logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

فیلم سرکش Rogue 2020 با لینک مستقیم

فیلم سرکش Rogue 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سرکش Rogue 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم سرکش Rogue 2020 دوبله فارسی

دوبله فارسی فیلم سرکش (یاغی)
مدير دوبلاژ: امير عطرچى
مترجم: سارا رئيسى
صدابردار: مهدى بهزاد پور
باند و ميكس: محمد مصطفى زاده
گویندگان: نازنين يارى، میسا مولوی، حسين خداداد بيگى، على جليلى باله، اميربهرام كاويانپور، عليرضا ناصحى، متانت اسماعيلى، سارا جعفرى، مريم بنايى، بابك اشكبوس، محمدعلى جان پناه، شهراد بانكى، امير عطرچى

قرار بود همه اینها مثل ساعت پیش برود.

آنها یک تیم مزدور از مزدوران را به داخل یک اردوگاه کوچک شبه نظامیان الشباب می بردند و یک دختر را که قاچاقچیان انسان زندانی کرده بودند ، می گرفتند و سپس از آنجا دور می شدند. اگر خوب پیش می رفت ، آنها می توانستند بدون اینکه آدمهای بد بدانند آنجا هستند ، داخل و خارج شوند.

حداقل این بود که رئیس مهربان سامانتا اوهارا آن را برنامه ریزی کرده بود. البته ، ساعت همیشه آنطور که باید کار نمی کند:

خبرچینی که نقشه اردوگاه را به آنها داد اشتباه بود.

سه دختر در قفس بودند به جای یک دختر.

افراد مشکوک مشاهده شدند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

شبه نظامیان هلیکوپتر استخراج خود را درست از آسمان منفجر کردند.

و آنهایی که هنوز زنده بودند مجبور شدند از صخره ای به رودخانه ای خشمگین بپرند.

سم پیگردهای بدتری را پشت سر گذاشته بود ، اما موارد زیادی نبود.

برای همه اینها ، آنها هیچ رادیویی برای درخواست کمک نداشتند. و تنها پناهگاهی که می توانستند در شب پیدا کنند چیزی شبیه یک مزرعه شیر متروک بود. این یکی از مکانهایی بود که حیوانات در قفس پرورش می داد تا از آنها برای شکارچیان ثروتمند از آمریکا و مانند آن استفاده شود. و این مکان به نظر می رسید که بعضی اوقات اوضاع به شدت اشتباه پیش رفته است. اجساد مرده ای وجود داشت. خون زیاد

اما آنها باید حداقل در آنجا بمانند و زخمهایشان را باندپیچی کنند. علاوه بر این ، نوجوانانی که آنها را نجات دادند از نظر سایش بدتر بودند و نمی توانستند ادامه دهند.

با این حال ، وقتی سام صدای فریاد اولین شیر و فریاد اولین مرد را شنید ، فهمید که 12 ساعت تاریک طولانی ، سخت و خطرناک خواهد بود.

عناصر مثبت فیلم سرکش
می توانید بگویید که مزدوران برای نجات دختران نوجوان و یکدیگر سخت جنگ می کنند. و این درست خواهد بود اما ما به طور مکرر یادآوری می کنیم که آنها برای پرداخت حقوق در آنجا هستند. با این اوصاف ، سام برای نجات نوجوانان چندین بار زندگی خود را روی خط قرار داد.

عناصر معنوی
رهبر گروه شبه نظامی الشباب به مردان خود دستور می دهد تا گروهی از بازماندگان رحمت را جمع کنند و می گویند: “به یاد داشته باشید ، دختر زندگی می کند! هر کس دیگری ، همانطور که خدا دستور می دهد عمل کنید. “

محتوای خشن
شیر قاتل واضح است که یک سازه CGI است. و تصویر ارائه شده در بعضی مواقع کاملاً ضعیف است. گفته شد ، آثار خونین بسیاری از حملات آن واقع بینانه تر به نظر می رسند. ما پوست باز و شلیک شده و پاره شده چند مردی را می بینیم که گلودرد آنها را باز کرده و سر ، بازوها و سینه هایشان را با پنجه های تیز شکسته اند. خون به صورت آزادانه روی دیوارها و زمین پاشیده می شود. یک دختر جوان نیز توسط یک تمساح بزرگ گرفته و از هم گسیخته می شود. حمله واقعی دوربین را به عقب و جلو می برد و دیدن آن سخت است ، اما بقایای بدن در یک سوپ آب و خون باقی مانده است. نبردهای اسلحه ای تقریباً به اندازه حملات حیوانات پربار است. مردان و زنان با شلیک گلوله های ضرب و شتم به ضرب گلوله کشته و پاره می شوند. دو مرد مختلف با شلیک گلوله به پیشانی خود به سبک اعدام کشته می شوند (در حالی که یک نفر به عنوان چیزی شبیه به قتل رحمت به تصویر کشیده شده است) زنی با چاقو به دو مرد حمله می کند – آنها را در نقاط کلیدی گردن و بالاتنه با مabثر و وحشیانه ضربات چاقو می زند. دو نفر با چاقو درگیر می شوند و یکی بازوی او را به وضوح توسط تیغ بزرگ حریف تراش می دهد. چندین انفجار بزرگ ، چندین جنگ مختلف را لرزاند. و یک هلی کوپتر با RPG مورد اصابت قرار می گیرد که هواپیما را به تکه های آتشین می کشاند. در مزرعه شیر شاهد اجساد مردان کشته شده هستیم. و همچنین می بینیم که پوست شیرها از تیرها آویزان شده اند ، و همچنین حرکات و استخوان های خونین حیواناتی را که برای فروش در نظر گرفته شده اند ، دارند. صورت دختری نوجوان ضربه می خورد و به زمین می خورد. و دیگری را تقریباً می گیرند و می کشند قبل از اینکه او روی آچار فلزی سنگین قفل کند و کتک زننده او را بکشد و بکشد (خون جرقه دار او سینه و صورتش را پاشید). مردی صحبت می کند که مجبور به تماشای قتل خانواده اش شده است. (او بعداً به خاطر انجام انتقام خونین خود مورد ستایش قرار گرفت.)

محتوای مواد مخدر و الکل
به یک مرد بسیار زخمی یک آبنبات چوبی مورفین داده می شود. یكی از مركز به طور منظم از یك گلدان كوچك می خورد. و او اظهار داشت که تنها ترس از اتمام مشروبات الکلی و رشد هوشیارانه اوست. ما مرد دیگری را از دور می بینیم که یک بطری الکل در دست دارد. یک اتاق در مزرعه شیرهای رها شده تعدادی بطری خالی مشروب را نشان می دهد که روی یک میز نشسته اند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سرکش Rogue 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!