logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم Saving Leningrad 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نجات لنینگراد 2019 با کیفیت عالی

 

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی صدا و سیما

 دانلود فیلم نجات لنینگراد دوبله فارسی Saving Leningrad 2019
دانلود فیلم نجات لنینگراد دوبله فارسی Saving Leningrad 2019

 

نام فارسی : نجات لنینگراد

[codein_imdb]

 

 صرفه جویی در لنینگراد ، همچنین با عنوان نبرد لنینگراد (روسی: Спасти Ленинград) یک فیلم جنگی در سال 2019 نوشته شده در مورد جاده زندگی ، تراژدی خون “باربری 752” است که در شب 16 تا 17 سپتامبر 1941 روی داد. ، در دریاچه لادوگا. در حین تخلیه مردم از لنینگراد ، این بندر توسط هواپیماهای جنگی نازی بمباران شد و به پایین رفت ، و باعث کشته شدن بیش از 1000 نفر شد. در همین زمان ، 460 نفر در یک باری که با اسلحه مسلح به نام “سلمضا” حمل شده بود ، که در حال حمل سوخت و تجهیزات نظامی به لنینگراد بود ، کشته شدند. تعداد کمی از آنها نجات یافت. این فیلم در طول جبهه شرقی در جنگ جهانی دوم رخ می دهد و تمرکز آن بر آغاز محاصره لنینگراد است.

این فیلم به کارگردانی آلکسی کوزلوف است که فیلمنامه را به طور مشترک تهیه و توسط Arkady Fateev تهیه شده است. این بازیگران ماریا ملنیکووا در نقش نستیا تاکاویوا ، آندری میرونوف-اودالوف به عنوان کاداست کاستیا گورلوف و همچنین ژلا مسخی ، آناستازیا ملکنوا در اولین نقشهای سینمایی خود هستند

لنینگرادها ، که برای تخلیه در دریاچه لادوگا فرستاده شده بودند ، قربانی طغیان سیلاب در شماره 752 شدند. (ru)

داستانی مبتنی بر وقایع واقعی اثر ناخالصی شماره 752 که در یک قایق ماهیگیری استفاده می شد و غذا را برای لنینگراد محاصره شده در جاده زندگی تهیه می کرد. در شب 17 سپتامبر سال 1941 ، در حین تخلیه مردم از لنینگراد ، این باریکه در اعماق دریاچه لادوگا با هزاران نفر روی آن نشت و غرق شد. در آن زمان 460 نفر بر اثر ضرب و شتم قایق “سلمزه” که تقویت کننده های نظامی را به لنگراد حمل می کرد ، جان باختند. به همراه “سلمزه” ، قایق “اوریول” به جمع کردن بارک کمک می کند و در کنار یکدیگر موفق شدند 240 نفر ، 216 و 24 نفر را نجات دهند. درمجموع 433 کاردان ، 132 فارغ التحصیل آکادمی پزشکی نظامی ، 8 افسر خردسال ، 36 افسر و 46 زن و همچنین کلیه کسانی که به همراه فرزندان خود و 30 کارگر غیرنظامی و اعضای آکادمی پزشکی نیروی دریایی و اعضای هیئت کشتی در بندر بودند. اداره هیدروگرافی نیروی دریایی ، که شامل بیش از 685 نفر بود).

بعلاوه ، كلی از كادرهای دانشكده فنی مهندسی ارتش لنگرود و دانش آموزان آموزشگاه فنی و حرفه ای به همراه افسران ، زنان و كلیه كودكان و پرسنل فنی و توپخانه ای كه در كنار آنها بودند ، هلاك شدند. در میان کسانی که زنده مانده بودند 184 نفر (160 نفر آنها را به اوریول و 24 نفر به سلیمزه آوردند) که متعلق به آکادمی پزشکی نیروی دریایی و اداره هیدروگرافی نیروی دریایی و 56 غیرنظامی بود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نجات لنینگراد دوبله فارسی Saving Leningrad 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!