logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
54
40%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Wasp Network 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شبکه زنبوری 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم شبکه زنبوری دوبله فارسی Wasp Network 2020
دانلود فیلم شبکه زنبوری دوبله فارسی Wasp Network 2020

نام فارسی : شبکه زنبوری

شبکه زنبوری یک فیلم درام با تولید بین المللی در سال 2019 است که براساس کتاب آخرین سربازان جنگ سرد توسط فرناندو موریس ساخته و کارگردانی اولیویه آسایاس ساخته شده است. این بازیگران پنهلوپه کروز ، ادگار رامرز ، گال گارسیا برنال ، آنا دو آرماس و واگنر مورا هستند. این داستان واقعی جاسوسان کوبا در قلمرو آمریکا در دهه 1990 را روایت می کند.

شبکه زنبور نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز در تاریخ 1 سپتامبر 2019 داشت. این فیلم در 31 ژانویه سال 2020 توسط ممنتو فیلمس در فرانسه منتشر شد و در 19 ژوئن 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد.

در اوایل دهه 1990 در هاوانا ، خلبان رنه گونزالز (ادمگر رامیرز) همسر خود اولگا (پنهلوپه کروز) و دختر ایرما (کارولینا پرازا ماتاموروس) را در کوبا ترک می کند تا زندگی جدیدی را در ایالات متحده آغاز کند. او مخفیانه با هواپیمای سرقت شده به میامی پرواز می کند (آنتونوف آن -2). گونزالز به زودی به گروهی از تبعیدیان کوبایی و مخالفان کاسترو ، برادران نجات ، که از فلوریدا فعالیت می کنند و از طریق عملیات نظامی علیه رژیم کوبا عمل می کنند ، می پیوندد و همچنین قصد دارد صنعت توریسم کوبا را تجزیه کند. آنها حتی بر فراز هوای کوبا پرواز می کنند. یک سازمان مخفی کوبایی به نام “لا رد آویسپا” یا ” شبکه زنبوری ” به زبان انگلیسی به کارگردانی جراردو هرناندز معروف است و همچنین با نام مانوئل ویرامونتز (گائل گارسیا برنال) شناخته می شود.

بنیاد ملی كوبا آمریكا (CANF) و Brothers to Rescue نه تنها بروشورهای تبلیغاتی درباره هاوانا راه اندازی می كنند ، و از طریق كوبا به سواحل فلوریدا بلاروس می دهند ، بلكه مواد مخدر و سلاح را قاچاق می كنند. آنها همچنین فعالیت های تروریستی در کوبا را که توسط لوئیس پوزادا کاریلز (تونی پلانا) سازماندهی شده اند ، انجام می دهند. در سال 1996 ، دو نفر از Cessna Skymaster از Brothers to Rescue توسط MiG های کوبا بر فراز دریای کارائیب به ضرب گلوله کشته شدند و چهار هواپیمای دریایی کشته شدند.

خوان پابلو روک (واگنر مورا) یکی دیگر از خلبانان کوبایی است که با شنا کردن به پایگاه دریایی خلیج گوانتانامو و درخواست پناهندگی سیاسی نقص دارد. او وارد میامی می شود ، مستقر می شود و با آنا مارگاریتا مارتینز (آنا دو آرماس) ازدواج می کند ، اما بعد از چند سال پرواز به هاوانا بازگشت و این نکته را بسیار روشن کرد که او یک مولایی بود که به انجمن های ضد کاسترو نفوذ کرده بود.

پس از ماهها و بسیاری از مراحل اداری ، اولگا و دخترش مجاز به ترک کوبا و پیوستن به رنه در میامی هستند. اما قبل از سفرشان ، ویرامونتز به اولگا اطلاع می دهد که همسرش یک گوسانو (اسپانیایی برای کرم) یا یک خائن رژیم کاسترو نیست بلکه در واقع یک قهرمان و یک مأمور اطلاعاتی کوبا است که به CANF نفوذ کرده است ، که باید او را مخفی نگه دارد. از همه آنها و شبکه Wasp.

در السالوادور در سال 1997 ، رائول کروز لون (Nolan Guerra Fernández) توسط ضد کاستروئیست ها جذب می شود تا بمب های C-4 را در هتل هاوانا قرار دهد. یک توریست ایتالیایی درگذشت و در همان روز او را پلیس کوبا گرفتار می کند. سازمان پس از گرفتار شدن او را به سرنوشت خود رها می کند.

سرانجام ، رنه گونزالس ، مانوئل ویرامونتز و کل شبکه واسپ اسیر FBI می شوند ، همگی با اتهامات توطئه برای جاسوسی ، توطئه برای ارتکاب قتل ، اقدام به عنوان نماینده دولت خارجی و سایر فعالیت های غیرقانونی در ایالات متحده و اگر در دادگاه فدرال قاضی جو ع. لنارد (آدریا کری پرز) گناه شناخته شود با حبس طولانی مدت روبرو خواهد شد در مصاحبه ای فیدل کاسترو وجود عوامل اطلاعاتی در خاک آمریکا را تصدیق می کند.

با وجود این واقعیت که FBI پیشنهاد می کند در ازای اطلاعات حکم خود را کاهش دهد ، رنه از همکاری امتناع می ورزد.

اولگا سالانووا-گونزالس پس از 3 ماه زندان به کوبا تبعید شد. او با دخترانش Irma و Ivette دوباره به هم پیوست. و برای آزادسازی شوهرش کمپین کرد.
رنه گونزالز 12 سال در زندان بود. وی در تاریخ 7 اکتبر 2011 آزاد شد.
جراردو هرناندز با نام مستعار مانوئل ویرامونتز 2 حکم اعدام دریافت کرد. اما بعد از 15 سال خدمت به عنوان بخشی از مبادله جاسوسی آزاد شد.
آنا مارگاریتا مارتینز از دولت کوبا شکایت کرد. به وی 27 میلیون دلار خسارت تنبیهی تعلق گرفت. تا به امروز او تنها 200،000 دلار جمع آوری کرده است.
خوان پابلو روک هرگز خلبان نبود. در مواجهه با مشکلات پولی ، رولکس خود را در eBay فروخت.
رائول کروز لئون همچنان در حال حبس 30 ساله است.
لوئیس پوزادا کاریلز در سال 2018 در سن 90 سالگی درگذشت. وی هرگز به دلیل بمبگذاری در هتل کوبا در سال 1997 تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت.

در آوریل 2017 اعلام شد که اولیویه Assayas شبکه زنبوری را می نویسد و کارگردانی می کند. براساس كتاب Fernando Morais با عنوان آخرین سربازان جنگ سرد ، داستان جاسوسان كوبا در قلمرو آمریكا در دهه 1990 روایت می شود. در ماه مه سال 2018 اعلام شد که پدرو پاسکال و ادمگر رامرز در این فیلم بازی می کنند. در ماه سپتامبر ، پنهلوپه کروز ، واگنر مورا و گال گارسیا برنال به بازیگران شبکه زنبوری اضافه شدند. آدریا ارجونا در ماه دسامبر به بازیگران اضافه شد. در فوریه 2019 ، آنا دو آرماس بازیگران شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شبکه زنبوری دوبله فارسی Wasp Network 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!