logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
53/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Inside 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی داخل با کیفیت عالی

دانلود فیلم داخل Inside 2023
دانلود فیلم داخل Inside 2023

 

 

Inside یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی محصول 2023 به نویسندگی بن هاپکینز و کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس در اولین کارگردانی بلند خود است. در این فیلم ویلم دفو، جین برووتس و الیزا استوک بازی می کنند.

Inside اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2023 در 20 فوریه 2023 و در ایالات متحده در 17 مارس 2023 توسط Focus Features داشت.

نمو، یک دزد آثار هنری، داستانی از دوران کودکی خود تعریف می کند که در آن معلمی از او می خواهد سه چیز را برای نجات در آتش سوزی خانه انتخاب کند. نمو به جای خانواده‌اش، گربه‌اش، یک رکورد AC/DC و دفترچه‌اش را انتخاب کرد. او منعکس می کند که گربه مرده است و او آلبوم را به یکی از آشنایانش قرض داده است که آن را پس نداده است، اما او هنوز دفترچه طراحی را دارد و می گوید “هنر برای نگه داشتن است”.

در روزگار کنونی، نمو که در لباس یک دست‌کار ظاهر شده، به پنت‌هاوس آسمان‌خراش یک مجموعه‌دار هنری ثروتمند نفوذ می‌کند تا سه اثر از اگون شیله را بدزدد، اما نمی‌تواند خودنگاره شیله را پیدا کند. تلاش او برای ترک، سیستم امنیتی را خاموش می کند و آپارتمان را مهر و موم می کند و مخاطبین او را ترک می کنند. تلاش های او برای فرار بیهوده است. دماسنج خراب پنت هاوس را خیلی گرم و سپس خیلی سرد می کند و نمو با کمبود آب و غذا دست و پنجه نرم می کند، مگر برای آبپاش های به موقع در یک باغ سرپوشیده. پس از ورود نمو از طریق توری پرنده بر روی پاسیو آپارتمان، کبوتری به دام می افتد، گرسنگی می کشد و در حالی که نمو تماشا می کند می میرد.

هفته ها که می گذرد، نمو در نتیجه تلاش های فرارش که بر ساخت داربست عظیمی از مبلمان برای رسیدن به نورگیر متمرکز است، گرسنه می شود و آسیب می بیند. او در جدا کردن قاب اطراف نورگیر با ابزارهایی که از مبلمان می سازد، به تدریج پیشرفت می کند. او به یک خانه دار جوان به نام “یاسمین” علاقه زیادی پیدا می کند که از طریق یک دوربین امنیتی که در تلویزیون آپارتمان پخش می شود، او را تعقیب می کند. با ناامیدی دیوانه کننده، او بیش از یک بار درست بیرون درب ورودی است، اما صدای او را نمی شنود که او را بکوبد و فریاد بزند که در را باز کند، زیرا در حین کار با جاروبرقی، گوشی را به گوش دارد.

نمو یک گذرگاه مخفی را در کمد کشف می کند که به اتاقی منتهی می شود که شامل سلف پرتره شیله و مجموعه ای از ازدواج بهشت ​​و جهنم است. نمو ناامید از آکواریوم کلکسیونر هنری و غذای سگ ماهی می خورد و در نهایت از پوسیدگی دندان و توهمات متناوب رنج می برد. در حین برداشتن پیچ و مهره ها از نورگیر، روی زمین می افتد و پایش می شکند. او یک آتل می‌سازد، اما سلامتی و سلامت عقل او همراه با آپارتمان رو به وخامت است. با گذشت زمان، او هنر آپارتمان را مطالعه می کند، آثار هنری خود را خلق می کند و نقاشی های پیچیده ای روی دیوارها می کشد.

نمو در تلاش برای دریافت کمک، زنگ هشدار دود را به صدا در می‌آورد، در این فرآیند پنت‌هاوس را زیر آب می‌برد، اما توجه خارجی را به خود جلب نمی‌کند. او یادداشتی را برای مجموعه‌دار آثار هنری به جای می‌گذارد که روی دیوارها نوشته شده است، داستان دوران کودکی‌اش را تکرار می‌کند و بابت نفوذ و تخریب خانه‌اش عذرخواهی می‌کند، اما می‌گوید که ممکن است این کار ضروری بوده باشد، زیرا “هیچ آفرینشی بدون تخریب وجود ندارد”. او عذرخواهی را با گفتن اینکه سه اثر هنری را قبل از بالا رفتن از داربست، برداشتن نورگیر و ناپدید شدن از دید به پایان رسانده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم داخل Inside 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!