logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم King Richard 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شاه ریچارد 2021 با کیفیت بالا

دانلود فیلم شاه ریچارد دوبله فارسی King Richard 2021
دانلود فیلم شاه ریچارد دوبله فارسی King Richard 2021

 

 

شاه ریچارد یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین و نویسندگی زک بالین است که زندگی ریچارد ویلیامز، پدر و مربی تنیس‌بازان مشهور ونوس و سرنا ویلیامز را دنبال می‌کند که به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم فعالیت می‌کنند. ویل اسمیت در نقش اصلی، آنجانو الیس، سانیه سیدنی، دمی سینگلتون، تونی گلدوین و جان برنتال ایفای نقش می کنند.

اولین نمایش جهانی آن در چهل و هشتمین جشنواره فیلم تلوراید در 2 سپتامبر 2021 بود و در 19 نوامبر 2021 توسط Warner Bros. Pictures و در سرویس پخش HBO Max در همان روز اکران شد. با وجود عملکرد ضعیف در باکس آفیس، این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از بازی های اسمیت، الیس و سیدنی تمجید شد. این فیلم از سوی موسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ معرفی شد و شش نامزدی در بیست و هفتمین جایزه انتخاب منتقدان (از جمله بهترین فیلم) به دست آورد. این فیلم همچنین چهار نامزدی در هفتاد و نهمین جوایز گلدن گلوب دریافت کرد، از جمله بهترین فیلم درام، برنده بهترین بازیگر مرد – فیلم درام برای اسمیت.

ریچارد ویلیامز با همسرش برندی، سه دختر ناتنی و دو دخترش ونوس و سرنا در کامپتون، کالیفرنیا زندگی می کند. ریچارد آرزو دارد ونوس و سرنا را به تنیس بازان حرفه ای تبدیل کند. او از قبل از تولد آنها برنامه ای برای موفقیت آماده کرده است. ریچارد و براندی به طور روزانه ونوس و سرنا را مربی می کنند، در حالی که به ترتیب به عنوان نگهبان و پرستار نیز کار می کنند. ریچارد به طور خستگی ناپذیری تلاش می کند تا یک مربی حرفه ای برای دختران بیابد، بروشورها و نوارهای ویدئویی برای تبلیغ مهارت های آنها ایجاد می کند، اما موفقیتی کسب نکرده است.

یک روز، شاه ریچارد دختران را به دیدن مربی پل کوهن می برد که در وسط تمرین با جان مک انرو و پیت سامپراس است. با وجود رزرو اولیه خود، او موافقت می کند تا تمرین دختران را تماشا کند و تحت تأثیر قرار می گیرد. با این حال، ویلیامزها توانایی پرداخت مربیگری حرفه ای را ندارند و پل از مربیگری رایگان هر دو دختر خودداری می کند. او ونوس را برای دریافت مربیگری خود انتخاب می کند، در حالی که سرنا به تمرین با برندی ادامه می دهد. پل ونوس را تشویق می کند تا در مسابقات نوجوانان شرکت کند. او به سرعت موفق می شود، اما ریچارد به ونوس و خواهرانش تاکید می کند که علیرغم موفقیتشان متواضع بمانند. در یکی از مسابقات ونوس، سرنا نیز بدون اینکه ریچارد بداند، برای بازی ثبت نام می کند. از آنجایی که هر دو دختر به موفقیت خود ادامه می دهند، خانواده به عنوان افراد خارجی در میان رقابت های طبقه بالا که عمدتاً سفیدپوست هستند، برخورد می شود. ریچارد با عوامل برجسته ملاقات می کند، اما از ترس اینکه دخترانش مورد سوء استفاده قرار گیرند، آنها را به طور کامل از مدار جوانی خارج می کند. پل به او هشدار می دهد که تصمیم او شانس دختران را برای حرفه ای شدن از بین می برد، اما ریچارد محکم می ایستد و پل را به عنوان مربی اخراج می کند.

مربی ریک مکی برای دیدن بازی دختران به کالیفرنیا سفر می کند. او که تحت تأثیر قرار گرفته بود، دخترها را می پذیرد و خانواده به فلوریدا نقل مکان می کنند تا در مرکز او آموزش ببینند. ریچارد ریک را با تکرار این نکته غافلگیر می کند که دختران در نوجوانان بازی نخواهند کرد، بلکه مانند بچه های عادی به مدرسه می روند. در سه سال بعد، سؤالاتی از رسانه ها و ریک در مورد استراتژی ریچارد با دختران و تمایل او برای قرار گرفتن در معرض رسانه ها مطرح شد. ونوس به ریک می گوید که می خواهد حرفه ای شود. ریچارد با اکراه موافقت می‌کند، اما بعداً با نگرانی از این که سرنوشتی مشابه شاگرد ریک، جنیفر کاپریاتی، که گفته می‌شود از فرسودگی شغلی رنج می‌برد و به‌خاطر نگهداری مواد مخدر دستگیر شده است، بیفتد. این تصمیم روابط ریچارد با ونوس، براندی و ریک را تیره می کند. پس از مشاجره با برندی، او با ونوس آشتی می کند و موافقت می کند که به او اجازه دهد در بانک آتی وست کلاسیک در اوکلند، کالیفرنیا بازی کند. قبل از مسابقات، خانواده با یکی از مدیران نایک ملاقات می کنند، که به آنها یک قرارداد حمایت مالی بزرگ به ارزش 3 میلیون دلار پیشنهاد می کند. ریک آنها را ترغیب می‌کند که بپذیرند، اما خانواده به طور جمعی موافقت می‌کنند که انصراف دهند، و معتقدند هنگامی که ونوس شروع به بازی کند، پیشنهادات سودآورتری را جذب خواهد کرد.

ونوس ابتدا در اولین مسابقه حرفه ای خود در برابر شان استافورد با مشکل مواجه شد، اما در نهایت پیروز شد. او در بازی بعدی خود مقابل آرانتکسا سانچز ویکاریو، رتبه اول، به عنوان یک بازیکن ضعیف وارد میدان می شود. ونوس ست اول را می گیرد و در ست دوم پیش می رود قبل از اینکه ویکاریو یک استراحت طولانی مدت در حمام بگیرد، یک عمل ظاهری از بازی سازی. ویکاریو برای بردن ست دوم و مسابقه بهبود می یابد. ریچارد و برندی به زهره افسرده دلداری می دهند و به او می گویند که افتخار کند. در حالی که خانواده ورزشگاه را ترک می کنند، جمعیت زیادی از هواداران منتظر هستند تا او را تشویق کنند و ریک به ریچارد می گوید که چندین شرکت بزرگ کفش مشتاق دیدار با ونوس هستند.

خلاصه داستان نشان می دهد که نه ماه بعد، در سن 15 سالگی، ونوس با ریباک قراردادی به مبلغ 12 میلیون دلار (معادل 21 میلیون دلار در سال 2020) امضا می کند. او پنج بار قهرمان ویمبلدون شد و اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار بود که در دوره اوپن در رتبه اول جهان قرار گرفت. سرنا که دو سال بعد به عنوان یک حرفه ای به ونوس ملحق شد، 23 بار قهرمان گرند اسلم شد و شاید بهترین بازیکن تاریخ تنیس محسوب شود، درست همانطور که ریچارد پیش بینی کرده بود.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شاه ریچارد دوبله فارسی King Richard 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!