logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Shadow 2018 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay

 

دوبله فارسی فیلم Shadow سایه سال 2018

دانلود فیلم  سایه دوبله فارسی Shadow 2018
دانلود فیلم سایه دوبله فارسی Shadow 2018

 

نام فارسی : سایه

[codein_imdb]

Shadow (چینی: 影) فیلمی با دوره چینی 2018 به کارگردانی ژانگ ییمو است. این نمایش در 75مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز ، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2018 و جشنواره فیلم BFI لندن 2018 به نمایش درآمد.

این محصول در سال 2019 در استرالیا ، کانادا ، ایرلند ، نیوزلند ، انگلستان و ایالات متحده منتشر شد.

سالها پیش ، پادشاهی پی پس از آنكه فرمانده محبوب و درخشان زیو (دنگ چائو) یك دوئل را با یانگ كنگ ناخوشایند و بی نظیر (هو جون) از دست داد ، شهر مهم جینگژو را به پادشاهی یانگ از دست داد. پادشاه ناجوانمردانه پی (Zheng Kai) پس از کشف اینکه Ziyu یانگ کان را به مجوز بدون مجوز به چالش کشیده است ، عصبانی شده و با وجود اعتراض سایر مقامات نظامی ، Ziyu را به وضعیت مشترک تر منتقل می کند. پادشاه پیشنهاد می کند با خواهر محبوب خود Qingping (Guan Xiaotong) با فرزند یانگ Cang یانگ پینگ (Leo Wu) ازدواج کند تا صلح بین دو پادشاهی برقرار شود. یانگ پینگ یک کنفرانس توهین آمیز را به عنوان Qingping به عنوان صیغه ای می کند ، که پادشاه با وجود انزجار از Qingping و ژنرال Tian (وانگ Qianyuan) ، که علناً حمایت از Ziyu را نشان می دهد و به تبع آن توسط پادشاه از بین می رود ، می پذیرد.

مشخص شده است كه فرمانده زيو در واقع مردي به نام جينگژو است. Ziyu واقعی در دوئل گذشته خود با یانگ کان به شدت مجروح شد و در یک غار پنهان در محل زندگی خود ، سایه ای از نفس سابق خود در حال بهبودی است. جینگژو به دلیل شباهت نامعقول خود با Ziyu مخفیانه پذیرفته شد و از کودکی آموزش دید تا “سایه” او باشد – به عنوان بدن خود در دو مورد احتمالی که جان او را تهدید می کند ، دو برابر شود. فقط Ziyu و همسرش Xiao Ai (Sun Li) از این ترتیب آگاه هستند. Jingzhou مجبور است به عنوان نماینده Ziyu در نگاه عموم مردم عمل کند و باید برای ضرب و شتم یانگ Cang در جای خود آموزش ببیند در حالی که Ziyu بازپس گیری شهر Jingzhou و صعود خودش را به تخت از غار خود ترسیم می کند. Ziyu قول می دهد که در صورت پیروزی در برابر یانگ کان ، به جینگژو اجازه بازگشت به خانه و مادر خود را بدهد.

جینگژو با استفاده از چتر فلزی مسلح شده پادشاهی پی ، در دوئل تمرین خود مقابل Ziyu که از تکنیک نیزه یانگ کانگ تقلید می کند ناموفق است. با این حال ، جزر و مد به نوبه خود هنگامی که شیائو هوش مصنوعی به Jingzhou توصیه می کند به شیوه ای زنانه تر بجنگند و چتر یین را در آغوش بگیرند (مفهوم یین در فلسفه چینی با تاریکی ، آب و زنانه همراه است) ، که می تواند مؤثرتر باشد پیشخوان نیزه یانگ کانگ ، که نمایانگر یانگ (همراه با نور ، آتش و مردانگی) است. در شب ، جینگژو عشق خود را به شیائو آی او ، که او نیز در حال ایجاد احساسات برای او بود ، اعتراف می کند. آنها در کنار هم می خوابند ، که Ziyu می بیند سوراخی در دیوار اتاق. در این مدت ، Ziyu با تیان ملاقات می کند و او را از وجود و نقش Jingzhou آگاه می کند. بدون دسترسی به سربازان پس از محرومیت از وظایف خود ، Ziyu به تیان دستور می دهد تا صد متهم را به روش چتر در آماده سازی برای بازپس گیری جینگژو آموزش دهد.

