logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم ایرانی فصل بلوغ با کیفیت عالی 1080p

 

دانلود فیلم فصل بلوغ با لینک مستقیم

دانلود فیلم فصل بلوغ

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1393

کارگردان : رهبر قنبری

بازیگران: نسرین نکیسا , مجید لیاقت, میرطاهر مظلومی, هادی سعادتی, علی غلامی, بهرام کمیجانی

خلاصه داستان :روایت سرگشتگی و دلبستگی های دو نوجوان که طی حوادثی به بلوغ اجتماعی میرسند.

معرفی و بررسی فیلم فصل بلوغ:

فیلم سینمایی فصل بلوغ به‌کارگردانی رهبر قنبری در 5 سال پیش یعنی سال 1393 تولید شده است. فصل بلوغ توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 4.7 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم فصل بلوغ را اثری کم‌ارزش، کم‌کیفیت و نه‌چندان مهم ارزیابی می‌کنند. رضا جودی تهیه‌کننده فصل بلوغ این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است.

بازیگران فیلم فصل بلوغ

بازیگران فیلم فصل بلوغ چه کسانی هستند؟ در فصل بلوغ بازیگرانی چون نسرین نکیسا، مجید لیاقت، میرطاهر مظلومی، هادی سعادتی، علی غلامی و بهرام کمیجانی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم فصل بلوغ حدود 6 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان فصل بلوغ را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

داستان فیلم فصل بلوغ

از محتوا و داستان فیلم فصل بلوغ چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه فصل بلوغ توسط رهبر قنبری نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان فصل بلوغ منتشر شده است، می‌خوانیم: «روایت سرگشتگی و دلبستگی‌های دو نوجوان که طی حوادثی به بلوغ اجتماعی می‌رسند. »

فیلم فصل بلوغ و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم فصل بلوغ نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم فصل بلوغ به طور متوسط فعالیت 12ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم فصل بلوغ یکی از 4 اثر شاخص مجید لیاقت در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم فصل بلوغ یکی از 4 اثر شاخص رهبر قنبری در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم فصل بلوغ براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر رهبر قنبری در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
1 تن از بازیگران فصل بلوغ، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در فصل بلوغ 1 فیلم اولی بوده است: هادی سعادتی.
همچنین رهبر قنبری کارگردان فصل بلوغ اولین همکاری خود با بازیگرانی چون میرطاهر مظلومی، علی غلامی و بهرام کمیجانی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران فصل بلوغ نیز 15 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 6 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 15 همکاری برای اولین‌مرتبه در فصل بلوغ رخ داده است. مانند: مجید لیاقت، میرطاهر مظلومی،و هادی سعادتی و علی غلامی، نسرین نکیسا و بهرام کمیجانی.

عوامل فیلم فصل بلوغ

اگر از تصویربرداری فیلم فصل بلوغ خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن فریدون شیردل بوده است. اگر صدای فصل بلوغ به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم فصل بلوغ یعنی بابک اخوان آشنا می‌کنیم. پیام حسین سوری طراحی صحنه فیلم فصل بلوغ را انجام نموده است. احسان روناسی چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم فصل بلوغ را برعهده داشت.
از دیگر عوامل اثر می‌توان به حمید بخشی‌نژاد و فارا بخشی‌نژاد مسئول هنروران فیلم فصل بلوغ، اشاره کرد. در مجموع بیش از 14 نفر در تولید فیلم فصل بلوغ نقش داشته‌اند

اطلاعات فیلم فصل بلوغ

در بخش گالری عکس و پوستر فیلم فصل بلوغ 13 عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های ویدئو و تیزر فیلم فصل بلوغ، حواشی فیلم فصل بلوغ، دیالوگ برتر فیلم فصل بلوغ، سوتی فیلم فصل بلوغ و نقد فیلم فصل بلوغ هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

پشتیبانی

در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید

۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir

۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help

۳. تماس با شماره تلفن 02166066143

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فصل بلوغ با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!