logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Devil All the Time 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شیطان تمام وقت 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020
دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020

شیطان تمام وقت (انگلیسی: The Devil All the Time) یک تریلر روانشناختی آمریکایی در سال 2020 است که به بررسی مضامین شرارت ، مذهب و سو in استفاده از قدرت در شهرهای کوچک روستایی آمریکا می پردازد. این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته دونالد ری پولاک ساخته شده است که همچنین به عنوان راوی فیلم نیز فعالیت می کند.

کارگردانی این فیلم توسط آنتونیو کامپوس از فیلمنامه ای است که با برادرش پائولو کامپوس نوشته شده است. از بازیگران این فیلم می توان به تام هالند ، بیل اسكارسگارد ، رایلی كیو ، جیسون كلارك ، سباستین استن ، هیلی بنت ، الیزا اسكانلن به همراه میا واسیكوفسكا و رابرت پتینسون اشاره كرد كه داستان شخصیت های آنها با هم گره خورده است.

The Devil All the Time در 11 سپتامبر 2020 در سینماهای منتخب و در 16 سپتامبر 2020 از طریق Netflix به صورت دیجیتالی اکران شد. نظرات مختلفی از منتقدان دریافت کرد

در طول جنگ جهانی دوم ، در حالی که در جزایر سلیمان بود ، تفنگدار دریایی ویلارد راسل می یابد که گروهبان تفنگدار میلر جونز پوست و پوست خود را گذاشته و برای صلیب توسط سربازان ژاپنی می میرد. ویلارد برای پایان دادن به درد و رنج خود ، جونز را از پشت گوش شلیک می کند. این تابلوی مذهبی تا آخر عمر ویلارد را آزار خواهد داد.

دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020
دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020

پس از جنگ ، ویلارد در حالی که به خانه خود به کول کریک ، ویرجینیا غربی می رفت ، از مید ، اوهایو می گذرد و در آنجا با شارلوت راسل ، پیشخدمت یک غذاخوری آشنا می شود. ویلارد و شارلوت ازدواج کرده و به ناکمستیف ، اوهایو نقل مکان می کنند و در آنجا صاحب فرزندی به نام آروین می شوند.

در سال 1950 ، هلن هاتون با واعظ بشارت دهنده و جذاب کاریزماتیک روی لافرتی ازدواج می کند. هنگامی که او موعظه می کند ، عنکبوت ها را روی سر خود می ریزد تا ایمان خود را به خدا نشان دهد. هلن فرزندی دارد به نام لنورا. روی توسط عنکبوتی روی صورتش گزیده می شود و یک واکنش آلرژیک شدید دارد که بر چسبیدن به واقعیت تأثیر می گذارد. روی معتقد است که او توانایی زنده کردن مردگان را دارد. او هلن را در جنگل بیرون می کشد و او را می کشد. او ترفند رستاخیز خود را امتحان می کند ، اما متوجه می شود که نتیجه ای نخواهد داشت. او فرار می کند تا به دخترش لنورا برگردد.

دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020
دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020

روی با اتومبیل رانندگی می کند و با یک جفت قاتل زنجیره ای ، کارل و سندی هندرسون سوار می شود. مراسم آنها شامل انتخاب یک راننده اتومبیلرانی ، تشویق او برای رابطه جنسی با سندی در حالی که کارل از او عکس می گیرد ، و سپس قتل او است. کارل روی را قتل می کند.

در سال 1957 ، شارلوت سرطان دارد. ویلارد معتقد است که اگر او به اندازه کافی مشتاقانه دعا کند می تواند بر خدا تأثیر بگذارد تا سرطان را از بدن همسرش خارج کند. او با وسواس و سختی دعا می کند تا خدا در برابر صلیبی روستایی که در جنگل های پشت خانه اش برپا داشته بود ، زانو زده باشد. شارلوت علیرغم مصلوب کردن سگ آروین به عنوان قربانی دادن به همسرش ، می میرد. ویلارد در غم و اندوه خودکشی می کند. آروین یتیم است و برای زندگی با اما مادربزرگش می رود. در خانه جدید خود ، آروین “خواهر ناتنی” ، لنورا راسل را به فرزندی پذیرفته است.

دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020
دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020

در سال 1965 ، به آروین اسلحه کمری پدرش می دهند. این کلیسا مبلغ جدیدی به نام Reverend Preston Teagardin دارد. برخی از قلدرها لنورا را مورد آزار و اذیت قرار داده اند و آروین با آنها مقابله کرده و آنها را به شدت کتک می زند. لنورا توسط پرستون مورد حمله جنسی قرار می گیرد. لنورا باردار می شود. او به پرستون می گوید و او او را انکار می کند. لنورا که نمی خواست خانواده را شرمنده کند ، خودکشی می کند. به آروین گفته می شود که او باردار است و شک دارد که پدر پرستون بوده است. او به دنبال پرستون می رود و می بیند که او دختر دیگری را اغوا و تجاوز می کند. در کلیسا ، آروین با پرستون روبرو می شود و او را با لوگر می کشد. آروین به شمال فرار می کند.

آروین با اتومبیلرانی حرکت می کند و توسط کارل و سندی انتخاب می شود. وقتی کارل سعی می کند روی آروین حرکت کند ، آروین اسلحه کارل را می بیند و کارل را می کشد. سندی و آروین سپس همزمان به یکدیگر شلیک می کنند ، اما کارل زودتر اسلحه سندی را پر از جاهای خالی کرده بود ، احساس می کرد نمی تواند به او اعتماد کند. سندی می میرد. در جعبه دستکش اتومبیل ، آروین مجموعه ای از طلسم ها را پیدا می کند که متشکل از تصویری از سندی است که جنازه روی را در دست دارد و رول های فیلم را در دست دارد. برادر سندی ، کلانتر لی بودکر ، از قتل سندی باخبر می شود و برای محافظت از خود و انتخاب مجدد او به آپارتمان کارل و سندی می رود ، مجموعه عکسهای طلسم کارل را که یادبود سالهای زیادی از قتلهای زنجیره ای کارل و سندی است ، پیدا و می سوزاند.

آروین برای دیدار از خانه کودکی خود به مید می رود. لی می فهمد که آروین پرستون را قتل داده است. با جستجوی آروین ، به مید می رود. آنها در جنگل در محل صلیب روستایی ویلارد ، لی با اسلحه و آروین با لوگر روبرو می شوند. عکس رد و بدل می شود ، آروین لی را به شدت زخمی می کند. قبل از مرگ لی ، آروین با تصویر سندی با جسد روی در مقابل لی قرار می گیرد. آروین عکس را ترک می کند و رول های فیلم را می گیرد تا شواهد از ولگردی و قانونی شکنی کارل و سندی آشکار شود. آروین به فرار خود ادامه می دهد.

آروین با دوچرخه سواری حرکت می کند و توسط یک هیپی در حال رانندگی با یک ون VW انتخاب می شود. هیپی شباهت زیادی به چارلز مانسون دارد. همانطور که او در حال سوار شدن به اتومبیل با یک غریبه است ، گرچه آروین بسیار خسته است ، اما خیلی تلاش می کند تا خوابش نبرد. او آینده خود را به عنوان یک شوهر یا یک سرباز در جنگ ویتنام می بیند و فکر می کند. این آینده یا صلح است و هم خشونت.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیطان تمام وقت دوبله فارسی The Devil All the Time 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!