با فرا رسیدن زمان دوئل ، جینگژو در محل زیو با قایق به شهر جینگژو سفر می کند تا در آن شرکت کند. اما در زیر عرشه ، تیان و صد محکوم مسلح قرار دارند. تیان از دیدن Qingping در میان آنها ، که در قایق ایستاده ، شوکه شده است. تیان و محکومان به طور مخفیانه شنا می کنند تا ساحل خود را طی کنند و وارد شهر شوند در حالی که یانگ کان و سایر مقامات با دوئل مشغول به کار هستند. با کمال تعجب ، جینگژو در دور اول یانگ کان را مغلوب می کند اما در دو دوره بعدی مسابقه سه دوره شکست می خورد. یانگ کانگ پیشنهاد می کند که آن را قرعه کشی بنامیم ، اما جینگژو با دیدن اینکه هنوز پرچم یانگ سرنگون نشده است ، باید زمان بیشتری را برای تیان و محکومین بخرد. او یانگ کان را به دور دیگری به چالش می کشد اما به مرگ منجر می شود.

در شهر ، یانگ پینگ و سربازانش توسط تیان و محکومان به عقب رانده می شوند ، اگرچه هر دو طرف متحمل خسارات سنگینی هستند. چینگپینگ جان خود را فدای ضرب و شتم یانگ پینگ کرده و به تین اجازه می دهد پرچم یانگ را سرنگون کند و این نشانگر بازپس گیری شهر است. پرچم روی زمین های دوئل می افتد. با دانستن اینکه پسرش باید درگذشته باشد ، یانگ کان نیزه خود را با عصبانیت به راه می اندازد تا جینگژو افتاده را به قتل برساند ، اما جینگژو قادر است با استفاده از تکه ای از چتر خود ، گلوی یانگ کانگ را بکشد. جینگژو بلافاصله راهی خانه ی کودکی خود می شود ، اما مادر خود را در محاصره ی بازگشت او به دربار سلطنتی ، با ضربات چاقو و چند قاتل پی در خانه می یابد. در ناامیدی ، او به پایتخت پی می رود.

در جشن جشن ، پادشاه پی به طور ناگهانی دستور می دهد همه را ترک کنند به جز جینگژو (بازیگری به عنوان Ziyu) و شیائو Ai. او فاش می کند که می داند جینگژو برای Ziyu دو برابر است و از وفاداری و اطاعت او ستایش می کند و به آنها می گوید که قاتلانی را به غار Ziyu ارسال کرده است تا جینگژو بتواند جایگزین دائمی Ziyu کند. درست پس از آن ، یک قاتل نقاب دار وارد سالن شد و با جعبه ای که ظاهراً حاوی سر Ziyu بود ، به وحشت Xiao Ai وارد شد. با این حال ، وقتی شاه جعبه را باز می کند ، خالی است. قاتل با ضرب و شتم پادشاه ، هرچند كه كسالت آور نبود ، ماسك خود را برداشته و خود را به عنوان Ziyu نشان می دهد. دومی ، دزدگیر و مجنون ، به جینگژو دستور می دهد که پادشاه را بکشد. با رسیدن جینگژو به شمشیر پادشاه ، Ziyu سعی می کند با ضرب و شتم به او ، به Jingzhou خیانت کند. Jingzhou موفق به ضرب و شتم Ziyu ابتدا ، او را به قتل رساند. جینگژو سپس پادشاه را به قتل می رساند ، ماسک را بر روی بدن Ziyu جایگزین می کند و شمشیر را قرار می دهد تا قاتل نقاب دار را قاب کند. جینگژو از سالن خارج می شود و به محل تجمع اعلام می کند

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سایه دوبله فارسی Shadow 2018

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!