logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Inside Man: Most Wanted 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نفوذی : تحت تعقیب دوبله 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم نفوذی: تحت تعقیب دوبله فارسی Inside Man: Most Wanted 2019
دانلود فیلم نفوذی: تحت تعقیب دوبله فارسی Inside Man: Most Wanted 2019

پنج سال پس از وقایع فیلم قبلی ، گروهی از سارقین بانکی به سرپرستی آریلا باراش ، فدرال رزرو نیویورک را به دست می گیرند و همه را در ساختمان Reserve گروگان می گیرند. هدف آنها: به سرقت یک مقدار زیادی از طلای نازی که در داخل ساختمان ذخیره شده است. در پاسخ ، مشترک N.Y.P.D./F.B.I. کارگروه به سرپرستی نماینده برایان استوارت و مذاکره كننده NYPD رمی داربن برای حل اوضاع مستقر شده اند. در هنگام مذاکره با باراش ، استوارت و داربن به طور جداگانه از انگیزه های وی در مورد شرکت در لگد یاد می گیرند. با توجه به ضربات شدید پرونده آرتور که در حال دستگیری در منزل از دزدی دالتون راسل است ، پسر آرتور ، دیتریش ، دالتون را گروگان می گیرد و آریلا را مجبور می کند تا در این زمینه شرکت کند تا از این طریق مالی دیاترش را برای ضرر و زیان خود جبران کند.

ناشناخته برای Darbonne ، Stewart ، و خدمه سرقت ، Ariella و خواهرش Ava مهندس سرقت برای اینکه این کار را به نظر برساند به عنوان یک شکست ، سرنخ های ظریف را برای Stewart و Darbonne پشت سر می گذارد. آوا شواهد و مدارك خود را به داربن نشان داد كه نشانگر عكس خانوادگي است كه رابطه بيولوژيك آنها با دالتون را نشان مي دهد. آریلا ضمن تضمین بازداشت برای دیتریش و بازیابی طلای مسروقه ، استوارت را از طریق تلفن همراه خود رها کرد. در جریان بازداشت ، دیتریش توسط F.B.I. دستگیر می شود. و طلا بدست می آید. با این حال ، دالتون به دستور دیتریش در برلین اعدام می شود.

در پی بازداشت دیتریش ، داربن و استوارت در مورد سرنوشت های آریلا ، آوا و دالتون گمانه زنی می کنند. داربون اظهار داشت که او معتقد است آریلا زنده است و اگر مردم متوجه شوند که برادرش از بین رفته است ، مردم خواهند مرد. داربن پیشنهاد می کند که تئوری خود را به استوارت توضیح دهد و او به شرطی که از طریق قهوه صحبت می کنند ، می پذیرد. داربن قبول دارد و آنها در ماشین استوارت کنار هم می روند.

در یک صحنه با اعتبار متوسط ​​، یک آریلا پنهان وارد یک میله در برلین می شود تا مردان دیتریش را تیراندازی کند و از مرگ دالتون انتقام بگیرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نفوذی: تحت تعقیب دوبله فارسی Inside Man: Most Wanted 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!