logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Train To Busan 2 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم قطار بوسان 2 2020 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم Train To Busan 2 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Train To Busan 2 2020 با لینک مستقیم

 

نام فارسی : قطار بوسان 2

 

 

Train to Busan 2016 یک شلیک زامبی کره جنوبی بود که گرد و غبار ژانر بی رنگ را لرزاند و چیزی را برای طرفداران تبهکارهای عجیب و غریب از ارواح تحویل داد. هنگامی که فیلم برتر شد ، یک اکران جهانی شد که رکورد های گیشه در کره جنوبی را شکست و تحسین های انتقادی زیادی را به دست آورد. البته هواداران منتظر پیگیری صبر بوده اند و به زودی آرزوی آنها اهدا می شود.

دانلود فیلم قطار بوسان 2 Train To Busan 2 2020

برای پاک کردن هرگونه سردرگمی در بالا ، Train to Busan 2: Peninsula یک دنباله مستقیم نیست ، بلکه یک فیلم مستقل است که در همان جهان اول اتفاق می افتد (جزئیات بیشتر در مورد آن در یک دقیقه). بسته به بازار ، این فیلم با عنوان قطار به بوسان 2: شبه جزیره ، قطار به اتوبوس ارائه می شود: شبه جزیره ، یا به جز شبه جزیره. با این حال شما آن را می دانید ، تریلر – که در تاریخ 1 آوریل 2020 سقوط کرد – مطمئناً طرفداران فیلم های زامبی را دارد که برای دیدن این فیلم کمی سر و صدایی دارند. بیایید پرش کنیم و آنچه را که تاکنون در مورد فیلم می دانیم ، تجزیه کنیم.

اول ، خبر خوب: همانطور که توسط ScreenD Daily گزارش شده است ، قطار به بوسان 2: شبه جزیره قبلاً برای پخش تئاتر توسط شرکت هایی در سراسر جهان ، از جمله Well Go USA برای انتشار در آمریکای شمالی انتخاب شده است. با موفقیت موفقیت آمیز قطار به بوسان و سایر بازدیدهای اخیر کره ای از جمله پارازیت ، توزیع کنندگان بیشتر از این مشتاق هستند که شبه جزیره را به مخاطبان تئاتر در سراسر جهان معرفی کنند.

دانلود فیلم قطار بوسان 2 Train To Busan 2 2020

با این گفته ، از هم اکنون ، این فیلم در حال حاضر تاریخ رسمی اکران (یا هرجای دیگر ، برای آن موضوع) ندارد. در اواخر سال 2019 ، شایعاتی مبنی بر پخش این فیلم آغاز شد که این فیلم در 12 آگوست سال 2020 در فرانسه به نمایش در خواهد آمد – نشانه ای از احتمال ورود تقریباً در همان زمان در بازارهای بین المللی. با این حال ، توزیع کننده فیلم کره جنوبی ، جدید ، در مورد این تاریخ اختلاف نظر دارد. در بیانیه ای ، توزیع کننده توضیح داد ، “گرچه درست است که ما در حال حاضر قصد انتشار تابستان 2020 را داریم ، اما هیچ تصمیمی در مورد جزئیات خاص برای تاریخ های برتر در داخل یا خارج از کره اتخاذ نکرده ایم.”

از آن زمان ، مطمئناً ، جهان فیلم های بین المللی توسط همه گیر کرونا ویروس وارونه شده است که منجر به تعطیلی گسترده تئاتر و تعطیلی تولید شده است. تعداد زیادی از انتشارات مهم تئاتری که در ابتدا برای بهار و تابستان سال 2020 تنظیم شده اند از زمان های بعدی به بازارهای بعدی منتقل شده اند که برخی از آنها سالانه یا بیشتر به عقب رانده می شوند. بنابراین در حالی که این احتمال وجود دارد که شبه جزیره ممکن است هنوز پایان راه تابستان 2020 راه خود را به سینماها بکشد ، ممکن است مدتی نگذرد که توزیع کنندگان فیلم بتوانند تاریخ انتشار محکم را ضبط کنند.

دانلود فیلم قطار بوسان 2 Train To Busan 2 2020

با توجه به قطار زیاد به میزان زیاد تلفات بوسان و این واقعیت که این پیگیری یک دنباله مستقیم نیست ، انتظار ندارید که بسیاری از بازیگران از اولین فیلم این بار در حال بازگشت باشند. در تابستان سال 2019 ، شایعاتی در اطراف شناور شد که ستاره فیلم اول ، گونگ یو ، ممکن است برای یک کادو برگردد ، اما معلوم می شود که او به هیچ وجه ظاهر نخواهد شد و بازیگران شبه جزیره ساخته خواهند شد.

دانلود فیلم قطار بوسان 2 Train To Busan 2 2020

گانگ دونگ برنده قدم در نقش اصلی است که شخصیتی به نام جونگ سوک ، سرباز سابق را بازی می کند که پس از فرار از موج اول شیوع ، به کره جنوبی آلوده به زامبی اعزام می شود. در طول راه ، او با سایر بازماندگان ملاقات خواهد کرد ، که این امر تنها تلاش پرمشغله او برای بازیابی چیزهای با ارزش از داخل منطقه مهار را پیچیده می کند. باند به عنوان بازیگر ، حرفه ای طولانی در سینمای کره جنوبی دارد ، از جمله نقش هایی در درام سیاسی 1987: When Day Comes و Thriller Golden Slumber ، و اولین فیلم هالیوود خود را در تلنگر فاجعه آینده #tsunami خواهد ساخت.

باند با بازیگری و ستاره پاپ لی جونگ هیون در نقش مین یونگ ، رهبری که خدمه خود را برای بازماندگان اداره می کند ، بیدار می شود که در مبارزه مستمر خود با زامبی ها بی امان هستند. از آنجا که اولین فیلم تحسین شده او در سن 16 سالگی در فیلم A Petal بود ، لی موفقیت حرفه ای بزرگی را تجربه کرد و به طور پیوسته به عنوان یک بازیگر و هم خواننده مشهور در کره جنوبی کار کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قطار بوسان 2 Train To Busan 2 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!