logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dangerous Lies 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم دروغ خطرناک 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دروغ خطرناک Dangerous Lies 2020

 

نام فارسی : دروغ خطرناک

 

 

حدود دو سوم راه از طریق خطرناک دروغ گفتن به نتفلیکس ، شخصیت اصلی ما در نیمه راه متقاعد شده است که شوهرش ممکن است یک سارق مسلح ، قاتل یا هر دو باشد. وقتی وکیل لباس پوشیده خود را (جیمی چانگ) تحت فشار قرار داد تا هرگونه انگیزه احتمالی را برای اقدامات زنبورعسل خود فراهم کند ، کیتی (کاملیا مندس رودستیل) با اطمینان خاطر گفت: “او واقعاً از بیچاره بودن متنفر بود.” به نظرم او اشتباه نمی کند. وی اشاره کرد که در طول فیلم چند زمان متفاوت است.

من نمی خواهم به شما بگویم که آیا آدم (جسی تی. اوشر) واقعاً مغز متفکر جنایات پیچیده و مشکوک در این حومه آرام شیکاگو است ، اما می گویم شما همزمان پیچش را از یک مایل دور می کنید پیش بینی می کنید در حالی که کاملاً تصوری ندارم که چگونه به آنجا رسیدید. این واقعاً پرتحرک ترین آشفته Netflix از Secret Obsession است ، فیلمی که Brenda Song از فراموشی موقتی رنج می برد و توسط روانشناس با مهارت های متوسط ​​فتوشاپ متقاعد می شود که آنها ازدواج کرده اند و در یک کابین دور افتاده و بدون سیگنال سلولی زندگی می کنند. (او توسط مرد بیمه Allstate نجات یافته است ، نگران نباشید.)

دروغ خطرناک

اما به دروغ های خطرناک باز می گردد. آنچه شما باید بدانید وجود دارد: پس از شیرین ، مسئولیت پذیر کیتی و همسرش ، که از فقیر بودن متنفر هستند ، در یک پذیرایی در ناهارخوری که در آن کار می کند زنده مانده اند ، کار جدیدی را به عنوان سرپرست پیرمرد خوب در یک “پخش گسترده ، خالی” انجام می دهد. املاک شیکاگو. ” با وجود اینکه فقط برای چهار ماه در لئونارد کار می کرد ، آنها نزدیک می شوند و او می تواند همسر خود را به عنوان یک باغبان شغل بگیرد.

هنگامی که لئونارد درگذشت ، این زوج با خوشحالی از یادگیری اینکه خانه خود را ترک کرده است (و یک صندوق پنهان پر از پول نقد گشاد) به کتی. این امر زنجیره ای از وقایع به طور فزاینده ای را رقم می زند که ظاهراً کسی را به جز کیتی و آدام می فرستد و مستقیماً به پلیس راه می یابد. متأسفانه برای آنها ، یک کارآگاه (ساشا الکساندر) با کار بهتر از تحقیق در مورد مرگ به ظاهر طبیعی مردی که هیچ خانواده ای ندارد ، از نزدیک آنها را مشاهده می کند. هر شباهتی به نقشه چاقوها از اینجا خاتمه می یابد.

دروغ های خطرناک چند مورد را به وفور روشن می کند: یکی ، پول افراد را تغییر می دهد. دو ، با مردی ازدواج نکنید که به درخواستهای کاملاً منطقی شما درباره خانه و امور مالی شما گوش ندهد. سه ، هرگز با یک مرد ازدواج نکنید. اگر صادقانه بگویم ، من قبلاً این فیلم را از همه فیلم های ترسناک Lifetime که قبل از این اتفاق می افتند ، می دانم … و Obsession Secret.

اگر همه این موارد مانند اخطاری برای پرش از خطرات خطرناک باشد ، بدون شک وقتی در صف شما ظاهر می شود ، اینطور نیست. این یک هیجان انگیز کم ریسک است که در قرنطینه پاپ می شود وقتی سطح استرس شما به اندازه کافی بالاست و تنها کاری که می خواهید انجام دهید تماشای چیزی بی ذهن و سرگرم کننده است ، بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری در یک سری 10 تا 20 قسمت داشته باشید. آیا نیاز به کشتن یک ساعت و نیم دارید؟ دروغ های خطرناک ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دروغ خطرناک Dangerous Lies 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!