logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)
71/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Evil Dead Rise 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی ظهور مرده شیطانی 2023 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ظهور مرده شیطانی 
<figcaption class=دانلود فیلم ظهور مرده شیطانی Evil Dead Rise 2023

 

Evil Dead Rise یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین است. این پنجمین قسمت از سری فیلم های مردگان شیطانی است. در این فیلم، لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند در نقش دو خواهر جدا شده در تلاش برای زنده ماندن و نجات خانواده خود از دست مردگان هستند. مورگان دیویس، گابریل اکولز و نل فیشر (در اولین فیلم خود) در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

پیش از توسعه فیلم ترسناک ، برنامه‌هایی برای دنباله‌های مستقیم مردگان شیطانی (2013) و ارتش تاریکی (1992) و فصل چهارم Ash vs Evil Dead (2015-2018) لغو شد. تا اکتبر 2019، سام ریمی اعلام کرد که یک فیلم جدید در حال ساخت است و راب تاپرت تهیه کنندگی، ریمی و بروس کمپبل تهیه کنندگی اجرایی، و کرونین نویسندگی و کارگردانی پروژه را برعهده دارد. سینمای نیو لاین (توزیع کننده فیلم اول) به عنوان شرکت سازنده اعلام شد. فیلمبرداری اصلی از ژوئن تا اکتبر 2021 در نیوزیلند انجام شد. این فیلم ابتدا قرار بود در سرویس استریم HBO Max به نمایش درآید، اما توزیع کننده Warner Bros. Pictures در نهایت تصمیم گرفت فیلم را ابتدا پس از نمایش های آزمایشی مثبت به نمایش بگذارد.

Evil Dead Rise اولین نمایش خود را در South by Southwest (SXSW) در 15 مارس 2023 داشت و در 21 آوریل در ایالات متحده توسط Warner Bros. Pictures منتشر شد. این فیلم ترسناک نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دوستان ترزا و جسیکا و دوست پسر جدید جسیکا، کالب، در حال گذراندن تعطیلات در یک کلبه در کنار دریاچه هستند که یک جسیکا به ظاهر بیمار، پوست سر ترزا را می زند و قبل از اینکه در بالای دریاچه شنا کند، سر کالب را جدا می کند.

بث، تکنسین گیتار، که از فهمیدن باردار بودنش ناراحت است، به دیدار خواهرش الی، مادری مجرد برای نوجوانان دنی و بریجت، و کاسی پیش از نوجوانی، در مجتمع آپارتمانی محکوم شده آنها در لس آنجلس می رود. در حالی که بچه ها در پارکینگ زیرزمین آن هستند و یک اتاقک پنهان را کشف می کنند، ساختمان توسط زلزله تکان می خورد. دنی تحقیق می کند، آثار مذهبی، سه صفحه گرامافون از سال 1923 و کتاب عجیبی را که به اتاقش می برد، کشف می کند. جزئیات رکورد اولیه تلاش‌های یک کشیش برای تحقیق در مورد این کتاب را رد کرد، که مشخص شد یکی از سه جلد کتاب Naturom Demonto است. گزارش بعدی نشان می دهد که کشیش تحقیقات خود را مخفیانه ادامه می دهد و افسونی را می خواند که موجودات شیطانی معروف به Deadites را احضار می کند.

قدرت ساختمان از بین می رود و یک الی منزوی مورد حمله قرار می گیرد و توسط یک نیروی نامرئی تسخیر می شود. او در حالت خلسه به آپارتمان برمی‌گردد، خانواده‌اش را تهدیدآمیز تهدید می‌کند و پس از درخواست از بث برای محافظت از فرزندانش، سقوط می‌کند. همسایه های بث و الی که ظاهراً مرده اند، به او کمک می کنند تا در اتاق خوابش استراحت کند و راهی برای خروج جستجو کند. آنها متوجه می شوند که راه پله فرو ریخته است، آسانسور آسیب دیده است و قبل از اینکه الی زنده شود و به خانواده حمله کند و بریجت را زخمی کند، نمی توانند به محل فرار آتش دسترسی پیدا کنند. بث و بچه‌ها الی را بعد از تعقیب و قتل عام همسایه‌ها در بیرون آپارتمان حبس می‌کنند.

دنی به بث در مورد بازیابی Naturom Demonto اعتراف می‌کند و الی با فریب کسی را می‌فرستد تا قفل در را باز کند قبل از اینکه به او حمله کند. در حالی که حواس دنی و بث در حال نجات کاسی و قفل کردن الی هستند، بریجت از طریق زخمش تسخیر می شود. بریجت قبل از اینکه به دنی و کسی برود، به بث حمله می‌کند که ناخواسته او را با دسته جارو شکسته از سرش می‌کوبد و ظاهراً او را می‌کشد.

بث به رکورد سوم گوش می دهد تا بفهمد چگونه مردگان را جن گیری کند، اما متوجه می شود که کشیش شکست خورده و متحدانش همگی تسخیر شده اند و تنها نابودی کامل میزبان باعث توقف مردگان شده است. بریجت زنده می‌کند و دنی را به طرز مرگباری با چاقو می‌زند، که وقتی الی با استفاده از دریچه‌ها به آپارتمان نفوذ می‌کند، بریجت را آتش می‌زند. الی که متوجه می شود بث باردار است، تلاش می کند تا جنین را از بدن او بیرون بیاورد، اما بث و کاسی می توانند او را با قیچی ناتوان کنند. الی در دستکاری عاطفی کسی که قبول می کند مادرش قبلاً رفته است، شکست می خورد.

بث و کاسی در آسانسور آسیب دیده پناه می گیرند که توسط الی، بریجت و اجساد تسخیر شده دنی و همسایه ها تعقیب می شود. الی، بریجت و دنی با هم ترکیب می‌شوند و در حالی که آسانسور پر از خون می‌شود، به یک شیطان چند دستی معروف به غارتگر تبدیل می‌شوند. غارتگر از بالای آسانسور بالا می رود، وزن آن از حد مجاز عبور می کند و باعث می شود که به طبقه همکف سقوط کند و به بث و کاسی اجازه می دهد تا به داخل پارکینگ فرار کنند. غارتگر کسی را دستگیر می کند و سعی می کند با اره برقی سر او را ببرد، اما بث برمی گردد و حواس آن را پرت می کند و به او و کسی اجازه می دهد تا غارتگر را به زور وارد یک خردکن چوب کنند و بدنش را از بین ببرند. سر بریده الی به بث طعنه می زند و می گوید که او به عنوان یک مادر شکست خورده است و باعث می شود که سر الی را با لگد به تراشه بزند و او را بکشد. بث و کاسی با هم از ساختمان فرار می کنند.

صبح روز بعد، جسیکا به پارکینگ می رود تا برای تعطیلات خود حرکت کند، اما توسط یک نیروی نامرئی مورد حمله قرار می گیرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ظهور مرده شیطانی Evil Dead Rise 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!