logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ghostbusters Afterlife 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی شکارچیان روح افترلایف 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم شکارچیان روح افترلایف Ghostbusters Afterlife 2021 دوبله فارسی
دانلود فیلم شکارچیان روح افترلایف Ghostbusters Afterlife 2021 دوبله فارسی

 

شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ (به انگلیسی: Ghostbusters: Afterlife) یک فیلم کمدی ماوراء الطبیعه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جیسون ریتمن و نویسندگی رایتمن و گیل کنان است. کری کون، فین ولفهارد، مککنا گریس، بوکیم وودبین، پل راد، لوگان کیم و سلست اوکانر در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم دنباله ای برای شکارچیان ارواح (1984) و شکارچیان ارواح II (1989) و چهارمین فیلم از مجموعه شکارچیان ارواح است. سی و دو سال پس از وقایع Ghostbusters II، Ghostbusters منحل شده و میراث آنها بیشتر فراموش شده است. پس از نقل مکان یک مادر مجرد و فرزندانش به مزرعه ای در اوکلاهاما، آنها از پدر جدا شده اش به ارث برده اند، پدری که در می یابند زمانی یک Ghostbuster بوده که برای جلوگیری از آخرالزمان به ماموریتی رفته است. بیل موری، دن آیکروید، ارنی هادسون، آنی پاتس و سیگورنی ویور در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند و شخصیت‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند.

سومین فیلم شکارچیان روح از زمان انتشار Ghostbusters II در حال ساخت بود، اما تولید متوقف شد زیرا موری از بازگشت به مجموعه خودداری کرد. پس از مرگ هارولد رامیس یکی از بازیگران در سال 2014، سونی یک ریبوت زن را تولید کرد که توسط پل فیگ کارگردانی شد و در سال 2016 منتشر شد. پس از اینکه فیلم فیگ جنجال برانگیخت و از نظر تجاری ضعیف عمل کرد، [6] جیسون رایتمن دنباله ای برای فیلم های اصلی ساخت. بازیگران جدید تا جولای 2019 معرفی شدند در حالی که بازیگران اصلی دو ماه بعد امضا کردند. این فیلم پس از مرگ به رامیس تقدیم می شود که در تیتراژ پایانی از او یاد می شود. فیلمبرداری از جولای تا اکتبر 2019 انجام شد.

Ghostbusters: Afterlife در 23 آگوست 2021 در جریان رویداد CinemaCon 2021 در لاس وگاس بدون اعلام قبلی به نمایش درآمد. پس از چهار بار تأخیر از تاریخ اولیه جولای 2020 به دلیل همه‌گیری کووید-19، در 19 نوامبر 2021 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوت تا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها اجراها، کارگردانی رایتمن، ادای احترام به رامیس و لحن نوستالژیک را تحسین کردند، اما از فیلمنامه و خدمات طرفداران انتقاد کردند. این فیلم با بودجه تولید 75 میلیون دلاری بیش از 194 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

در سال 1994، پس از شکست Ghostbusters از ویگو کارپات، [a] اگون اشپنگلر پیشگویی را کشف کرد که پیش بینی می کرد گوزر گوزری در سال 2021 بازگردد و نابودی جهان را از سر بگیرد. وینستون زدمور تحت فشار قرار می گیرد، اگون بیشتر تجهیزات آنها را می گیرد و به مزرعه ای در سامرویل، اوکلاهاما نقل مکان می کند، که در نزدیکی آن یک شرکت معدنی متعلق به ایوو شاندور از طرفداران گوزر است. با کمبود تجهیزات و با کاهش فعالیت های ماوراء طبیعی در شهر نیویورک، شکارچیان روح در نهایت منحل می شوند.

در سال 2021، اگون از یک تله ارواح برای گرفتن موجودی در معدن شاندور استفاده می کند و موجودی جداگانه را به مزرعه خود می کشاند. اگون یک مجموعه پیچیده را در زمین خود فعال می کند، اما قدرت از کار می افتد و او قبل از اینکه توسط موجود مورد حمله قرار گیرد و دچار حمله قلبی مرگبار شود، تله ارواح را در خانه خود پنهان می کند. دختر او که از هم جدا شده و از نظر مالی دچار مشکل شده است، مزرعه را به ارث می برد و پس از اخراج از آپارتمانشان در شیکاگو، با فرزندانش تروور و فیبی به آنجا نقل مکان می کند. تروور شیفته کارهاپ لاکی دومینگو می شود و فیبی با تفکر علمی در کلاس علوم تابستانی زیر نظر زلزله شناس گری گروبرسون ثبت نام می کند.

