logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم Underwater 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم زیر آب Underwater 2020 با دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم زیر آب 2020 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم زیر آب Underwater 2020
دانلود فیلم زیر آب Underwater 2020

نام فارسی : زیر آب

[codein_imdb]

 

 Underwater یک فیلم اکشن علمی تخیلی 2020 آمریکایی به کارگردانی ویلیام یوبانک و توسط برایان دافیلد و آدام کوزاد است. این فیلم توسط چرنین سرگرمی ساخته شده و ستارگان کریستن استوارت ، وینسنت کاسل ، جسیکا هنویک ، جان گالاگر جونیور ، مامودو آتیه و T.J. میلر این پیرو گروهی از دانشمندان در پایین اقیانوس است که پس از وقوع یک زلزله آزمایشگاه خود را با گروهی از موجودات روبرو می کنند.

Underwater در ایالات متحده در تاریخ 10 ژانویه سال 2020 توسط 20th Century Fox منتشر شد. این فیلم از منتقدان انتقادهای متفاوتی دریافت کرد و 40 میلیون دلار در کل در برابر جهانی با 50 تا 80 میلیون دلار بودجه کل درآمد کسب کرد و آنرا تبدیل به بمب آفیس کرد. این آخرین فیلمی است که قبل از تغییر نام این فیلم به فاکس و دارایی های آن ، تحت نام مستعار قرن بیستم قرن بیستم منتشر شد.

کپلر 822 ، یک مرکز تحقیقاتی و حفاری که توسط شرکت Tian Industries در انتهای سنگر ماریانا اداره می شود ، در اثر زلزله شدید دچار حادثه شده است. مهندس مکانیک نورا پرایس و همکارانش رودریگو و پاول در حالی که بخشی از تأسیسات در اثر زلزله تخریب شده است ، راهی جاده غلاف فرار می شوند.

با این حال ، این سه نفر کشف کردند که همه غلافهای فرار قبلاً مستقر شده اند ، هنگام ورود سه نفر کاپیتان لوسیان تنها فرد منطقه است. آنها با هم به یک پایگاه کنترل می رسند و زیست شناس امیلی هورشام و مهندس لیام اسمیت را می یابند که در تلاش های خود برای برقراری ارتباط با سطح ناموفق هستند.

لوسیان به امید استفاده دوباره از آنجا از لباس های تحت فشار برای پیاده روی یک مایل در کف اقیانوس تا Roebuck 641 استفاده می کند. در حین فرود در آسانسور حمل و نقل ، کلاه ایمنی رودریگو تحت فشار آب منفجر می شود. خدمه بازمانده یک چراغ پریشانی را از یکی از غلاف های فرار در زیر مشاهده می کنند ، و اسمیت و پولس برای تحقیقات به آنجا می روند. با رسیدن به محل ، جسدی را در زیر آوار پیدا می کنند. موجودی از پشت بدن و حمله می کند. اسمیت موجودات را می کشد و داخل آن می کند. هورشام این موجود را بررسی می کند و می فهمد که متعلق به یک گونه کشف نشده قبلاً است.

این پنج نفر راهی روبوک می شوند ، اما با پیاده روی ، کپلر منفجر می شود و تقریباً آنها را در آوار دفن می کند. اسمیت ضربه خورده است ، اما پرز و لوسین او را نجات می دهند. آنها می توانند از طریق تونل دسترسی به ایستگاه واسطه ای برسند ، جایی که می توانند لباسهای خود را شارژ و تمیز کنند. با این حال ، آنها دریافتند که اسکراب اکسیژن اسمیت به شدت از زباله ها آسیب دیده است. پل در مسیر تونل دسترسی ، پائول توسط یک موجود ناشناخته مورد حمله قرار می گیرد ، زیر آب کشیده می شود و کشته می شود.

قبل از اینکه تیم از تونل دسترسی خارج شود ، متوجه می شوند غلاف اکسیژن آسیب دیده اسمیت باعث خفگی وی از دودهای سمی این انفجار می شود. مایل به ترک یک عضو خدمه دیگر ، Price ، Lucien و Haversham موافقت خود را برای کمک به اسمیت قدم می زنند. این چهار در طبقه اقیانوس حرکت می کنند ، اما موجودی انسان دوست ظاهر می شود و اسمیت را به یک غار می کشاند. لوسین موفق شده اسمیت را بیرون بکشد ، اما خودش از سه نفر دیگر خارج شده است. قیمت به همراه لوچین کشیده شده است ، اما لوسیان خود را فدا می کند تا از افزایش فشار ناشی از تغییر فشار ، قیمت را نیز حفظ کند.

قیمت در ایستگاه Sheppard متروکه به پایان می رسد و قادر است قبل از ادامه حرکت به روبوک ، لباس غواصی آسیب دیده خود را تغییر دهد. با قدم زدن در امتداد کف اقیانوس ، او با هورشام و اسمیت اتحاد می یابد و به کشیدن اسمیت کمک می کند. با ورود به روبوک ، آنها با لانه ای از موجودات انسان نما که از سقف آویزان هستند روبرو می شوند و سعی می کنند تا از آن استفاده کنند اما صدای هشدار اکسیژن هورشام موجودات را بیدار می کند.

قیمت تا حدی توسط یکی از موجودات بلعیده شده است اما قادر است آن را بکشد و خودش را آزاد کند. این سه نفر می توانند به غلاف غلاف فرار برسند ، اما Price کشف می کند که فقط دو غلاف کار می کنند. پریس و هارشام موفق شده اند تا بیماری اسمیت را به غلاف بیاورند ، و پرز هراشام را ترغیب می کند که آخرین مورد را بگیرد.

با این اتفاق ، یک موجود غول پیکر ظهور می کند و به Roebuck حمله می کند در حالی که موجودات کوچکتر دو غلاف فرار را دنبال می کنند. قیمت ، آگاهی از مرگ قریب الوقوع او ، سطح انرژی موتورهای هسته را افزایش می دهد به طوری که آنها منفجر می شوند ، موجودات را می کشد و به غلاف های فرار اجازه می دهد تا به سطح برسند. Tian Industries سعی در پوشش این حادثه دارد و توصیفات هورشام و اسمیت را طبقه بندی می کند. این شرکت ادامه می دهد که آنها قصد دارند تلاش های حفاری خود را گسترش دهند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زیر آب Underwater 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!