logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Mother 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی مادر  با کیفیت عالی

دانلود فیلم مادر The Mother 2023
دانلود فیلم مادر The Mother 2023

 

مادر (به انگلیسی: The Mother) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیکی کارو با فیلمنامه ای از میشا گرین، آندره آ برلوف و پیتر کریگ، برگرفته از داستانی از گرین است. در این فیلم جنیفر لوپز، جوزف فاینس، لوسی پائز، عمری هاردویک، پل راسی و گائل گارسیا برنال ایفای نقش می کنند.

The Mother در 12 مه 2023 توسط نتفلیکس با نظرات متفاوت منتقدان منتشر شد.

عامل ارتش ایالات متحده که نامش فاش نشده، معروف به “مادر”، معامله قاچاق اسلحه را بین آدریان لاول، تفنگدار سابق SAS و فروشنده اسلحه هکتور آلوارز، واسطه می کند. او که به صورت عاشقانه با هر دوی آنها درگیر است، در نهایت باردار می شود. مادر پس از کشف اینکه آنها درگیر قاچاق کودکان هستند، به اف بی آی نزدیک می شود تا یک خبرچین باشد.

در حالی که مادر در یک خانه امن توسط مامور ویژه FBI ویلیام کروز بازجویی می شود، لاول به ملک حمله می کند. کروز مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و زخمی می شود و سایر ماموران FBI کشته می شوند. مادر جان کروز را نجات می دهد و یک بمب با تاخیر زمانی درست می کند. لاول در حمام با او روبرو می شود و قبل از اینکه در اثر انفجار ناک اوت شود او را با چاقو می زند. پس از این مصیبت، مادر در بیمارستان دختری نارس به دنیا می آورد.

SAIC النور ویلیامز به مادر اطلاع می‌دهد که جسد لاول گم شده است و دختر تازه متولد شده‌اش برای محافظت در نزد خانواده‌ای قرار خواهد گرفت. او با درک این موضوع که کودک هرگز با او در امان نخواهد بود، با نارضایتی از حقوق والدین چشم پوشی می کند. مادر با کروز ملاقات می کند و به او سه شرط می دهد: کودک تا حد امکان زندگی معمولی داشته باشد، هر روز تولد یک عکس می گیرد و اگر در خطر است با او تماس بگیرد. سپس مادر برای دوازده سال آینده خود را در یک کابین دورافتاده در آلاسکا خلوت می کند تا اینکه کروز با او تماس می گیرد تا در اوهایو ملاقات کنند.

کروز به او اطلاع می‌دهد که وقتی ATF برخی از مردان آلوارز را در مکزیک متلاشی کرد، عکسی از دخترش، زوئی، پیدا کردند که نشان می‌دهد آنها در The Mother هستند. مردان هکتور در حالی که زوئی را در حال بازی در پارک سایه می‌اندازند، او را می‌دزدند. مادر موفق می شود قبل از فرار از دست پلیس با کروز، چندین نفر از آنها را به ضرب گلوله بکشد. در حالی که او فکر می کند ربودن زوئی برای باج دادن است، او می داند که این کار برای فریب دادن او از مخفی شدن انجام شده است.

آنها به امید کشف سرنخی از مکان زوئی به هاوانا، کوبا می روند. آنها رتیل، ستوان هکتور را می گیرند، که فاش می کند که او در خانه هکتور در “مزرعه” نگهداری می شود. آنها با نفوذ به خانه او، Zoe را نجات می دهند. سپس مادر هکتور را می کشد.

در حالی که زوئی را به خانه همراهی می کند، نگاه مادر به او باعث می شود زویی متوجه شود که او مادر بیولوژیکی اوست. مادر تصمیم می گیرد راه خود را از هم جدا کند و به کروز اجازه دهد او را به والدین رضاعی خود بازگرداند. لاول موفق می شود آنها را رهگیری کند، اما مادر از راه می رسد و با زویی فرار می کند. لاول با عصبانیت، کروز را می کشد.

با درک اینکه زوئی در صورت بازگشت به خانه در امان نیست، مادر او را به کابین می برد. با گذشت زمان، او به دختر بی میل آموزش بقا می دهد. آنها شروع به پیوند می کنند اما وقتی مادر متوجه می شود که آدریان به دنبال آنها می آید، تصمیم می گیرد زوئی را با جونز، همکار سابق ارتش خود ترک کند. زویی که از دانستن اینکه دوباره توسط مادرش رها شده است ناراحت است، با جونز روبرو می شود که او را تشویق می کند که مادر را از طریق اعمالش ببیند و نه از طریق گفتارش. زوئی پس از اینکه نامه‌ای از مادر پیدا می‌کند و توضیح می‌دهد هر کاری که تا به حال برای او انجام داده است، تصمیم می‌گیرد به کابین برگردد و به او کمک کند تا مهاجمان را دفع کند.

لاول و افرادش با این دو درگیری نهایی دارند. مادر موفق می شود همه مردان لاول را قبل از رویارویی با او بکشد. در حالی که او ناک اوت می شود، لاول زوئی را می گیرد و با سرعت دور می شود، اما مادر او را اسنایپ می زند و می کشد. در حالی که متحدان سابقش مرده اند، مادر زوئی را به خانواده خوانده اش باز می گرداند. دیگر نیازی به مخفی ماندن ندارد، او به مشاهده زوئی از راه دور ادامه می دهد.

دانلود فیلم مادر The Mother 2023
دانلود فیلم مادر The Mother 2023

دانلود فیلم مادر The Mother 2023
دانلود فیلم مادر The Mother 2023

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مادر The Mother 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!