logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sakra 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ساکرا با کیفیت عالی

دانلود فیلم ساکرا دوبله فارسی Sakra 2023
دانلود فیلم ساکرا دوبله فارسی Sakra 2023

 

 

ساکرا (به چینی ساده شده: 天龙八部之乔峰传؛ چینی سنتی: 天龍八部之喬峯傳) یک فیلم wuxia محصول 2023 به کارگردانی دانی ین است که همچنین تهیه کننده فیلم با ونگ جینگ است. این از رمان wuxia Demi-Gods and Semi-Devils نوشته جین یونگ اقتباس شده است. در فیلم ساکرا دانی ین، چن یوچی و سیا لیو ایفای نقش می کنند و در سال نوی چینی 2023 در پلتفرم های OTT در چین منتشر شد. همچنین در 16 ژانویه 2023 در سینماهای مالزی اکران شد.

کیائو فنگ متولد خیتان در کودکی والدین خود را از دست می‌دهد و توسط زوجی از امپراتوری سونگ که در حال جنگ با امپراتوری لیائو به رهبری خیتان هستند، فرستاده می‌شود. او بزرگ می شود و رئیس قدرتمند فرقه گداها می شود و از هنرهای رزمی در نبردها استفاده می کند. با این حال، او توسط همسرش کانگ مین به خاطر قتل معاون رئیس ما دایوان متهم می شود و پس از اینکه آنها منشأ او را پیدا می کنند از فرقه اخراج می شود. او به زودی برای قتل پدر و مادرش و ژوانکو، یکی از بزرگان فرقه، هنگامی که اجساد آنها را پیدا می کند، درگیر می شود. پس از قتل دومی، درگیری بین کیائو فنگ و فرقه گداها در می گیرد. او در حالی فرار می کند که خدمتکار مورنگ آژو را نجات می دهد، که به او دستور داده شده بود ییجین جینگ فرقه را بدزدد.

به دلیل آسیب شدید آژو، کیائو فنگ او را می برد تا توسط دکتر ژو موهوا شفا پیدا کند و این دو در راه نزدیک تر می شوند. با این حال، هنگامی که آنها به خانه قهرمانان جمع آوری می شوند، رد می شوند. کیائو فنگ برای اثبات فداکاری خود برای آژو، تصمیم می گیرد تا جان خود را برای نجات او فدا کند. پس از اینکه کیائو فنگ برای قطع رابطه با فرقه گدایان مشروب می خورد، با آنها مبارزه می کند. در نزدیکی پایان نبرد، یک کیائو فنگ مجروح توسط فردی مرموز که بیشتر مهاجمان را می کشد، نجات می یابد.

آژو توسط ژو موهوا شفا می‌یابد که قصد دارد او را تا بازگشت کیائو فنگ نگه دارد. آژو در نهایت فرار می کند و در این روند ایستگاه پزشکی خوئه موهوا را می سوزاند. در همین حال، کیائو فنگ پس از کشتن سربازان سانگ برای نجات شهروندان خیتان در طول طوفان شن، شروع به زیر سوال بردن اخلاق و منشأ خود می کند. کیائو فنگ و آژو به زودی دوباره متحد می شوند و عشق خود را به یکدیگر ابراز می کنند. کیائو فنگ که برای نشان دادن ملیت واقعی خود نام خود را به شیائو فنگ تغییر داده است، شروع به جستجوی “برادر بزرگ پیشرو” می کند، که مسئول کمینی بود که والدینش را در کودکی کشته بود. آژو به عنوان بای شیجینگ، قاتل واقعی ما دایوان، مخفیانه می رود و با کانگ مین، که به عنوان همدست او عمل می کند، صحبت می کند. با دیدن لباس مبدل آژو، به او دروغ می گوید و به او می گوید که امپراتور دالی، دوان ژنگچون، برادر بزرگ پیشرو است.

شیائو فنگ و آژو به دریاچه آینه می روند و در آنجا متوجه می شوند که او چندین فرزند با چندین همسر باردار شده است که آژو یکی از آنهاست. آژو با اطلاع از این موضوع، شیائو فنگ را از کشتن دوان ژنگ‌چون با تغییر چهره او به او باز می‌دارد و باعث می‌شود که او به‌طور تصادفی او را بکشد. در حالی که دوان ژنگچون برای مرگ آژو سوگواری می کند، به شیائو فنگ می گوید که او برادر بزرگ پیشرو نیست.

شیائو فنگ که در نهایت توسط خواهر آژو آزی همراه می شود، با بای شیجین و کانگ مین روبرو می شود. به زودی، رئیس خانواده مورنگ، مورونگ فو و ارتشش از راه می رسند و بای شیجین و کانگ مین را می کشند. شیائو فنگ با مورنگ فو مبارزه می کند در حالی که آزی از ارتش دفاع می کند. در یک نقطه از نبرد، شیائو فنگ تقریباً هوشیاری خود را از دست می‌دهد، اما پس از یادآوری آموزه‌های بودا در جوانی، می‌تواند بلند شود و مورنگ فو را شکست دهد. با پایان نبرد، آزی و اعضای فرقه گدایان که وارد می‌شوند، در حال دور شدن شیائو فنگ را تماشا می‌کنند.

مدتی بعد، شیائو فنگ زندگی مسالمت آمیزی را به دامداری گاوها می گذراند، همانطور که به آژو قول داده بود که انجام دهند. در همین حال، مورنگ فو توسط پدرش مورنگ بو احیا می شود، که بعداً به دیدار شیائو یوانشان، پدر بیولوژیکی شیائو فنگ می رود، که از حمله برادر بزرگ پیشرو جان سالم به در برد، شیائو فنگ را رها کرد، والدین خوانده شیائو فنگ و ژوانکو را به قتل رساند و شیائو فنگ را از دعوا نجات داد. در مانور جمع آوری قهرمانان.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ساکرا دوبله فارسی Sakra 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!