logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Doorman 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم دربان 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دربان دوبله فارسی The Doorman 2020
دانلود فیلم دربان دوبله فارسی The Doorman 2020

دربان (به انگلیسی: The Doorman) فیلمی در ژانر اکشن و مهیج در سال 2020 به کارگردانی ریوهی کیتامورا است.

یک تفنگدار سابق که درمان منازل را درگیر جنگ با مزدوران خود کرده و قصد تخریب ساختمان آپارتمان خود را برای بازیابی آثار هنری گرانبها پنهان شده در دیوارها دارد.

در فوریه 2019 ، روبی رز به عنوان رهبر فیلم اعلام شد ، و انتظار می رود فیلمبرداری آن در آوریل 2019 آغاز شود. در ماه مه 2019 ، اعلام شد که فیلم در حال تولید است و ژان رنو ، روپرت ایوانز ، آکسل هنی ، جولیان فدر ، هیداکی ایتو و دیوید ساکورایی به جمع بازیگران پیوسته بودند. در فوریه سال 2020 ، اولین نگاه به شخصیت رز به صورت آنلاین منتشر شد.

در تاریخ 9 اکتبر سال 2020 ، این فیلم در کنار نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم Nightstream ، به صورت مستقیم به دیجیتال منتشر شد.

از نظر Rotten Tomatoes ، دربان براساس 16 بررسی ، با میانگین امتیاز 3.61 / 10 ، رتبه تأیید 6٪ را دارد. از نظر Metacritic ، این فیلم بر اساس 4 منتقد میانگین نمره وزنی 41 از 100 را نشان می دهد که نشان دهنده “بررسی مختلط یا متوسط” است.

جان دفور از هالیوود ریپورتر این فیلم را “مرگ سخت و سختی را فراموش می کند که اکثر درسی را که اکشن کلاسیک باید فراموش کند فراموش می کند ،” The Doorman “ساخته ریوهه کیتامورا قبل از هر چیز چیزی را فراموش می کند که کمی – حتی یک خرد – عقل می تواند برای یک فیلمی که در غیر اینصورت به گلوله و نزاع متکی است. ” بن کلمن از پورتلند مرکوری نیز این فیلم را با Die Hard مقایسه کرد و “دوربین فیلمبردار باهوش و چند پژواک خیره کننده قدیمی” کیتامورا را ستود ، اما اظهار داشت: “فقط یک تن وجود ندارد که در مورد برخی از مجموعه های منطقی و مبتکرانه بنویسید یک صحنه جنگ شامل هنر رنسانس بی بها. ” توماس استون هند داور از فیلم For For Reel به این فیلم یک و نیم ستاره از پنج ستاره اعطا کرد و اظهار داشت که فیلم “چیز جدیدی روی میز نمی آورد. پیش بینی اینکه داستان کجا می رود ، چه اتفاقی برای هر شخصیت می افتد آسان است ، و هنگامی که چیزی معرفی می شود تا بعداً در فیلم دوباره مورد استفاده قرار گیرد “و اینکه نقص آن” می تواند این فیلم را هنگام ورود برای دیگران مرده باشد. Meagan Navarro از Bloody Disgusting از هر پنج جمجمه یک فیلم به این فیلم اهدا کرد و اظهار داشت: “ساخت یک فیلم هیجان انگیز اکشن به این زشت کاری چالش برانگیز است ، اما The Doorman موفق می شود. بازی های بی روح ، فیلمنامه احمقانه ای که احساس خمیرمایه می کند و کوروگرافی اکشن و مبارزه ای بدون انگیزه باعث می شود یکی از جنون انگیزترین تجربه های مشاهده در سال. “

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دربان دوبله فارسی The Doorman 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!