logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
50
62%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Clerks III 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی فروشنده ها 3 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم فروشنده ها 3 دوبله فارسی Clerks III 2022
دانلود فیلم فروشنده ها 3 دوبله فارسی Clerks III 2022

Clerks III یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و تدوین کوین اسمیت است و برایان اوهالوران، جف اندرسون، تروور فهرمن، آستین زجور، جیسون میوز، روزاریو داوسون و اسمیت در آن بازی می‌کنند. Clerks III به‌عنوان دنباله‌ای مستقل برای فیلم‌های Clerks 1994 و 2006 عمل می‌کند و نهمین فیلم بلند کلی در View Askewniverse است. در این فیلم، راندال گریوز که پس از جان سالم به در بردن از یک حمله قلبی عظیم، از دوستان و کارمندان همکار خود دانته هیکس، الیاس گروور، و جی و سایلنت باب دعوت می کند تا فیلمی درباره زندگی آنها در فروشگاه Quick Stop Convenience بسازند که همه چیز را آغاز کرد.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در 4 سپتامبر 2022 در رد بانک، نیوجرسی، قبل از اکران در 13 سپتامبر توسط Lionsgate انجام داد.

پانزده سال پس از اینکه دانته و راندال Quick Stop را خریدند، زندگی این زوج مانند قبل ادامه می‌یابد، از جمله بازی‌های هاکی روی پشت بام و معاشرت با جی و سایلنت باب، که ویدیوی RST سابق را تصاحب کرده‌اند و آن را به یک ویدیو تبدیل کرده‌اند. داروخانه قانونی ماری جوانا دانته هنوز از مرگ بکی و دختر متولد نشده‌شان گریس که سال‌ها قبل توسط یک راننده مست تصادف کردند، غمگین است.

یک روز، در حالی که الیاس و دوستش بلاک چین در حال تلاش برای فروش بادبادک های جدید NFT خود هستند که حاوی تصویری از بادی مسیح است، راندال دچار حمله قلبی شدید می شود. الیاس مسیحیت را انکار می کند و پس از سرزنش ایمان خود برای حمله قلبی راندال تصمیم می گیرد شیطان پرست شود. پس از جراحی، پزشک راندال از دانته می‌خواهد تا زمانی که راندال بهبود می‌یابد راضی نگه دارد و هشدار می‌دهد که او نیز در معرض خطر مشابهی قرار دارد. راندال تصمیم می گیرد که زندگی خود را تلف کرده است و به هدف جدیدی نیاز دارد و اعلام می کند که فیلمی درباره زندگی خود و دانته در ایستگاه سریع خواهد ساخت.

دانته روح بکی را می بیند که برای او ظاهر می شود و او را تشویق می کند که ادامه دهد. راندال پس از یک پروسه آزمایشی دلخراش تصمیم می گیرد که نه تنها نویسندگی و کارگردانی کند، بلکه در نقش خودش در کنار دانته در نقش مکمل هم بازی کند. آنها به جای بازیگران، تصمیم می‌گیرند که دوستان و مشتریان واقعی خود را بازی کنند. این شامل جی، سایلنت باب و ورونیکا می شود که پس از برخورد جنسی با دانته موافقت می کند. دانته نقش تهیه‌کننده را بر عهده می‌گیرد و نامزد سابقش اما را متقاعد می‌کند که 30000 دلار به تولید قرض دهد و نیمی از دانته از Quick Stop به عنوان وثیقه. باب خاموش به عنوان فیلمبردار انتخاب می شود و تصمیم می گیرد فیلم را سیاه و سفید فیلمبرداری کند، در حالی که الیاس و بلاک چین به عنوان دستیار تولید استخدام می شوند.

همانطور که فیلمبرداری برای فیلم موقتی Inconvenience ادامه دارد، دانته با مدیریت خرد راندال خشمگین می شود و در فیلمنامه متوجه بی اعتنایی به او می شود. پس از اینکه راندال سعی می کند نمایش خر را که در موبی برگزار شد بازسازی کند، دانته دچار حمله وحشت می شود و به دلیل موقعیت مکانی که او را به یاد بکی می اندازد، مجموعه را ترک می کند. بعدها، یک دانته مست در نهایت با راندال روبرو می شود که هرگز به او احترام نمی گذارد یا حمایت او را در طول سال ها تصدیق نمی کند و او را مجبور می کند تا بدترین لحظات زندگی خود را دوباره تجربه کند. ناگهان دانته سقوط می کند و همچنین دچار حمله قلبی می شود. زمانی که راندال تصمیم می گیرد دانته را در بیمارستان رها کند تا کار روی فیلم را ادامه دهد، الیاس او را به خاطر رفتارش مورد سرزنش قرار می دهد و معامله دانته با اما را فاش می کند.

راندال که از احساس گناه غرق شده است، تدوین فیلم را تمام می کند و با کمک جی و سایلنت باب به بیمارستان برمی گردد. او فیلم تمام شده را به دانته نشان می دهد که دوباره آن را ویرایش کرده است تا دانته شخصیت اصلی باشد و اعلام می کند که داستان همیشه درباره او بوده است. دانته فیلم را با روح بکی تماشا می‌کند که تحت تأثیر تلاش دوستش قرار گرفته است، قبل از اینکه او در آرامش بمیرد.

مدتی بعد پس از تشییع جنازه دانته، اما به ایستگاه سریع می‌آید تا 30000 دلاری را که به دانته قرض داده بود جمع‌آوری کند یا فروشگاه را تصاحب کند. بلاک چین از راه می رسد و با هیجان نشان می دهد که بادبادک های NFT بلافاصله فروخته شدند و او و الیاس را میلیونر کرد. الیاس که به‌عنوان بهترین دوست جدیدش به جای دانته به راندال پیوسته است، از سهم خود از درآمد آنها برای بازپرداخت اما استفاده می‌کند. پس از اینکه الیاس، بلاک چین، جی و سایلنت باب بیرون می‌روند تا یکی از بادبادک‌های NFT را به پرواز درآورند، راندال غمگینانه برای دانته در صندوق پول غصه می‌خورد و روح او ناآگاهانه به او پیوست. در همین حال، ملی، دختر جی، تاریخ انقضای مقداری شیر جو را بررسی می کند.

در طول تیتراژ، کارگردان کوین اسمیت قبل از خواندن روایتی که از صحنه پایانی بریده بود، از تماشاگران برای دیدن فیلم تشکر می‌کند، جایی که فاش می‌شود که راندال تا سن 90 سالگی به ساختن فیلم‌ها ادامه داد، همه در حالی که هنوز در Quick Stop کار می‌کرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فروشنده ها 3 دوبله فارسی Clerks III 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!