logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
93%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم مرد عنکبوتی 3: راهی به خانه نیست 2021 با کیفیت عالی

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

مرد عنکبوتی 3: راهی به خانه نیست یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2021 است که بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی کامیکس مارول ساخته شده است که توسط Columbia Pictures و Marvel Studios تهیه شده و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است. این فیلم دنباله فیلم‌های Spider-Man: Homecoming (2017) و Spider-Man: Far From Home (2019) است و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. این فیلم به کارگردانی جان واتس، نویسندگی کریس مک کنا و اریک سامرز است و تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در کنار زندایا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دافو، آلفرد مولینا، بندیکت وونگ بازی می‌کنند. تونی رولوری، ماریسا تومی، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر. در این فیلم، پارکر از دکتر استفان استرنج (کامبربچ) می‌خواهد که هویت خود را به عنوان مرد عنکبوتی دوباره با جادو و پس از افشای عمومی آن مخفی کند، اما این موضوع دنیای چندگانه را می‌شکند و به پنج ابرشرور از واقعیت‌های جایگزین اجازه می‌دهد که با نسخه‌های جایگزین جنگیده‌اند. پارکر برای ورود به جهان خود.

سومین فیلم مرد عنکبوتی 3: راهی به خانه نیست در طول تولید Homecoming در سال 2017 برنامه ریزی شد. در آگوست 2019، مذاکرات بین سونی و مارول استودیو برای تغییر قراردادشان – که در آن آنها فیلم های مرد عنکبوتی را با هم تولید می کنند – با خروج استودیو مارول از پروژه به پایان رسید. ; با این حال، واکنش منفی طرفداران منجر به یک قرارداد جدید بین دو شرکت یک ماه بعد شد. واتس، مک کنا، سامرز و هالند قرار بود در آن زمان بازگردند. فیلمبرداری در اکتبر 2020 در شهر نیویورک آغاز شد، سپس در اواخر همان ماه به آتلانتا نقل مکان کرد و در پایان مارس 2021 به پایان رسید. No Way Home مفهوم چندجهانی را بررسی می‌کند و MCU را با مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی گذشته با بازیگران متعدد مرتبط می‌کند. – از جمله بازیگران قبلی مرد عنکبوتی، مگوایر (اولین فیلم بلند او پس از The Boss Baby در سال 2017) و گارفیلد – که نقش‌های خود را از فیلم‌های مرد عنکبوتی به کارگردانی سام ریمی و مارک وب تکرار کردند. بازگشت مگوایر و گارفیلد موضوع گمانه‌زنی‌ها بود و سونی، مارول و بازیگران تلاش کردند علیرغم افشای اطلاعات متعدد، دخالت خود را پنهان کنند.

مرد عنکبوتی 3: راهی به خانه نیست در 13 دسامبر 2021 در تئاتر فاکس ویلج در لس آنجلس به نمایش درآمد و در 17 دسامبر در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهار MCU اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و از بازی و شیمی بازیگران، فیلمنامه، وزن احساسی، سکانس‌های اکشن، فیلمبرداری، کارگردانی و موسیقی متن تمجید شد. بیش از 93 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است.

یک هفته پس از حملات کوئنتین بک در اروپا، ویدئویی منتشر می شود که در آن بک مرد عنکبوتی را برای قتلش قاب می کند و هویت مرد عنکبوتی به عنوان پیتر پارکر را فاش می کند. عمه اش می و شاد هوگان. در حالی که آپارتمان توسط وزارت کنترل خسارت احاطه شده است، پارکر، ام جی، می و ند لیدز بازداشت شده و مورد بازجویی قرار می گیرند، اما با کمک وکیل مت مورداک، اتهامات آنها لغو می شود. پارکر، ام‌جی و ند به دبیرستان بازمی‌گردند، اما به دلیل جنجال‌های اخیر، تمام درخواست‌های دانشگاه آنها رد می‌شود.

پارکر با استفان استرنج در Sanctum Sanctorum مشورت می‌کند و از او می‌خواهد که طلسم کند تا مردم فراموش کنند که مرد عنکبوتی است. علیرغم هشدار وونگ در مورد عواقبی که ممکن است رخ دهد، استرنج به هر حال طلسم را انجام می دهد. با این حال، پارکر دائماً درخواست تغییرات می کند در حالی که استرنج در حال طلسم است و باعث خراب شدن و شکست آن می شود. استرنج با عصبانیت، پس از اطلاع از اینکه پارکر قبل از درخواست طلسم با هیئت پذیرش MIT تماس نگرفته، دستور خروج از Sanctorum را به پارکر می دهد. پارکر به پل الکساندر همیلتون می رود و سعی می کند یکی از مدیران MIT را متقاعد کند که درخواست های ند و ام جی را بپذیرد، اما پل ناگهان مورد حمله اتو اکتاویوس قرار می گیرد، [b] که نانوتکنولوژی پارکر را از لباس عنکبوت آهنی اش جدا می کند و باعث می شود که پل با او پیوند بخورد. شاخک های مکانیکی پس از اینکه اکتاویوس متوجه شد که این همان پیتر پارکری نیست که قبلاً با او جنگیده بود، اکتاویوس بازوهای رباتیک خود را قبل از دستگیری و قرار دادن در سلول نگهدارنده در Sanctorum، همراه با کرت کانرز، [c] که کشف و اسیر شده بود، توسط پارکر از کار انداخت. توسط استرنج استرنج نشان می‌دهد که این طلسم شروع به آوردن بازدیدکنندگانی که می‌دانند پارکر مرد عنکبوتی است، از هر قسمت از Multiverse به دنیای خود می‌آورد. با کمک ام جی و ند، پارکر تصمیم می گیرد تا به جذب بازدیدکنندگان احتمالی دیگر کمک کند. پارکر مکس دیلون[d] و فلینت مارکو را می یابد و اسیر می کند.

