logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Chor Nikal Ke Bhaga 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی فرار دزدها با کیفیت عالی

دانلود فیلم فرار دزدها دوبله فارسی Chor Nikal Ke Bhaga 2023

 

Chor Nikal Ke Bhaga یک فیلم مهیج دزدی هندی محصول 2023 به کارگردانی آجی سینگ به تهیه کنندگی آمار کاوشیک است. یامی گوتام و سانی کاوشال در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. در 24 مارس 2023 به طور مستقیم برای پخش در نتفلیکس منتشر شد.

در شهر خیالی البرکات در خاورمیانه، آنکیت ستی صاحب یک شرکت بیمه الماس است که بدهی هنگفتی دارد، زیرا کارگران این شرکت الماس های مشتری را به ارزش 20 کرور روپیه جابجا کرده بودند. او در یک پرواز با نها گروور، مهماندار هواپیما آشنا می شود و بلافاصله جذب او می شود. آنها بعداً برای قرار ملاقات می روند و نها نیز شروع به دوست داشتن او می کند. آنها با هم رابطه برقرار می کنند و مدتی بعد نها اعلام می کند که باردار است. آنکیت به او پیشنهاد ازدواج می دهد و او می پذیرد. هر دوی آنها توسط یک جفت بدجنس که برای مشتری کار می کنند مورد حمله قرار می گیرند که Ankit به او بدهی دارد. نها به شدت مجروح می شود که منجر به سقط جنین او می شود. هر دو که راهی برای بازپرداخت بدهی هنگفت نمی بینند، تصمیم به سرقت می گیرند.

وزیر کشور فاسد هند، هاریش سانیال، الماس را از البرکات به هند با هواپیما قاچاق می کرد که توسط پیکی منصوب شده توسط او حمل می شد و آنکیت او را همراهی می کرد. یک تلفن همراه با قاب پشتی که با الماس‌ها پوشانده شده است، در کیفی قرار می‌گیرد که با یک شماره رمز قفل می‌شود. آنکیت با منشی سانیال قرارداد می بندد تا شماره رمز را برای او فاش کند و در ازای آن نیمی از الماس ها را به او می دهد. هنگامی که در پرواز بودند، آنکیت و نها نقشه خود را به اجرا درآوردند – نها عمداً روی لباس های پیک غذا می ریزد در حالی که به مسافران خدمات می دهد و او به سمت دستشویی می رود تا آشفتگی را تمیز کند. آنکیت با استفاده از فرصت، می‌رود تا الماس‌ها را از کیف بیرون بیاورد، اما درست در همان لحظه گروهی از تروریست‌های نقابدار از راه می‌رسند و اعلام می‌کنند که پرواز را ربوده‌اند و همه مسافران را گروگان نگه می‌دارند.

هواپیماربایان به خلبانان دستور می‌دهند که هواپیما را در کولو فرود آورند و عادل میر، جدایی‌طلب کشمیری که در زندانی در مانالی نگهداری می‌شود، فورا آزاد شود. آنکیت وانمود می کند که از آسم رنج می برد و از هواپیماربایان می خواهد که به او اجازه دهند دستگاه تنفسی خود را از محفظه دیگر بیاورند تا بتواند مخفیانه الماس ها را بدزدد. اما قبل از اینکه بتواند الماس ها را بدزدد، یکی از هواپیماربایان احساس می کند که او دروغ می گوید و او را کتک می زند. هنگامی که مقامات دولتی با هواپیماربایان تماس می گیرند، آنها به سمت کابین خلبان می روند تا با آنها تلفنی صحبت کنند و آنکیت دوباره مخفیانه وارد محفظه دیگر می شود تا الماس ها را بدزدد. الماس ها را از کیف بیرون می آورد و در کیف خودش می گذارد. در همین لحظه، یکی از هواپیماربایان از راه می رسد و الماس ها را کشف می کند. قبل از اینکه بتواند به آنکیت شلیک کند، اسلحه را از دستش می زند و هر دو با مشت وحشیانه درگیر می شوند. سایر هواپیماربایان نیز از راه می رسند و با هم آنکیت را کتک می زنند و او را در دستشویی حبس می کنند. درست در آن زمان، Sudanshu Pandey، که ادعا می‌کند مارشال پرواز است، اسلحه‌ای را که یکی از هواپیماربایان انداخته است، برمی‌دارد و به همه آنها شلیک می‌کند و ظاهراً آنها را می‌کشد. مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

