logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Cosmoball 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کاسموبال (دروازه بان کهکشان) 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دروازه بان کهکشان دوبله فارسی Cosmoball 2020
دانلود فیلم دروازه بان کهکشان دوبله فارسی Cosmoball 2020

Cosmoball ، همچنین به عنوان دروازه بان کهکشان شناخته می شود [5] (روسی: Вратарь Галактики ، رومانیزه شده: Vratar Galaktiki) یک فیلم اپرای فضایی ابرقهرمانی 3D 3D روسی است که توسط ژژنیک فیزیف نوشته و کارگردانی شده است و از کلاسیک داستانی جهان ساخته شده است و براساس این انیمیشن ساخته شده است. سریال Galactik Football ، با مشارکت کانال تلویزیونی Russia-1 و در مورد این فیلم در آینده تعریف می شود ، شهری پس از آخرالزمانی در جهانی که جنگ بین کهکشانی در آن زندگی می کند و باعث تغییر قطب های سیارات شده است. در بالای شهر برج یک کشتی بیگانه بزرگ وجود دارد – این یک استادیوم است که به سرنوشت این کره خاکی در دست بازیکنان مایل و توانمند Cosmoball که از زمین دفاع می کنند و سرنوشت این سیاره بستگی به نتیجه بازی زمینی ها و بیگانگان دارد.

آندری روبانوف نیز در نگارش فیلمنامه شرکت کرد و از جمله تهیه کنندگان آن می توان به سرگئی سلیانوف و اینوکنتی مالینکین اشاره کرد. در آن یوگنی رومانتسوف به عنوان آنتون دروازه بان تیم ملی ، در کنار ویکتوریا آگالاکوا ، ماریا لیسووایا ، ایوان ایوانوویچ ، لیزا تایچناچوا ، یوگنی میرونوف و النا یاکوولوا در نقش های فرعی بازی می کند.

فیلمبرداری مکان در 2 ژوئن 2017 آغاز شد و مکانهای اصلی عکاسی از جمله در استودیوی Mosfilm همراه با تیمی از بدلکاران حرفه ای ، استادان جلوه های ویژه و هنرمندان ، قول می دهند طرفداران Cosmoball در سراسر کهکشان را به عنوان پیچیده ترین کار از نظر فنی ، با عکسهایی که در خیابان Mosfilmovskaya در مسکو در حال وقوع است ، و تا اواسط سپتامبر 2017 ادامه خواهد داشت. این فیلم به استفاده گسترده از تصاویر رایانه ای برای به تصویر کشیدن نژادهای نادر بیگانه و هیولاهای فضایی نیاز داشت.

Cosmoball قرار است در 27 آگوست 2020 توسط کمپانی فیلم سازی STV در روسیه به نمایش در آید ، در قالب های 2D ، RealD 3D و توزیع کنندگان “Nashe Kino” را اجرا می کنند.

اگر شبکه برق را قطع کنید ، همه تولیدات را خاموش کنید و همه جهان یک بازی بین سیاره ای را تماشا کنید ، مسکو چگونه خواهد بود؟

پس از یک جنگ کهکشانی ، که در مجاورت زمین اتفاق افتاد ، ماه نابود شد ، و قطب های کره زمین ناپدید شد ، و اکنون آب و هوای مسکو و جمعیت آن شبیه به سایبرپانک ضد اتوپیایی برزیل است: نمایندگان نژادهای مختلف و خرده فرهنگ ها ، افراد عجیب و غریب ، حیوانات عجیب و غریب ، معجزه های مهندسی در خیابان های غرق آفتاب با هم همزیستی می کنند.

یک سفینه عظیم بر فراز زمین شناور است – این استادیومی است که در آن مسابقات برگزار می شود ، از راه دور شبیه فوتبال مدرن است ، اما فقط با سرعت فوق العاده بالا. نام بازی Cosmoball است – نوعی فوتبال. وقتی بازی روشن است ، همه دنیا برای تماشای آن در مسیر خود متوقف می شوند. بازیکنان را ورزشکاران می نامند. آنها می خواهند تقلید کنند ، غبطه می خورند ، مورد پرستش قرار می گیرند. نتیجه هر مسابقه از بازی سرنوشت کره زمین را تعیین می کند و بنابراین ، وقتی بازی در جریان است ، جهان یخ می زند و توجه همه فقط به آنچه در استادیوم می افتد معطوف می شود.

یوگنی رومانتسوف در نقش آنتون (Magli sputnik-droid) بازیکن کیهان زمینی زمین به عنوان یک دروازه بان.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دروازه بان کهکشان دوبله فارسی Cosmoball 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!