logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Bridge Curse 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نفرین پل 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم نفرین پل دوبله فارسی The Bridge Curse 2020
دانلود فیلم نفرین پل دوبله فارسی The Bridge Curse 2020

نفرین پل یک فیلم ترسناک جدید نتفلیکس از تایوان است. گروهی از دانشجویان جسارت یکدیگر را می کنند تا افسانه شهری را امتحان کنند. اگر این درست باشد ، زندگی آنها می تواند در معرض خطر باشد. یک داستان ترسناک کلاسیک. بررسی کامل The Bridge Curse ما را اینجا بخوانید!

نفرین پل یک فیلم ترسناک جدید نتفلیکس است. این یک داستان ترسناک کلاسیک در مورد گروهی از دانش آموزان است که فقط باید یک افسانه شهری را به چالش بکشند. این شامل عبور از یک پل وحشتناک است ، اما این فقط همان آغاز است.

اگر گلچین وحشت کره جنوبی Goedam را تماشا کرده اید ، پس باید برخی از عناصر The Bridge Curse را تشخیص دهید. برخی از همین افسانه های شهری نیز بخشی از این فیلم هستند.

ادامه مطلب بررسی پل نفرین ما را در زیر بخوانید و آن را در Netflix بررسی کنید.

یک فیلم ترسناک بسیار کلاسیک
هیچ چیز ابتکاری در داستان در لعنت پل وجود ندارد. با این حال ، برای ارائه سرگرمی خوب ، واقعاً لازم نیست.

همچنین ، در حالی که بسیاری از طرح ها به همین راحتی در آمریکا بازی می شدند (بله ، به راحتی می توان یک بازسازی انجام داد) ، عناصر کلاسیک ترسناک آسیایی نیز وجود دارد. به خصوص ، ما یک دختر خاکستری و شاد (تقریباً آبی) با موهای بلند سیاه و سفید صورت خود را می گیریم. با این حال ، این خیلی استفاده نمی شود و ترس از پرش به طور کلی بسیار خوب است.

همین حرف را می توان برای خود شخصیت ها و بازیگران نیز گفت. کار می کند زیرا همه این کارها با احترام به ژانر و ایجاد یک داستان واقعی انجام می شود. درست در خفاش ، من هیچ یک از بازیگران فیلم The Bridge Curse را خیلی تشخیص ندادم.

با این حال ، Wan-Ru Zhan در واقع در سریال Green Door تایوانی Netflix نیز بود ، بنابراین ممکن است او را بشناسید.

در پایان The Bridge Curse واقعا نیازی به توضیح زیاد نیست. در حقیقت ، پایان The Bridge Curse به روش ترسناک کلاسیک توضیح داده شده است. یک شخصیت به طور ناگهانی تصویر بزرگتر را می بیند ، و تمام قطعات این پازل دور هم جمع می شوند تا نشان دهند که چگونه همه چیز به هم پیوسته است.

لازم به ذکر است که در پایان یک پیچ و تاب وجود دارد که احتمالاً مدتها پیش آن را حدس زده اید. یا حداقل متوجه شده اید که چیزی کمی خاموش است و احتمالاً بخشی از پایان خواهد بود.

این فیلم ترسناک مربوط به تایوان است که اگر هر یک از نسخه های قبلی تایوان در Netflix را بررسی کرده اید ، نباید شما را از دیدن آن باز دارد. همچنین ، بسیاری از کشورهای آسیایی برای دهه ها قسمت عظیمی از صحنه ژانر بوده اند. از گودزیلا گرفته تا رانگو و میزبان.

فیلم های تایوانی سطح تولید نسبتاً بالایی دارند. نتفلیکس در سال های اخیر چندین سری ژانر از تایوان منتشر کرده است. یکی تریلر جنایی The Victims ’Game و دیگری تریلر ترسناک Green Door.

همچنین ، یک مجموعه گلچین وحشت با عنوان وهم آور Til Death Do Us Part وجود دارد. اگر طرفدار ترس هستید ، قطعاً باید مورد آخر را بررسی کنید.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نفرین پل دوبله فارسی The Bridge Curse 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!