logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Drishyam 2 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ظاهر فریبنده 2 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم ظاهر فریبنده 2 دوبله فارسی Drishyam 2 2022
دانلود فیلم ظاهر فریبنده 2 دوبله فارسی Drishyam 2 2022

 

 

ظاهر فریبنده 2 (ترجمه: Visual 2) یک فیلم هندی و جنایی-هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آبیشک پاتاک است. این یک بازسازی از فیلم مالایایی 2021 به همین نام و دنباله ای بر فیلم Drishyam محصول 2015 است. این فیلم به طور مشترک توسط استودیو پانوراما، استودیو Viacom18 و فیلم‌های سری T تولید شده است. در این فیلم آجی دوگن، آکشای خانا، تابو و شریا ساران بازی می‌کنند. در این فیلم همچنین Saurabh Shukla، Rajat Kapoor، Ishita Dutta، Mrunal Jadhav و Kamlesh Sawant در نقش های فرعی حضور دارند. داستان هفت سال پس از وقایع آخرین فیلم اتفاق می افتد.

بلافاصله پس از انتشار فیلم اصلی در فوریه 2021، بازسازی شروع شد و در همان سال نهایی شد. همه بازیگران قبلی حفظ شدند، با Khanna و Shukla به عنوان بازیگران جدید. عکاسی اصلی این فیلم در فوریه 2022 آغاز شد و در ژوئن 2022 به پایان رسید. این فیلم عمدتاً در گوا و فیلمبرداری آن در بمبئی و حیدرآباد نیز انجام شد. موسیقی این فیلم توسط دوی سری پراساد ساخته شده است.

ظاهر فریبنده 2 در 18 نوامبر 2022 در سراسر جهان اکران شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. منتقدان به ویژه اجراها، نویسندگی، فیلمبرداری و تدوین را تحسین کردند. این فیلم در عرض چهار روز در سطح بین‌المللی ۱۰۰ کرور (۱۳ میلیون دلار آمریکا) فروخت و ظرف ۶ روز پس از اکران وارد کلوپ ۱۰۰ کرور هند شد. این فیلم در نهایت 345.05 کرور روپیه (43 میلیون دلار) در سرتاسر جهان فروخت و تبدیل به یک فیلم پرفروش و بیست و پنجمین فیلم هندی پرفروش تمام دوران شد.

در همان زمان، دیوید از زندان آزاد می شود. او پس از تلاش برای آشتی با همسرش که اکنون از او جدا شده است، مشتاق یافتن شغل است. در حالی که می‌داند پرونده ویجی هنوز در حال پیشرفت است، حضور ویجی را در ایستگاه پلیس که در آن زمان در حال ساخت بود به یاد می‌آورد و متوجه می‌شود که ویجی در واقع در قتل همدست بوده است. او به تارون که میرا و ماهش را از لندن احضار می کند، راهنمایی می کند. پس از اینکه سه نفر به او رشوه می دهند، دیوید آنچه را که دیده است فاش می کند و منجر به کشف ایستگاه پلیس تازه ساخته شده می شود. پلیس در نهایت یک اسکلت را کشف می کند. ویجی که از طریق دوربین های مداربسته خود که در اطراف ایستگاه پلیس نصب کرده بود متوجه این موضوع شد، ظاهراً تسلیم شد.

تارون ویجی را برای بازجویی احضار می کند. در حالی که ویجی، ناندینی، آنو و آنجو موفق به حفظ حقایق خود می شوند. میرا یک صدای ضبط شده از اعترافات قبلی ناندینی به جنی را کشف می کند. پلیس محل سکونت خانواده را مورد حمله قرار داد و خانواده را افشا کرد. گایتونده (کاملش ساوانت) ناندینی آنجو و آنو را در هم می زند و باعث می شود آنجو یکی از فیت های او را تجربه کند. ویجی مضطرب به دروغ اعتراف می کند که سام را به قتل رسانده است. با رضایت پلیس، خانواده رها می شوند و ویجی به خاطر قتل سام دستگیر و محاکمه می شود، اگرچه میرا راضی نیست و خواستار مجازات خانواده ویجی نیز می شود.

مراد با اطلاع از دستگیری ویجی، از تارون، میرا و ماهش دیدن می کند. او فاش می‌کند که در یکی از برخوردهایش با ویجی، وی‌جی فیلمنامه‌ای برای یک فیلم جنایی جنایی در آینده ساخته بود که بر اساس قتل سم ساخته شده بود. او فاش می‌کند که این فیلمنامه به رمانی با عنوان دریشیام تبدیل شده است، اگرچه برای حفاظت از حق چاپ به نام مراد منتشر شده است. ویجی اقرار به بی گناهی کرد و وکیلش مدعی شد که پلیس از توطئه دریشیام به عنوان ابزاری برای ایجاد چارچوب برای او استفاده کرده است. علاوه بر این، قاضی فاش می‌کند که آزمایش‌های DNA انجام شده روی اسکلت با DNA سام مطابقت ندارد، که همه را شوکه کرد.

مراد فاش می‌کند که ویجی نقطه اوج دیگری برای فیلمش ایجاد کرده بود که در آن قهرمان، با علم به اینکه ممکن است نقشه اولیه‌اش شکست بخورد، بقایای مرد دیگری هم سن و جنس را که بر اثر جراحات مشابه با جراحات مرد شرور مرده بود، به دست می‌آورد. دوستی با گورکن گورستان محلی قهرمان بقایای اسکلت را به مدت سه سال نزد خود نگه می داشت تا اینکه با نگهبان سردخانه دانشکده پزشکی منطقه به بهانه اینکه به او قول بازی در فیلمش را می داد، دوست شد. همان شبی که بقایای کاوش شده از ایستگاه پلیس به سردخانه می رسد، قهرمان قبل از انجام آزمایش DNA، اجساد را تعویض می کند.

ویجی به دلیل کمبود شواهد با قید وثیقه آزاد می شود و پلیس از تحقیق در مورد خانواده منع شده است. قاضی تارون را به اتاقش می‌خواند و به او می‌گوید که تمام تحقیقات علیه ویجی و خانواده‌اش را پایان دهد، زیرا او معتقد است که هر دو خانواده مستحق عدالت هستند، اما سیستم حقوقی قادر به ارائه آن به آنها نیست. قاضی همچنین به او می گوید که چنین مواردی برای نظام تازگی ندارد. در خارج از دادگاه، مراد به میرا و ماهش فاش می‌کند که اوج جایگزین ویجی پیچیدگی دارد که در آن قهرمان بقایای سوزانده شده شرور را به والدین داغدیده تحویل می‌دهد. در همان زمان، ویجی بقایای سوزانده شده سم را به طور ناشناس به میرا و ماهش تحویل داد.

ماهش بقایای سم را غوطه ور می کند و میرا را متقاعد می کند که خصومت خود را با ویجی رها کند، زیرا او می پذیرد که آنها بسته شده اند و معتقد است ویجی برای محافظت از خانواده خود هر کاری انجام می دهد. ویجی که از دور نظاره گر بود، با جدیت می رود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ظاهر فریبنده 2 دوبله فارسی Drishyam 2 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!