هواپیماربایان بمبی را به بدن آنکیت وصل کرده بودند و گروه بمب برای پخش آن می‌آیند، اما معلوم می‌شود که بمب ساختگی است. علاوه بر این، اجساد هواپیماربایان در هواپیما یافت نشد و سودانشو نیز ناپدید شده است. فاش می شود که فلایت مارشال واقعی بانو یاداو است که در طول پرواز بیهوش بود و سودانشو یک جعل هویت بود. پرویز شیخ افسر RAW به همراه تیمش برای بررسی موضوع وارد می شود و همه مسافران را بازجویی می کند. بانو فاش می کند که در پرواز به او یک لیوان آب پرتقال داده اند و ممکن است پس از نوشیدن آن بیهوش شده باشد. آنکیت متوجه می شود که الماس های دزدیده شده توسط او جعلی هستند. فاش می شود که آنکیت وانمود کرده بود که عاشق نها است تا بتواند از او برای انجام سرقت در پرواز کمک بگیرد.

همچنین فاش شد که نها این حقیقت را کشف کرده بود که آنکیت فقط از او برای منافع خود استفاده می کرد. او با همدست قدیمی‌اش سودانشو تماس گرفته بود و آنها با هم نقشه‌ای را طراحی کرده بودند که یک هواپیماربایی ساختگی انجام دهند و خود الماس‌ها را بدزدند تا از آنکیت انتقام بگیرند. آنها تیمی از جمله جینو، نیکی و عباس را گرد هم آورده بودند که با ظاهری مسافر سوار هواپیما می شدند و بعداً ماسک می زدند و نقش هواپیماربایان را می زدند و غفار که برای آنها تفنگ مصنوعی می ساخت. نها نوشیدنی بانو را می‌نوشید و او را بیهوش می‌کرد و سودانشو که وانمود می‌کرد مارشال پرواز است، الماس‌های تقلبی را جایگزین می‌کرد، وانمود می‌کرد که هواپیماربایان را با شلیک گلوله‌ای خالی می‌کشد و فرار می‌کرد، در حالی که هواپیماربایان پس از برداشتن ماسک با مسافران ترکیب می شود.

نها یک تماس تلفنی ناشناس با سانیال برقرار می کند و او را تحت فشار قرار می دهد تا به پرویز دستور دهد تا تحقیقات را متوقف کند و موضوع را سرپوش بگذارد، در غیر این صورت او حقیقت قاچاق الماس را فاش می کند. این پرونده بسته شده و در مقابل رسانه ها و عموم مردم مطرح می شود که واقعاً یک هواپیماربایی رخ داده است و بانو به دلیل کشتن هواپیماربایان به عنوان یک قهرمان ملی مورد ستایش قرار می گیرد. نها یک پیامک را به تلفن سانیال فوروارد می کند که نشان می دهد آنکیت شماره کد را به کیف گوشی خود دریافت کرده است. سانیال با درک اینکه سعی کرده الماس ها را بدزدد، آنکیت را به طرز وحشیانه ای شکنجه می کند. نها به ملاقات آنکیت در بیمارستان که در حال نقاهت جراحاتش است می آید و تمام حقیقت را برای او فاش می کند و می گوید انتقام او کامل شده است. مدتی بعد، نها یک تماس تلفنی از آنکیت دریافت می کند که به او اشاره می کند که او نیز قصد دارد از او انتقام بگیرد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فرار دزدها دوبله فارسی Chor Nikal Ke Bhaga 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!