logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Medieval 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قرون وسطی 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم قرون وسطایی دوبله فارسی Medieval 2022
دانلود فیلم قرون وسطایی دوبله فارسی Medieval 2022

قرون وسطی (Jan Žižka یا Warrior of God) یک فیلم درام تاریخی انگلیسی زبان چک محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی پتر ژاکل است. این در مورد زندگی یان ژیژکا، یک فرمانده نظامی بوهمیایی است که هرگز در یک نبرد شکست نخورده است. داستان فیلم قبل از جنگ های هوسی (1419-1434) است، زمانی که ژیژکا جوان بود. این داستان چگونگی تبدیل شدن ژیژکا به یک فرمانده نظامی مشهور را روایت می کند. قرون وسطی با بودجه 500 میلیون دلاری (20.3 میلیون دلار) پرهزینه ترین فیلم چکی است که تاکنون ساخته شده است.

در قرن چهاردهم، Wenceslas IV پادشاه بوهم و امپراتور روم در همان زمان است. Wenceslas پس از پدرش چارلز چهارم تاج و تخت را دریافت کرد، اما سلطنت او چندان موفقیت آمیز نبود و به نظر می رسد پادشاهی تحت حکومت ضعیف او در حال فروپاشی است. قدرتمندترین اشراف زاده کشور، هنری سوم روزنبرگ، به تصرف اموال اشراف پایین تر یکی پس از دیگری ادامه می دهد تا زمانی که یکی از آنها شروع به مقاومت می کند. یان ژیژکا، شوالیه، مزدور و رهبر آینده ارتش هوسی، پس از کشته شدن روزنبرگ تقریباً تمام خانواده‌اش، می‌خواهد انتقام بگیرد. نامزد روزنبرگ کاترین عاشق جنگجو می شود و متنی را بین روزنبرگ و اتحادیه اربابان که قصد برکناری پادشاه را دارند به او می دهد. اگرچه نقشه فاش می شود، لیگ موفق به ربودن پادشاه می شود. سربازان پادشاه موفق می شوند Wenceslas را آزاد کنند، اما او باید یک صلح تحقیرآمیز را بپذیرد. بنابراین ژیژکا باید بین دو گزینه یکی را انتخاب کند: از مبارزه برای عدالت دست بردارد و در دربار سلطنتی رتبه بالاتری دریافت کند، یا تنها و رها شده به مبارزه ادامه دهد.

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قرون وسطایی دوبله فارسی Medieval 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!