logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Operation Christmas Drop 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم عملیات محموله کریسمس 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم عملیات محموله کریسمس دوبله فارسی Operation Christmas Drop 2020
دانلود فیلم عملیات محموله کریسمس دوبله فارسی Operation Christmas Drop 2020

عملیات کریسمس رها کردن (به انگلیسی: Operation Christmas Drop) یک فیلم کمدی رمانتیک کریسمس در آمریکا در سال 2020 به کارگردانی مارتین وود از فیلمنامه ای از گرگ روسن و برایان سویر است. در این فیلم کات گراهام و الکساندر لودویگ بازی می کنند و براساس مأموریت انسانی واقعی Operation Christmas Drop نیروی هوایی ایالات متحده ساخته شده است.

این فیلم در 5 نوامبر سال 2020 توسط نتفلیکس اکران شد.

اریکا دستیار کنگره در واشنگتن دی سی است. وی وظیفه تحقیق در مورد پایگاه نیروی هوایی آمریکا در گوام را دارد و قصد دارد دلیلی برای پیشنهاد تعطیلی آن پیدا کند. اندرو یک کاپیتان نیروی هوایی است ، و او انتخاب شده است تا او را در اطراف پایگاه USAF نشان دهد و او را متقاعد کند که باید باز بماند.

این پایگاه رسم سالانه حمل و نقل هوایی کالا به جزایر کوچک میکرونزی برای کریسمس است. اندرو اریکا را در اطراف پایگاه و جزایر مختلف نشان می دهد و نشان می دهد که این سنت ارزشمند است و پایگاه نباید بسته شود. عاشقانه های بین اریکا و اندرو در این حوادث شکوفا می شود.

در میان تخیل جبران برآورده شدن آرزوها ، در اینجا یک چیز واقعی وجود دارد. این عنوان به یک مأموریت واقعی نظامی اشاره دارد ، یک سنت سالانه کریسمس از سال 1952 ، به موجب آن نیروی هوایی ایالات متحده جعبه های زیادی از مواد ضروری و هدایا را به جوامع محروم در میکرونزی منتقل می کند. یک پروژه بشردوستانه که همچنین به عنوان یک تمرین آموزشی برای افراد آمریکایی خارج از پایگاههای گوام و ژاپن عمل می کند ، می تواند بدون هیچ گونه عارضه ای به عنوان یک چیز خوب همه جانبه طبقه بندی شود – که به طور طبیعی آن را به عنوان یک هدف مناسب برای معاملات خیالی اسکروج در یونان در Gregg Rossen تبدیل می کند و فیلمنامه سراسری برایان ساویر.

آنگی بردفورد ، نماینده سیاسی نامشخص اما یخی ، از نظر سیاسی (ویرجینیا مادسن ، به نظر می رسد که روزها را شمارش می کند) به عنوان رئیس کمیسیون بازسازی مجدد و بسته سازی پایگاه منصوب شده است و قصد دارد برخی از اقدامات سخت را به نام کارایی انجام دهد. هنگامی که او جمع می کند که پایگاه نیروی هوایی آندرسن در گوام بیشتر برای اقدامات نظامی ضروری بلکه برای عملیات افتادن کریسمس تبلیغ نمی شود ، به بالای لیست بسته شدن او می رود. بو هیس! ! وی به جای اینکه کریسمس را در اقیانوس آرام جنوبی لغو کند ، ناقل اریکا (گراهام) نردبان خود را برای مشاهده و گزارش به جزیره می فرستد. پایگاه ، به نوبه خود ، کاپیتان رویایی ، قلب عظیم اندرو (لودویگ) را می فرستد تا پیشخوان حبوبات را به اطراف نشان دهد ، و او را متقاعد کند که ، شاید هم ، خیرات خیلی بد نیست.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عملیات محموله کریسمس دوبله فارسی Operation Christmas Drop 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!