logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sifir Bir 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم صفر یک 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم صفر یک دوبله فارسی Sifir Bir 2020
دانلود فیلم صفر یک دوبله فارسی Sifir Bir 2020

در عرض چهار سال ، نمایش گنگستر مهار ترکیه ای “Sifir Bir” (“01” به زبان ترکی ، نام خود را از کد پلاک شهر بزرگ جنوبی آدانا که در آن قرار دارد گرفته است) موفق به صعود از سریالی شد که اولین بار خود را بارگذاری کرد دو فصل حضور در YouTube برای موفقیت در فیلم اصلی و گیشه.

انفجار محبوبیت این سریال که در نهایت آن را به صفحه نمایش بزرگ کشاند احتمالاً نتیجه خلأ محتوای تحریک آمیز و چالش برانگیز در کانال های تلویزیونی ترکیه است ، به لطف افزایش سانسور در سال های اخیر که بینندگان را به سمت نتفلیکس و سایت های محلی پخش هدایت کرده است.

ساواس ، رهبر باند در آدانا ، به همراه دوستان خوبش سیهات و آزاد ، زندگی جنایتكار را پشت سر می گذارد و برای شروع جدید در ازمیر مستقر می شود و كارواش را باز می كند. Cengo و Burak ، که در آدانا از خود به جای گذاشتند ، اکنون در محیط جنایی اعتبار زیادی کسب می کنند … با این حال ، ساواس و دوستانش مصمم هستند که دیگر به این زندگی غیرقانونی برنگردند و زندگی بدون سلاح را می خواهند. تا لحظه ای که دختر جوان ملک مادرش را با اندام برداشته در هتلی پیدا می کند و در حال مرگ است. ملک مورد آزار و اذیت عاملان قرار گرفته و متواری می شود. او با ساواس و دوستانش مخفی می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم صفر یک دوبله فارسی Sifir Bir 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!