فیبی متوجه می شود که خانه مزرعه خالی از سکنه است و روح ساکن در آن او را به دام ارواح می برد که به گری و دوست جدیدش پادکست نشان می دهد. گری، یکی از طرفداران Ghostbusters، به فیبی کمک می کند تا در مورد آنها و پدربزرگش اطلاعات بیشتری کسب کند. او، فیبی و پادکست تله را دستکاری می کنند و یکی از نگهبانان سگ شکاری گوزر را آزاد می کنند که به معدن می گریزد. روح مزرعه فیبی را به آزمایشگاه زیرزمینی اگون هدایت می کند و با درک اینکه روح پدربزرگ اوست، تجهیزات شکارچیان ارواح را تحت هدایت او بازسازی می کند. در حالی که بسته پروتون را با پادکست آزمایش می‌کنند، با روحی که کارخانه ریخته‌گری شاندور را تعقیب می‌کند مبارزه می‌کنند و به شهر می‌گریزند. تروور با تعمیر موتور کادیلاک Ecto-1 Ghostbusters از آن برای تعقیب روح با فیبی و پادکست استفاده می کند. آنها روح را دستگیر می کنند اما به دلیل خسارت وارده دستگیر می شوند و تجهیزات آنها ضبط می شود. فیبی با یادآوری شماره تلفن Ghostbusters با ری تماس می گیرد و به او می گوید که اگون مرده است. روح اگون، کالی را به دیواری از یادداشت‌ها و عکس‌های دقیقی که از زندگی دخترش نگه داشته است، هدایت می‌کند و نشان می‌دهد که او بیش از آنچه فکر می‌کرد به او اهمیت می‌دهد.

فیبی، پادکست، لاکی و تروور یک معبد گوزری را در معدن پیدا می کنند. با کاوش بیشتر، آنها متوجه می شوند که شاندور در تابوت خود زنده است و توپ های پروتون خودکار نصب شده توسط اگون که مانع تلاش های گوزر برای متقاطع می شود. Sentinels Zuul و Vinz Clortho به ترتیب Callie و Gary را در اختیار دارند و تجهیزات اگون را نابود می کنند و به گوزر اجازه فرار می دهند. شاندور از خواب بیدار می شود و به گوزر تعهد می دهد که او را می کشد.

بچه ها متوجه می شوند که چیدمان اگون یک میدان تله است، مجموعه ای از تله ها که در اطراف ملک دفن شده اند. با پرت شدن شهر توسط هرج و مرج ماوراء طبیعی، بچه ها تجهیزات ضبط شده را بازیابی می کنند و به معدن می روند. فیبی حواس گوزر را پرت می‌کند تا پادکست بتواند زوول را به تصویر بکشد، کالی را آزاد کند و فرم فیزیکی گوزر را ضعیف کند. آنها گوزر را به میدان تله می کشانند، اما عملکرد آن خراب می شود و گوزر زوول را که صاحب لاکی است و به طور کامل قدرت گوزر را بازیابی می کند، آزاد می کند. ری، پیتر و وینستون برای کمک از راه می رسند و گوزر، پس از کشتن اگون، به دنبال تکمیل انتقام خود از شکارچیان ارواح است. فیبی که توسط روح قابل مشاهده اگون پشتیبانی می شود، با بسته پروتون خود با گوزر مبارزه می کند. شکارچیان ارواح به فیبی کمک می کنند تا گوزر را با عبور از جریان های پروتون خود مهار کند در حالی که ترور از او برای شارژ منبع تغذیه تله استفاده می کند. Callie تله‌های ارواح را فعال می‌کند و گوزر و عواملش را دستگیر می‌کند. اگون قبل از محو شدن با خانواده و دوستانش آشتی می کند.

در صحنه های پس از اعتبار، پیتر فاش می شود که با دانا بارت ازدواج کرده است. وینستون که از زمان ترک Ghostbusters به ​​یک تاجر ثروتمند تبدیل شده است، Ecto-1 را به آتش‌خانه Ghostbusters برمی‌گرداند. در زیرزمین، چراغی روی واحد ecto-containment به رنگ قرمز چشمک می زند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شکارچیان روح افترلایف Ghostbusters Afterlife 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!