logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Finch 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی فینچ 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم فینچ دوبله فارسی Finch 2021
دانلود فیلم فینچ دوبله فارسی Finch 2021

 

فینچ (انگلیسی: Finch) یک فیلم علمی-تخیلی، کمدیدرام و ماجراجویی پساآخرالزمانی بریتانیایی-آمریکایی است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، به کارگردانی میگل ساپوچنیک بر اساس فیلمنامه ای که توسط کریگ لاک و ایور پاول نوشته شده بود. تام هنکس و کالب لندری جونز بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم در اکتبر 2017 به عنوان BIOS اعلام شد. فیلمبرداری در سراسر نیومکزیکو از فوریه تا مه 2019 انجام شد. این فیلم قرار بود در تاریخ 2 اکتبر 2020 توسط یونیورسال پیکچرز در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما به دلیل چندین بار به تعویق افتاد. به همه گیری COVID-19. این فیلم مجدداً Finch نام گرفت، به Apple TV+ فروخته شد و در 5 نوامبر 2021 منتشر شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان مواجه شد، با تحسین منتقدان به عملکرد، جلوه های بصری و جذابیت کلی هنکس، اما انتقادات به دلیل عدم اصالت و نوآوری در درون فیلم ژانر پس از آخرالزمان.

  • طرح

ده سال از زمانی که یک شعله عظیم خورشیدی لایه اوزون را تخریب کرد، می گذرد و سیاره زمین را به یک زمین بایر غیرقابل سکونت تبدیل می کند که در اثر حوادث شدید آب و هوایی ویران شده است در حالی که توسط اشعه ماوراء بنفش خورشید سوخته می شود و دما را به 150 درجه فارنهایت (66 درجه سانتی گراد؛ 339 کلوین) افزایش می دهد. ). یکی از معدود بازمانده ها، مهندس رباتیک، فینچ واینبرگ، با سگ خود گودیر و ربات کمکی دیویی در آزمایشگاه زیرزمینی سنت لوئیس که زمانی متعلق به شرکتی بود که قبل از فاجعه در آن کار می کرد، به تنهایی زندگی می کند. فینچ فقط برای جستجوی لوازم با پوشیدن لباس محافظ بیرون می رود.

فینچ در حال مرگ بر اثر یک بیماری نامعلوم (اگرچه فینچ در حال خواندن کتابی در مورد مسمومیت با تشعشعات دیده می شود)، در حال کار بر روی ایجاد یک همراه روبات انسان نما پیشرفته تر است تا از سگش پس از رفتن او مراقبت کند. فینچ مجموعه‌ای از دانش دایره‌المعارفی، از جمله کتابچه راهنمای آموزش و مراقبت از سگ‌ها را به او می‌دهد. با این حال، گودیر در ابتدا به ربات (که در نهایت نام جف را انتخاب می کند) اعتماد ندارد.

فینچ متوجه می شود که طوفان عظیمی در حال نزدیک شدن به سنت لوئیس است که مطمئناً منطقه را نابود می کند و او را می کشد. فینچ، جف، دیویی و گودیر در یک موتورخانه به شدت تغییر یافته به سمت سانفرانسیسکو حرکت کردند. به دلیل خروج عجولانه، جف تنها 72 درصد از داده های دایره المعارفی خود را دانلود کرد و ظرفیت ذهنی او نیاز به آموزش دارد. علیرغم بدتر شدن وضعیتش، فینچ سعی می کند به جف درس های ارزشمندی در مورد زندگی و نحوه محافظت از گودیر بیاموزد. رفتار کنجکاوانه جف هم فینچ را سرگرم می کند و هم ناامید می کند، اما ربات به آرامی ابتکار عمل بیشتری از خود نشان می دهد.

زمانی که آنها به دنور می رسند، فینچ در بستر می افتد و جف تصمیم می گیرد با دیویی یک بیمارستان متروکه را غارت کند. دیویی ناخواسته توسط تله‌ای له می‌شود و فینچ جف را پس می‌گیرد تا از شهر فرار کند و متوجه می‌شود که این منطقه تله‌ای است که توسط انسان‌های دیگر راه‌اندازی شده است. بعد از ظهر، موتورخانه توسط یک ماشین ناشناس (که ظاهراً آنها را از بیمارستان تعقیب می کرد) تعقیب می شود. فینچ در قضاوت اشتباهی وحشتناک مرتکب می شود و وسیله نقلیه خود را از طریق زیرگذری با فاصله بسیار کم تصادف می کند، اما جف آنقدر قوی است که آن را از دید خارج کند. فینچ شروع به قطع امید می کند که از این سفر جان سالم به در می برد و داستانی (در یک فلاش بک) در مورد اینکه چگونه گودیر را نجات داده است، تعریف می کند.

با نزدیک شدن به مقصد، تابش فرابنفش به اندازه‌ای کاهش یافته است که فینچ بتواند بدون لباس محافظ به زیر نور آفتاب برود. فینچ در حالی که به وجد آمده، یک بعدازظهر را بیرون با جف می گذراند و به او یاد می دهد چگونه قبل از مرگ بی سر و صدا با گودیر بازی کند. جف و گودیر پس از سوزاندن فینچ در محل تشییع جنازه، راهی سانفرانسیسکو می شوند. اگرچه آنها شهر را قابل سکونت اما متروک می دانند، اما شواهد احتمالی از بازمانده انسان ها را در پل گلدن گیت پیدا می کنند و به دنبال یافتن آنها می شوند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فینچ دوبله فارسی Finch 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!