در جای دیگر، نورمن آزبورن [f] پس از رفتن به F.E.A.S.T بازیابی می شود. ساختمان به دنبال کمک استرنج می خواهد تبهکاران را به جهان مربوطه خود بازگرداند و به سرنوشت خود برسند. با این حال، پارکر می خواهد قبل از بازگرداندن آنها را درمان و به آنها کمک کند تا از مرگ سرنوشت ساز آنها جلوگیری کند. او آنها را آزاد می کند و بعد از یک دعوای کوتاه استرنج را در ابعاد آینه محصور می کند و شروران را به آپارتمان هوگان می برد. پارکر با استفاده از فناوری صنایع استارک برای جایگزینی تراشه بازدارنده شکسته او، اکتاویوس را با موفقیت درمان کرد. هنگامی که درمان برای آزبورن و دیلون ایجاد می شود، شخصیت گرین گابلین قبل از اینکه درمان انجام شود، آزبورن را تصاحب می کند. گرین گابلین دیلون را متقاعد می‌کند که وسیله‌ای را که پارکر برای معالجه او روی او گذاشته بود بردارد و با وجود بهترین تلاش پارکر و اکتاویوس که توسط دیلون اعزام می‌شود، چهار نفر دیگر فرار می‌کنند. در نبرد بعدی، می توسط گابلین مجروح شد و پارکر نتوانست او را نجات دهد زیرا تسلیم جراحاتش شد. ام‌جی و ند یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از حلقه زنجیر استرنج، پورتال‌ها را باز کنند، که در تلاش برای یافتن پارکر از آن استفاده می‌کنند. در عوض، آنها دو نسخه دیگر از پارکر را پیدا می کنند.

ند و ام جی پارکر خود را پیدا می کنند که پس از اطلاع از مرگ می توسط آنها دلداری می دهد. او با مردان عنکبوتی دیگر آشنا می‌شود که داستان‌های خود را در مورد از دست دادن عزیزانشان به اشتراک می‌گذارند و او را تشویق می‌کنند تا به افتخار می‌جنگد. آنها برای درمان شرورهای باقی مانده همکاری می کنند و آنها را به مجسمه آزادی می کشانند. ند و ام جی از طلسم باند اصلی استرنج محافظت می‌کنند، زیرا مردان عنکبوتی با هم با دشمنان خود می‌جنگند. مرد عنکبوتی پس از مبارزه اولیه برای مبارزه به عنوان یک تیم، تصمیم می گیرد به غرایز خود اعتماد کند و یک حمله هماهنگ به شروران را برنامه ریزی کند. بعداً اکتاویوس به آنها ملحق شد و آنها موفق شدند کانرز، دیلون و مارکو را پس از یک نبرد طولانی شکست دهند و درمان کنند. دیلون با پیتر پارکر خود آشتی می کند و تشویق می شود تا تمایلات شرورانه خود را کنار بگذارد در حالی که پیتر پارکر دیگر دوباره با اکتاویوس متحد می شود.

ند استرنج را از بعد آینه رها می کند، کسی که کنترل طلسم را به دست می گیرد و برای محافظت از جهان کار می کند، زیرا موانع بین جهان های دیگر شروع به شکستن می کنند. در همین حال، یک پارکر خشمگین می‌جنگد و بر گابلین غلبه می‌کند و می‌خواهد او را برای مرگ می بکشد، اما پارکر از جهان گابلین مانع او می‌شود. پارکر درمان را به گابلین تزریق می کند و او را به آزبورن پشیمان باز می گرداند. به درخواست پارکر، استرنج طلسم را اصلاح می‌کند، مرد عنکبوتی جایگزین و شرورانشان را به جهان مربوطه خود بازمی‌گرداند، در حالی که باعث می‌شود همه وجود پارکر را فراموش کنند. پارکر و ام جی قبل از اینکه طلسم رسما شروع شود دوباره عشق خود را به یکدیگر تأیید می کنند.

بعداً، پارکر سعی می کند خود را دوباره به ام جی و ند معرفی کند، اما نمی تواند خود را مجبور به انجام آن کند. پارکر از قبر می بازدید می کند و هوگانی که اکنون بی خبر به او می پیوندد، قول می دهد که ادامه دهد. پارکر به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کند و لباس جدیدی می سازد تا قهرمانی های خود را از سر بگیرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!