logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Breaking Surface 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم شکستن سطح سال 2020

دانلود فیلم شکستن سطح 2020 Breaking Surface با دوبله فارسی
دانلود فیلم شکستن سطح 2020 Breaking Surface با دوبله فارسی

کارگردان سوئدی ، یواخیم هدن ، برای آخرین فیلم Breaking Surface تصمیم گرفت که چالشی جدید برای خود رقم بزند: ساخت فیلمی ژانر که نیمی از بازی فرار کلاستروفوبیک و نیمی از بازی زیر آب است. با اکران بین المللی در NIFFF – که یک نسخه 100٪ دیجیتالی استثنایی را انتخاب کرده است ، از 3 تا 11 ژوئیه انتخاب شده است – این فیلم در آبهای خاطره انگیز و منجمد جزایر Lofoten نروژ و مخزن عظیم موجود در فیلم Lites بلژیک فیلمبرداری شده است.

Breaking Surface یک تریلر آبزی با سه قهرمان زن است (با بازی Moa Gammel ، Madeleine Martin و Trine Wiggen) که کاملاً با مفهوم سنتی “زنانگی” در تضاد هستند ، که اغلب در قلمرو عقیم بودن دوگانگی جنسیت محدود می شوند ، مفهوم با سکوت و انفعال. در حالی که اکشن واقعی از زمانی شروع می شود که دو خواهر ناتنی آیدا و تووا در آبهای یخ زده شمال فرو می روند ، فیلم وقت می برد تا شخصیت هر سه شخصیت را به تصویر بکشد – خواهران و مادرشان ، که با آنها پیوند پیچیده ای دارند – به طوری که به بیننده کمک می کند تا شخصیت ها را شناسایی کند و در نتیجه احساس وحشتی را که بعداً تجربه می کنیم ، افزایش می دهد.

دانلود فیلم شکستن سطح 2020
دانلود فیلم شکستن سطح 2020

این کابوس چند روز پس از کریسمس آغاز می شود ، زمانی که آیدا و تووا (دومی غواص در اعماق دریا است) تصمیم می گیرند غرق در یک fjord دور افتاده نروژ شوند. برای آنها ، غواصی چیزی فراتر از یک ورزش است ، این بخشی از تاریخ خانوادگی آنهاست ، چیزی که Tuva را به مادرش پیوند می دهد ، و آیدا – که تقریباً خواهرش را ترک کرده بود تا از بچگی غرق شود – در سرما ترک کند. به همین ترتیب ، این ماجراجویی کوچک فرصتی برای آنهاست تا اشتیاق مشترکی را که اغلب آنها را در برابر یکدیگر قرار داده است ، به اشتراک بگذارند. با آزمایش حدود خودشان ، آنچه دو خواهر واقعاً آرزو دارند نزدیک بودن است. اما سفر آبزیان آنها به سرعت به یک کابوس تبدیل می شود وقتی که یک لغزش سنگ Tuva را در میان آبهای تاریک و تهدیدآمیز زیر آب گرفتار کند. در این مرحله ، فیلم به مسابقه ای علیه زمان تبدیل می شود که به موجب آن آیدا به یک قهرمان فوق العاده تبدیل می شود ، از هر نوع که حاضر است هر کاری را که لازم است انجام دهد تا خواهرش را برای غرق نشدن (برای دومین بار) انجام دهد. فشار خون و پیامدهای فاجعه بار شیرجه های بی شماری و صعودهای سریع خطرات ثابت برای آیدا است ، درست همانطور که کمبود اکسیژن مداوم بقای تووا را تهدید می کند.

مانند هر فیلم ژانر که به خود احترام می گذارد ، Breaking Surface بینندگان را از ابتدا تا انتها لبه صندلی های خود نگه می دارد و موقعیت های مبتکرانه ای را رقم می زند که دائما نتیجه (مثبت یا منفی) درام را به تأخیر می اندازد. خالص و خالص ، مانند مناظر ساکن در تصاویر آن ، فیلم قهرمانان خود را مجبور می کند ترس های خود را (که ما آنها را در یک سبک دلهره آور مشترک داریم) به طور کامل کشف کنند. هیچ شخصیت دیگری وجود ندارد – به غیر از سگ Tuva ، که با یک اجرای فوق العاده از ما پذیرایی می کند – تا ما را از درام طاقت فرسایی که آیدا در آن زندگی می کند ، منحرف کند. به نظر می رسد که غریزه حیوانات او (با همه اشکال مختلف طبقه بندی جنسیتی) هر لحظه بیشتر می شود تا زمانی که تبدیل به یک مظهر زنده عمل شود. بینندگان با وسوسه فرار از این کابوس دلهره آور اما قادر به انجام این کار ، مجبورند با اضطراب و تمایلات فضول گرایانه خود در یک عمل موثر و نابخشودنی مقابله کنند. Breaking Surface ، نماینده شایسته دنیای جذاب فیلم های ژانر ، به ما نشان می دهد که این زمینه در زمینه پیچیدگی های رسمی چقدر می تواند ارائه دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شکستن سطح 2020 Breaking Surface با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!