logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
50
58%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم سینمایی قهرمانان با دوبله فارسی Champions 2023 WEB-DL

فیلم کمدی قهرمانان ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم قهرمانان Champions 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم قهرمانان Champions 2023 دوبله فارسی

 

 

قهرمانان یک فیلم کمدی ورزشی آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی بابی فارلی در اولین کارگردانی انفرادی خود، بر اساس فیلمنامه ای توسط مارک ریزو است. این یک بازسازی انگلیسی زبان از فیلم اسپانیایی به همین نام در سال 2018 است. در این فیلم وودی هارلسون در نقش یک مربی خوش اخلاق لیگ بسکتبال بازی می کند که پس از دستگیری باید تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی را به عنوان خدمات اجتماعی مربیگری کند. کیتلین اولسون، ارنی هادسون و چیچ مارین نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

قهرمانان در 10 مارس 2023 توسط Focus Features در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 18 میلیون دلار فروخت.

مارکوس ماراکوویچ، یک دستیار تندخو، اما ماهر، با یک تیم بسکتبال در لیگ کوچک در آیووا، اجازه می‌دهد تا در طول یک بازی به خلق و خوی خود دست پیدا کند و فیل، سرمربی سرمربی تیم را هل می‌دهد. پس از خروج از استادیوم، او در یک بار مست می شود و در حین رانندگی به خانه با ماشین پلیس برخورد می کند و در نهایت به زندان می افتد. روز بعد فیل او را نجات داد. او با فیل وارد بحث می شود و معتقد است که حق با اوست و اگر فیل گوش می داد، هیچ یک از شب قبل اتفاق نمی افتاد. فیل توضیح می دهد که چرا گوش نداده و به مارکوس توصیه می کند که بازیکنان را بیشتر بشناسد، که آنها زندگی شخصی دارند که روی بازی آنها تأثیر می گذارد. سپس به مارکوس می گوید که صاحبان او را رها کرده اند.

هنگامی که مارکوس برای جلسه استماع او حاضر می شود، قاضی به او یک انتخاب 18 ماه زندان یا 90 روز خدمات اجتماعی با یک تیم بسکتبال برای افرادی که دارای اختلالات یادگیری هستند، The Friends، می دهد. او با خدمات اجتماعی موافقت می کند و به زودی متوجه می شود که مربیگری این تیم یک چالش شخصی و حرفه ای خواهد بود. در پایان اولین تمرین، او سوار شدن به خانه را با جانی، یکی از بازیکنان، می پذیرد، اما متوجه می شود که راننده یک شب نشین سابق Tinder و خواهر جانی، الکس است. او و الکس در حالی که یاد می گیرد چگونه تیم جدید را مربیگری کند، یک رابطه جنسی معمولی را آغاز می کنند.

تیم شروع به پیشرفت می کند و مارکوس به زودی متوجه می شود که بازیکنان با شناختن آنها چیزی فراتر از مهارت های آنها هستند. از آنجایی که یکی از اعضای تیم، داریوش، از بازی برای مارکوس، بازیکنی که قبلا مصدوم بود، امتناع می‌کند، کنسنتینو دوباره به چرخش بازگردانده می‌شود. زمانی که تیم مسافران دیگر را به هم می زند و جانی با خواهرش تماس می گیرد تا آنها را در ون مسافرتی شکسپیر خود ببرد، تیم از اتوبوس بیرون می زند. خوشبختانه، مارکوس و تیم او را متقاعد می کنند که راننده آنها برای بازی های خارج از خانه باشد.

جانی بیشتر به مارکوس وابسته می شود و او را به شام ​​دعوت می کند و زمانی که آنجاست، مارکوس خبر جانی در مورد نقل مکان به یک خانه مشترک را با تعدادی از دوستان به اشتراک می گذارد. الکس حالت تدافعی می گیرد و به مارکوس می گوید که از تجارت خانوادگی دور بماند و او خانه را ترک می کند، اما الکس در حیاط با او روبرو می شود. مارکوس متوجه می شود که الکس بی سر و صدا از برنامه روزانه خود برای مراقبت از جانی به عنوان بهانه ای استفاده می کند تا قبل از اینکه جانی بتواند به آنها وابسته شود، از آنها جدا شود. پس از این، الکس به مارکوس می گوید که آنها تمام شده اند. جانی از دست مارکوس به خاطر آزار دادن خواهرش و دروغ گفتن به او عصبانی می شود و از بازی امتناع می کند، اما در نیمه یک بازی، کنسنتینو به او می گوید که برای مربی بازی نمی کند، او برای بقیه تیم بازی می کند، بنابراین باید از آن عبور کن

مارکوس از یکی از دستیاران مربی تیم سابقش به نام سانی که دایی دارد و مدیر NBA است، خواسته است که به او کمک کند تا شغل جدیدی پیدا کند اما عمویش قبول نمی کند. سانی برای مدتی مارکوس را هدایت می کند، امیدوار است که آنها با هم دوست شوند، اما متوجه می شود که مارکوس فقط با او خوب بوده است تا یک شغل NBA پیدا کند. وقتی مارکوس متوجه می شود که چقدر دستکاری کرده است، از سانی می خواهد که در مربیگری The Friends به او کمک کند و او موافقت می کند.

