logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Lullaby 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی لالایی 2022 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم لالایی دوبله فارسی Lullaby 2022
دانلود فیلم لالایی دوبله فارسی Lullaby 2022

لالایی (اسپانیایی: پنج توله گرگ، به زبان انگلیسی «پنج توله گرگ») یک فیلم درام اسپانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی و نویسندگی آلودا روئیز د آزوآ است. در این فیلم لایا کاستا و سوزی سانچز در کنار رامون بارئا و میکل بوستامانته بازی می‌کنند.

آمایا پس از زایمان به خانه پدر و مادرش باز می گردد زیرا همسرش برای مدتی دور است.

لالایی در برنامه انکوباتور ECAM توسعه یافت. این فیلم توسط Encanta Films، Sayaka Producciones و BuenaPinta Media تولید شده است و با مشارکت RTVE، EiTB و Orange و بودجه ICAA، دولت باسک، اداره منطقه ای مادرید و Crea SGR. فیلمبرداری 5 هفته به طول انجامید و طول کشید. بین مادرید و بیسکای (مونداکا و باکیو) قرار دارد. علاوه بر زبان اسپانیایی، گفتگوهای باسکی و انگلیسی نیز در آن وجود دارد.

با توجه به وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، لالایی بر اساس 10 بررسی از منتقدان، با میانگین امتیاز 8.3/10، 100 درصد تاییدیه دارد.

جاناتان هالند از ScreenDaily این فیلم را به‌عنوان «درام مادر و دختری جذب‌کننده در سواحل باسک» ارائه کرد و آن را قوی‌ترین «در شخصیت‌پردازی ظریف و دلسوزانه زنانش» دانست.

Pere Vall از فوتوگراماس به این فیلم 4 از 5 ستاره داد و بر «غیاب عریض بودن» و «دوئل/معامله» بین لایا کاستا و سوزی سانچز «بزرگ‌تر» تاکید کرد.

ایرنه کرسپو از Cinemanía نیز 4 ستاره از 5 ستاره را به آن داد و در حکم خود لالایی را به عنوان “اولین بازی درخشان و احساسی فراتر از مادری” خلاصه کرد.

پدرو آلمودوار کارگردان اسپانیایی فیلم را «بی‌تردید بهترین اولین نمایش سینمای اسپانیا برای سال‌ها» خواند و رابطه مادر و دختر را به‌عنوان «پرتره‌ای از نقش زنان در خانواده، صادقانه، عاری از احساسات و عاطفه» بیان کرد. طنز را حذف کنید» و برجسته کردن عملکرد لایا کاستا.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لالایی دوبله فارسی Lullaby 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!