logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (6 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Mortuary Collection 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم مردگان 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم مردگان دوبله فارسی The Mortuary Collection 2020
دانلود فیلم مردگان دوبله فارسی The Mortuary Collection 2020

مجموعه مردگان (Mortuary Collection) یک فیلم آمریکایی ترسناک و محصول سال 2019 به نویسندگی و کارگردانی رایان اسپیندل است. در این فیلم کلنسی براون ، کیتلین کاستر ، کریستین کیلمر ، جیکوب الوردی ، باراک هاردلی ، سارا هی و مایک سی نلسون بازی می کنند.

اولین نمایش جهانی مردگان در Fantastic Fest در 22 سپتامبر 2019 بود.

در دهه 1980 در جزیره کوچک جزیره ریون در انتها ، مونتگومری دارک مرتکب مدیریت Raven’s End Mortuary است. یک روز ، زن جوانی به نام سام می آید که به علامت Help Wanted در خارج پاسخ می دهد ، و علاقه مند به کار در مونتگومری است. هنگامی که او موافقت می کند با سام مصاحبه کند ، او شروع به گشت و گذار در این مرکز می کند ، در طی آن سام نسبت به یک تابوت کوچک به اندازه کودک که مونتگومری اخیراً برای آن مراسم تشییع جنازه انجام داده ، کنجکاوی نشان می دهد. مونتگومری موافقت می کند که برای سام یک سری داستان درباره آنهایی که در Raven’s End مرده اند ، تعریف کند.

در دهه 1950 ، زن جوانی هنگام مهمانی به دستشویی می رود تا کیف پول هایی را که هنگام حضور در جیب بریده است ، بررسی کند. با این حال ، کابینت طب حمام کنجکاوی او را برانگیخته و او سعی می کند آن را باز کند اما قادر به این کار نیست. هنگامی که آن را باز می کند ، یک هیولای شاخک زده را در داخل می یابد و با وجود فریاد کمک ، مورد حمله قرار می گیرد و کشته می شود. هیولا جسد زن جوان را به داخل کابینت می کشد و آن را می بندد.

در دهه 1960 ، پسر فرخنده جیک در دانشگاه کاندوم بیرون می آورد و ارزش آزادی جنسی را بهانه می کند تا دختران را به مهمانی های مهمانی فراخواند و با اعضای برادری بخوابد. با این حال ، او با برقراری ارتباط با زنی به نام ساندرا در یک مهمانی ، کاندوم خود را در حین رابطه جنسی با او مخفیانه خارج می کند. صبح روز بعد ، او خود را دچار بثورات می کند و برای کمک به دکتر کوبلر ، پزشک دانشگاه می رود. در آنجا ، جیک با وحشت خود متوجه شد که او موجودی در داخل شکم خود دارد. او سعی می کند با ساندرا در خانه او ملاقات کند ، اما به دلیل خوابیدن با 67 زن ، در یک جشن غافلگیرانه توسط برادران اخوان المسلمین گرفتار می شود. آنها وقتی او آب می شکند او را رها می کنند و گروه را با جریان خالی از رنگ تغییر می دهد.

در خانه ساندرا ، پدر و مادر ساندرا جیك را روی میز می خوابانند تا به او كمك كند تا نوزاد خود را به دنیا آورد. وقتی جیک اعتراف می کند کاندوم خود را بیرون آورده و در نتیجه حاملگی جیک است ، ساندرا عصبانی می شود. او او را نزد والدینش رها می کند ، آنها به او می گویند که تنها راهی که کودک می تواند بیرون بیاورد همان روشی است که در آن وجود دارد. آلت تناسلی مرد جیک منفجر می شود ، او را می کشد و مادر ساندرا کودک هیولا را به طبقه بالا می برد و در یک گهواره در یک تخت خواب می گذارد. اتاقی پر از کودکان هیولای دیگر.

در دهه 1970 ، وندل اوونز افسرده است و به مراقبت از همسر خود در حالت بی نظیر کارول افسرده است. وی که مجبور شد زندگی خود را در اطراف او برنامه ریزی کند ، به دکترش ، دکتر کوبلر ، که می تواند “به طور تصادفی” بیش از حد داروی کارول را در داروهای مسکن مصرف کند ، پاسخ مثبت می دهد. با این حال ، هنگامی که او سعی می کند آنها را به او بدهد ، او ابتدا بازوی او را می گیرد و سپس غذایی را که قرص ها در آن پنهان شده است خفه می کند و او را مجبور می کند تا به او کمک کند تا آنها را پرتاب کند. هنگامی که او فرو می ریزد ، سر خود را به یک مجسمه می زند و می میرد.

وندل برای کمک به دکتر کوبلر تماس می گیرد اما فقط به او گفته می شود که از شر بدن خلاص شود. او جسد را در میان توهماتی که دوباره روی آن زنده مانده است ، قطعه قطعه می کند ، سپس آن را درون یک صندوق عقب قرار داده و به آسانسور ساختمان آپارتمانش می برد. با این حال ، هنگام پایین آمدن ، آسانسور گیر می کند و همسایه وندل هنگامی که خون نشتی از صندوق عقب را نشان می دهد و کف آسانسور را می پوشاند ، با پلیس تماس می گیرد. به نظر می رسد آسانسور دوباره شروع به کار می کند و بی نهایت پایین می رود ، در حالی که بدن کارول به صورت یک شبح وحشتناک از صندوق عقب بلند می شود و وندل را مجبور به بوسه می کند. وقتی پلیس می رسد ، وندل را در کف آسانسور پیدا می کند و نذرهای عروسی خود را بارها و بارها تکرار می کند – با جسد هنوز در جعبه.

سام شکایت دارد که داستانهای مونتگومری ، هرچند واقعیت داشته باشند ، بیش از حد قابل پیش بینی هستند و از موضوعی مجازات می شوند که افراد به خاطر گناهانشان مجازات می شوند. مونتگومری سم را به زیر طبقه سردخانه هدایت می کند و برای سوزاندن تابوت به اندازه کودک آماده می شود. سام او را متوقف می کند و به او می گوید که او برای کار اصلاً اینجا نیست – او برای کودک مرده اینجا است. او ادامه داد و داستان خود را برای مونتگومری تعریف کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مردگان دوبله فارسی The Mortuary Collection 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!