logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم ماجراهای روفوس: حیوان خانگی فوق العاده 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم ماجراهای روفوس Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020
دانلود فیلم ماجراهای روفوس Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020

 

نام فارسی : ماجراهای روفوس: حیوان خانگی فوق العاده

 

سارا و پیتر با تلفن های خود وسواس دارند ، بنابراین ایده یک شب بدون آنها خطرناک به نظر می رسد. وقتی پدربزرگ تلفنهای خود را می گیرد و اصرار دارد که آنها به یک داستان گوش می دهند ، بچه ها راضی نیستند. پدربزرگ حکایتی را از یک کتاب جذاب می خواند ، و قبل از مدتی هم سارا و هم پیتر در حاشیه کرسی های خود در انتظار نتیجه گیری هستند.

داستان با پسری جوان به نام اسکات آغاز می شود که در مادربزرگ خود در عمارت خود اقامت دارد. پس از آشنایی با کارکنان خانه و ملاقات با یک دوست قدیمی ، امیلی ، مادربزرگ ، این دو را ترک می کند تا با یک قاعده ، عمارت را کاوش کنند: به اتاق زیر شیروانی نروید. چندی پیش ، امیلی و اسکات می فهمند که چیزی در طبقه بالا می گذرد ، و تشخیص این مسئله بر عهده آنهاست.

دانلود فیلم ماجراهای روفوس Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020

The Adventures of Rufus: The Fantastic Pet داستان مهربانی است که چگونه دو کودک به دوستان خود کمک می کنند Abbot ، Wizard و Rufus ، حیوان خانگی فوق العاده ، دنیای در حال مرگ خود را نجات دهند. آنها باید بر موانع غلبه کرده و به دنبال یکدیگر باشند. آنها به سرعت اهمیت کار گروهی و مراقبت از سیاره خود را می آموزند.

در حالی که The Adventures of Rufus: The Fantastic Pet سرگرم کننده است ، والدین باید بدانند که داستان در اطراف جادوگری قرار دارد. این طرح بر روی اسکات ، امیلی ، روفوس و ابوت متمرکز است ، زیرا آنها سعی می کنند “دنیای جادویی ابوت و روفوس” را در یک پادشاهی به موازات پادشاهی با زمین نجات دهند. آنها باید بدون اجازه دادن به جادوگر شیطان ، Lilith – که به عنوان خدمتکار مادربزرگ عمل می کند – این کار را انجام دهند تا کتاب طلسم یا جادوی جادویی ابوت را بدزدند. آنها باید با هم از آملت برای حمل و نقل در سراسر زمین و یافتن مواد مختلف برای معجون خود برای نجات جهان موازی استفاده کنند.

دانلود فیلم ماجراهای روفوس Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020

جادو در این فیلم طنز تر از تاریکی است. به عنوان مثال ، معجون لیلیت برای به دست آوردن قدرت خود ، شامل جوراب کثیفی است که باعث می شود او بیمار شود. هیچ کس در فیلم کشته نشده است. آنها فقط اختیارات خود را گرفته اند یا آنها به طور موقت فرار می کنند. حتی طلسم های کلامی نیز بسیار ملایم است و به جای کلمات ایجاد شده یا شر ، از کلمات مشترک استفاده می شود.

با وجود جادوگری و نظارت مشکوک والدین – به عنوان امیلی و اسکات یک شبه و روز بعد با توضیحات اندکی از بین رفته اند — Adventures of Rufus: The Fantastic Pet فیلمی است که برای تمام خانواده عالی است. داستان سرگرم کننده است و برای بچه ها و بزرگسالان خوب نوشته شده است. والدین باید نظر خود را درمورد جادوگران در نظر بگیرند ، اما در غیر این صورت ، ماجراهای Rufus: The Fantastic Pet برای تمام سنین کبوتر تأیید شده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماجراهای روفوس Adventures of Rufus: The Fantastic Pet 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!