logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Foxtrot Six 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم فاکس ترات 6 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم فاکس ترات 6 دوبله فارسی Foxtrot Six 2020
دانلود فیلم فاکس ترات 6 دوبله فارسی Foxtrot Six 2020

Foxtrot Six مطمئناً با ایده های جالب و فناوری آینده نگرانه لحظات خود را سپری می کند ، اما گام به گام پیش می رود و داستان واقعاً نمی تواند توجه شما را برای مدت زمان کامل جلب کند. اگر چیز دیگری نباشد ارزش اجاره دارد.

یک تفنگدار سابق و دوستانش برای نجات اندونزی از دست یک رهبر بیرحم حزب تلاش می کنند.

Foxtrot Six یکی از فیلم هایی است که احساس می کنم سالها منتظر دیدن آن بوده ایم اما در این مورد واقعاً داریم و سپس سرانجام هفته گذشته با بازاریابی بسیار اندک یا تبلیغات تبلیغاتی اکران می شود … بعد از تماشای فیلم اما ، من شروع به فهمیدن چرا.

تهیه شده توسط Mario Kassar Foxtrot Six یک بازیگر علمی تخیلی از اندونزی با بازی اوکا آنتارا ، جولی استل ، وردی سولیمان ، آریفین پوترا و بسیاری دیگر است. مطمئناً جاه طلبی کوتاه نیست و چندین سکانس اکشن خارق العاده نیز وجود دارد ، اما من به نظر می رسد که با برخی از واقعاً روپای هایی که در بعضی قسمت ها کار می کنند ، کاملاً عجیب است.

قدم زدن در بعضی مواقع همراه با چندین صحنه که فقط چیزها را به بیرون می کشد بسیار جذاب است و من به سختی به هیچ یک از شخصیت ها اهمیت می دادم. من به معنای واقعی کلمه مجبور شدم به IMDB بروم تا از برخی از نام های آنها مطلع شوم.

اوکا آنتارا یک رهبر دلسوز کافی است (ظاهراً آنگگا نامیده می شود) که یک کنگره است و در جستجوی عشق از دست رفته خود است. وقتی فهمید او بخشی از شورش علیه گروه موسوم به پیراناس است ، دنیای او برای همیشه تغییر کرده و سرانجام فراری می شود.

بهترین شخصیت Spec با بازی Chicco Jerikho است که آدم کمی حرف است اما لعنت به همه او بسیار خوب است.

در آینده غذا با ارزش ترین منبع غذایی در جهان است و مردم گرسنه هستند بنابراین آنگگا و خدمه اش می خواهند پیراناها را بریزند و آزادی را به کهکشان برگردانند.

هشدار تخریب – ادوارد اکبر یک شرور نفرت انگیز را ایجاد می کند اما این واقعیت که قهرمان اصلی ما کسی نیست که در پایان او را سرنگون می کند عمیقا رضایت بخش نبود.

40 دقیقه آخر به راحتی قوی ترین فیلم است زیرا عمل به درستی به دنده بالا می رود. ما صحنه های مبارزه ، کت و شلوارهای عالی فن آوری و مکانیکی را با اسلحه های کوچک به آنها متصل می کنیم مطمئناً برخی ایده های ابتکاری و کشتارهای راضی کننده وجود دارد که این باعث می شود این ستاره بیش از 2 ستاره باشد.

نمی دانم چرا همیشه فکر می کردم ایکو اوویس در این تصویر حضور دارد اما او چنین نیست بنابراین من باید به چیز دیگری فکر می کردم.

جلوه های بصری بعضی اوقات چشمگیر هستند اما CG به نظر می رسد بسیار عجیب و غریب است ، به خصوص وقتی ماشین ها سقوط می کنند. من هرچند بدتر دیده ام و واقعاً مرا از فیلم خارج نکرد.

امتیاز به درستی حماسی است و یک عکس عالی از گروه قهرمانان ما وجود دارد که برای نجات روز به سمت نبرد نهایی قدم می گذارند.

به طور کلی ، Foxtrot Six جاه طلبی زیادی دارد و صحنه های مبارزه هرگز سرگرم نمی شوند ، اما داستان به طرز عجیبی درگیر نمی شود و متوجه شدم که گام های گام برداشتن در قسمت های مختلف بسیار عقب است. من ممکن است اگر در Netflix قرار گرفت آن را بررسی کنم یا به جای آن فقط دوباره The Night Comes for Us را تماشا کنم.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فاکس ترات 6 دوبله فارسی Foxtrot Six 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!