logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم سمفونی نهم با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم ایرانی سمفونی نهم با کیفیت عالی 1080p

 دانلود فیلم سمفونی نهم

 

دانلود فیلم سمفونی نهم

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1398

کارگردان : محمدرضا هنرمند

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمانی، هدی زین‌العابدین، پژمان بازغی

خلاصه داستان : مرگ و عشق دربانی هستند که در اصل قهرمان زن فیلم را به بهشت می‌برند.

آنونس

دانلود فیلم سمفونی نهم

سمفونی نهم ، آخرین فیلم محمدرضا هنرمند، فیلم‌ساز نام‌آشنای سینمای ایران است که بعد از مدت‌ها دوری، او را به سینما بازگردانده است. اینکه بعد از هفده سال که از ساخت «عزیزم، من کوک نیستم» می‌گذرد، محمدرضا هنرمند تصمیم گرفته به سینمای ایران بازگردد، اتفاق میمونی است که باید قدرش را دانست. هنرمند که قبلاً در آثاری چون «مومیایی ۳»، «دزد عروسک‌ها» و «مرد عوضی»، روایتی طنز با چاشنی فانتزی را ارائه داده بود، با «سمفونی نهم»، یکسر به سراغ یک فضای فانتزی و نیمه سورئال رفته است که اتفاقاً بارقه‌هایی از طنز هم در روایت آن پیدا می‌شود.

سمفونی نهم

سمفونی نهم ، فیلم عجیبی است و قصه‌ای عجیب‌تر دارد. فیلم روایتش را از آخرین نبرد کوروش کبیر با سکاها و زخمی شدنش در این جنگ شروع می‌کند. سپس به زمان حال می‌آید و راحیل (ساره بیات) را نشان می‌دهد که با کاماروی قدیمی خود، از جاده‌ای قدیمی و دورافتاده راهی سیرچ است. در میان راه راحیل بنزین تمام می‌کند و مرد مرموزی (حمید فرخ نژاد) به کمک او می‌آید. در میان قصه راحیل، سری به امیرکبیر و آخرین ساعات زندگی‌اش می‌زنیم و حتی به آلمان و مخفیگاه هیتلر می‌رویم و در پایان، قصه تلخ عشق رابعه و بکتاش را می‌بینیم.

سمفونی نهم

وجه اشتراک تمامی این روایت‌ها، حضور همین مرد مرموز است. مردی که خیلی زود می‌فهمیم، ملک‌الموت است. ملک‌الموت، در طول تاریخ، ساعات آخر زندگی بزرگ‌مردان و زنان ایران‌زمین را در ذهن مرور می‌کند و آنگاه بیننده اشتراکات بیشتری میان روایت راحیل و باقی روایات می‌یابد. مرگ کوروش و آغاز جنگی خاموش برخاسته از حسد و کینه میان بردیا و کمبوجیه، قتل امیرکبیر و آغاز سفر همسرش به کربلا برای دفن او، و حتی داستان عاشقانه رابعه، اولین شاعر پارسی‌گو، و بکتاش غلام برادرش، همه از عشق، خیانت و فرجام تلخ آدم‌هایی می‌گوید که در طول تاریخ، عاشقی کرده‌اند و همگی قربانی بدخواهی و کینه اطرافیان خود شده‌اند. با پیشرفت روایت، متوجه می‌شویم که راحیل جراح است، جراحی که همسرش به او لقب ملک‌الموت داده بوده و همین همسر روی تخت جراحی راحیل فوت کرده و حالا راحیل، با عذاب وجدان و احساس گناه و عشقی شکست‌خورده، درراه سیرچ است تا با دفن همسرش، بردیا، در کنار پدر و مادرش در روستایی دورافتاده، آخرین وصیت و خواسته او را عملی کند. در کنار همه این‌ها، برادر بردیا، کامبیز (محمدرضا فروتن)، که انگار علاقه و عشقی به راحیل داشته اما رقابت را به بردیا باخته است، در تعقیب راحیل است.

منبع

شماره پشتیبانی:

شماره پشتیبانی ثابت عصر آپلود:
021-77729557
پاسخگویی در ساعات اداری

ربات پشتیبان تلگرام : @Shop_Upera_Bot

شماره تماس و تلگرام پشتیبانی در ساعات اداری: 09059128195

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سمفونی نهم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!