بنی، یکی از بازیکنانی که در یک رستوران کار می کند، نتوانسته است در بازی ها بازی کند، زیرا رئیسش به او اجازه نمی دهد برنامه خود را تنظیم کند. هنگامی که تیم بتواند به نیمه نهایی برسد، او به رئیس خود می گوید که باید برنامه خود را برای بازی با تیم تنظیم کند و اخراج می شود، اما او اکنون می تواند بازی کند و یکی از گلزنان کلیدی است. مارکوس و فیل به طور اتفاقی در یک رستوران با هم آشنا می شوند و فیل به مارکوس اطلاع می دهد که داریوش، هم تیمی که از بازی برای مارکوس امتناع می کند، قبل از اینکه در یک تصادف رانندگی وحشتناک درگیر شود و در نهایت دچار آسیب مغزی شود، حرفه ای امیدوارکننده داشته است. مارکوس متوجه می شود که این یک راننده مست بود که به داریوش ضربه زد و به خانه او رفت تا عذرخواهی کند و توضیح دهد که دیگر در حالت مست رانندگی نخواهد کرد، اما می داند که چرا داریوش برای او بازی نمی کند. داریوش که متوجه می‌شود باید بتواند زنی را که به او ضربه زد را ببخشد، تصمیم می‌گیرد با مارکوس شروع کند و موافقت می‌کند که به فینال المپیک ویژه در وینیپگ برود.

مارکوس اخباری را دریافت می کند که او به عنوان دستیار سوم توسط تیم NBA در سیاتل استخدام شده است، اما الکس به او می گوید که از داستان احساس خوبی او به عنوان پوششی برای رسوایی خود استفاده می کنند. وقتی به The Friends می گوید که به سیاتل نقل مکان می کند، آنها نمی توانند خود را خوشحال کنند، زیرا می دانند که او را از بین می برد و جانی دوباره با او عصبانی می شود. مدیر مرکز اجتماعی، جولیو، به مارکوس می‌گوید که شهر پولی برای فرستادن بازیکنان به کانادا ندارد، بنابراین مارکوس نقشه‌ای را با الکس طراحی می‌کند تا از صاحب رستورانی که بنی در آن کار می‌کرد باج‌گیری کند و آنها بتوانند در این مراسم شرکت کنند. فینال The Friends از اندازه و نام تیم حریف، The Beasts، وحشت زده می شوند و این در بازی آنها نشان می دهد، بنابراین وقتی در نیمه نیمه از کار می افتند، مارکوس تمام موقعیت هایی را که فتح کرده اند را مطرح می کند و آنها را قهرمان می نامد. هنگام بازگشت به دادگاه، جانی از پله ها بالا می رود تا لحظه قهرمانی خود را داشته باشد و به الکس می گوید که با دوستانش نقل مکان می کند.

دوستان در نیمه دوم رالی می کنند و در فاصله یک امتیازی با پیروزی قرار دارند، بنابراین مارکوس سعی می کند نمایشی ترتیب دهد که داریوش ضربه آخر را بزند. دستیار مربی او می‌گوید این ایده بدی است زیرا تیم دیگر می‌داند داریوش بهترین بازیکن است و همه او را همراهی خواهند کرد. مارکوس شروع به سرزنش کردن او می کند، همانطور که فیل با او کرده بود، اما خودش را می گیرد و متوجه می شود که دستیار درست می گوید و با جانی یک بازی پیک اند رول ترتیب می دهد. بازی کار می کند و جانی در شرف ساختن سبد است که بازیکن دیگری، شوتایم، فریاد می زند که باز است و جانی توپ را به او پاس می دهد، فقط شوتایم حرکت نامشخص خود را با یک ضربه به عقب انجام می دهد. او سبد را از دست می دهد اما به لبه ضربه می زند، و تیم به شدت به هم می ریزد زیرا قبلاً هرگز به لبه ضربه نزده بود. این منجر به باخت تیم می شود، اما آنها همچنان خود را به عنوان قهرمان می بینند، زیرا مارکوس صحبت های سرسختانه ای دارد.

مارکوس تصمیم می گیرد که شغل سیاتل را قبول نکند و متوجه می شود که الکس درست می گوید و به او یک شغل مربیگری محلی در دانشگاه دریک پیشنهاد می شود. دستیار سابق او مربیگری The Friends را بر عهده می گیرد، مارکوس و الکس قرار ملاقات را آغاز می کنند و جانی با دوستانش در خانه مشترک نقل مکان می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قهرمانان Champions 2023 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!