه ، غرامت و بلیط های هند را تحویل می گیرد. در همین حال ، تامنا می فهمد نرگس زنده است و جسدی که آنها پیدا کردند یک زن متفاوت است. قبل از اینکه یاد بگیرند او هرگز سوار پرواز نشده است ، او و فیض سعی می کنند سامر را پیدا کنند. سامر که اکنون مایل به انتقام است ، رزومه ای را به عنوان یک زن مسلمان برای ملاقات با Iztek ارسال می کند و اسلحه ای را ترتیب می دهد. سامیر که خود را به عنوان یک زن مسلمان درآورده است ، به خانه ایزتک می رسد و او را با اسلحه نگه می دارد. این دو با خشونت درگیر شدند و سامر در آستانه کشتن ایزتک بود قبل از اینکه دومی نشان دهد نرگس زنده است و جسد فریبنده است. به زودی ، فیض و تامنا که در مورد زنده بودن نرگس به عثمان گفته اند ، همراه او می آیند و همان را تأیید می کنند. با این حال ، فائز پس از گرفتن اسلحه از سامر و درگیری با تامنا ، متحد Iztek است. تامنا فائز را به اندازه کافی تسلیم می کند تا به سامر فرار کند ، از جمله نرگس و سایر زنان برای فرار ، به همراه عثمان زخمی که هنگام صعود به کامیون از ناحیه پا مورد اصابت قرار می گیرد. فیض تامنا را می کشد و سامر را قاب می گیرد. تعقیب و گریز پس از آن Iztek را مرده است. در حالی که فیض با مجرمی ملاقات می کند که شریک جرم او و رئیس Iztek است. این توسط یک مامور مخفی که فیض را افشا می کند ، عکس گرفته است. همانطور که سامر با کامیون به مقر ISA می رود که میشرا در ملاقات با فرمانده ISA است ، قبل از اینکه خیانت وی توسط کمیساری که به افرادش دستور ایستادن می دهد ، توسط فیض دستگیر و با تهدید اسلحه دستگیر شود. سامیر و فیض در یک مشت مشت درگیر می شوند جایی که سامر فیز را به ضرب و شتم می اندازد. نرگس و زنان دیگر آزاد می شوند و به تامنا مراسم خاکسپاری ایالتی داده می شود. گاهی بعداً ، عثمانی در حال بهبودی با این زوج دیدار می کند و ابراز تمایل می کند که روزی به هند سفر کند. هنگام عزیمت به هند با گفتن “خدا حافظ” با لبخند ، نگاهی به نرگس می اندازد و آنها را برکت می دهد.

در پایان ، فیض به جرم جنایات خود ، در وسط بیابانی در مقابل یک تیم شلیک کننده ، یک پوند از خواب بیدار می شود. او سعی می کند با آنها استدلال کند ، و سپس شروع به لعن و نفرین نگهبانان می کند قبل از اینکه آنها را به شهادت برساند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی Khuda Haafiz 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!