logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Gentlemen 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنتلمن 2020 با کیفیت عالی

 

 

کیفیت WEB-DL 1080p 720p  دوبله فارسی

دانلود فیلم جنتلمن دوبله فارسی The Gentlemen 2020
دانلود فیلم جنتلمن دوبله فارسی The Gentlemen 2020

 

نام فارسی : جنتلمن

[codein_imdb]

 

او جنتلمن یک فیلم کمدی اکشن 2020 است که توسط گای ریچی کارگردانی و تهیه شده است ، از داستانی از ایوان اتکینسون ، مارن دیویس و ریچی. در این فیلم متیو مک کاناوی ، چارلی هونام ، هنری گلدینگ ، میشل داکر ، جرمی استرانگ ، ادی مارسان ، کالین فارل و هیو گرانت بازی می شوند. این پیرو یک پادشاه ماری جوانا آمریکایی در انگلستان است که به دنبال فروش مشاغل خود است و زنجیره ای از باج خواهی و طرح هایی را برای تضعیف وی تنظیم کرده است.

آقایان جنرال در 3 دسامبر 2019 در سینما Curzon Mayfair به نمایش در آمد و در تاریخ 1 ژانویه سال 2020 بریتانیا و تئاتر انگلستان در تاریخ 1 ژانویه 2020 و در ایالات متحده در 24 ژانویه سال 2020 توسط STXfilms منتشر شد. این بررسی انتقادات قطبی از منتقدان دریافت کرد ، و بسیاری در مورد آن بازگشت بازگشتی به حساب می آمدند برای ریچی ، در حالی که برخی از اقدامات نژادپرستانه آن مشکل دارند]. این شرکت 117 میلیون دلار در کل جهان بدست آورد و در حال حاضر ششمین فیلم پرفروش سال 2020 است.

بیگ دیو ، سردبیر تابلو دیلی چاپ ، توسط میشی پیرسون میخی پیرسون در میهمانی ربوده می شود و محقق خصوصی فلتچر را استخدام می کند تا در مورد پیوندهای پیرسون به لرد پرسفیلد ، دوک رویال با یک دختر معتاد به هروئین استخدام کند. فلچر پیشنهاد می کند تا یافته های خود را (که به عنوان فیلمنامه ای با عنوان بوش نوشته شده است) را به دست راست پیرسون ، ریموند ، به مبلغ 20،000،000 پوند بفروشد.

پیرسون در فقر در ایالات متحده متولد شد ، بورس تحصیلی رودز را به دانشگاه آکسفورد بدست آورد ، جایی که وی قبل از رها کردن و ساختن کار جنایتکارانه خود با خشونت ، فروش ماری جوانا به دانشجویان ممتاز را آغاز کرد. او قصد دارد تجارت خود را به 4000000000 دلار به میلیاردر آمریكایی بفروشد تا بتواند با همسرش روزالیندر مسالمت آمیز بازنشسته شود. پیرسون به برگر یکی از آزمایشگاههایی را نشان می دهد که در آن شاهدانه خود را در زیر زمین های صاحبخانه های اشرافی ، که برای نگهداری از خانه های باشکوه خود نیاز به پول نقد دارند ، نشان می دهد. پیرسون بعداً توسط Dry Eye ، سرپرست لرد جورج ، چنگال چینی ، نزدیک شد. Dry Eye پیشنهاد می کند تجارت پیرسون را بخرد ، اما او امتناع می ورزد. آزمایشگاه پیرسون توسط مبارزان آماتور MMA و YouTubers مشتاق “Toddlers” که بر نگهبانان آزمایشگاه غلبه می کند ، مورد حمله قرار می گیرد ، یک وان بار ماری جوانا را به سرقت می برد و یک فیلم رپ از موی خود را به صورت آنلاین بارگذاری می کند. مربی مبارزان ، که فقط به عنوان مربی شناخته می شود ، به آنها دستور می دهد فیلم را حذف کنند و وقتی فهمید که حشیش متعلق به پیرسون است ، وحشت می کند.

پیرسون شروع به انتقال گیاهان شاهدانه خود به خارج از املاک می کند. او همچنین موافقت می کند که دختر متمرد Pressfield به لورا بیاورد. ریموند لورا را از یک محل در شورای شهر که در آنجا با چند معتاد دیگر زندگی می کند ، بازیابی می کند. با این حال ، در نزاع با همسرانش ، یکی از مردان ریموند به طور تصادفی اصلان جوان جوان روسی را از پنجره مرگ خود بیرون رانده است. بعدها لورا در اثر مصرف بیش از حد هروئین درگذشت. مربی از ریموند بازدید می کند ، از عملکرد شاگردانش عذرخواهی می کند و خدمات خود را به عنوان جبران خسارت ارائه می دهد. مربی Phuc ، دزد دریایی Dry Eye را که به محل کار آزمایشگاه مربیان اطلاع داده بود ، اسیر کرده است ، اگرچه Phuc هنگام پرش از بالکن ، به طور تصادفی در هنگام فرار از محل حادثه کشته شد ، اما به مسیر قطار می رسد. پیرسون لرد جورج را به خاطر رفتن به آزمایشگاه خود تهدید می کند و یکی از آزمایشگاه های هروئین خود را به عنوان تلافی می کند. جورج از خشکی چشم به دلیل عدم تمکین خود در حمله به پیرسون و پیشنهاد خرید وی استفاده کرد. جورج برای اعدام خشك چشم به یک دزد دریایی گره می زند ، اما مرد به جای آن جورج را اعدام می كند.

برای Pearson ناشناخته است ، Dry Eye در لیگ با برگر است که می خواست تجارت پیرسون را مختل کند تا قیمت را کاهش دهد. خشکی چشم جای لرد جورج را گرفته است و هنوز هم امیدوار است که امپراطوری پیرسون را برای خودش بگیرد. Dry Eye سعی می کند Rosalind را که مردان Dry Eye را می کشد ، قبل از اینکه گلوله هایی را در آبشارهای دوتایی خود بکشد ، ربوده کند. ریموند قاتلی را که برای کشتن پیرسون فرستاده می شود ، می کشد. دو نفر با عجله به روزالیند و پیرسون هنگامی که قصد تجاوز به او را دارد ، خشکی چشم را به قتل رساند. فلچر داستان خود را تمام می کند و ریموند دستور می دهد خانه خود را ترک کند.

فلچر صرفاً سوء ظن پیرسون در مورد پیوند بین خشکی چشم و برگر را تأیید کرده است. ریموند به شاگردان مربی دستور می دهد Big Big Dave را تصرف کنند. آنها او را به مواد مخدر می رسانند و از وی فیلم رابطه جنسی با خوک فیلم می گیرند ، و تهدید می کنند که آن را به صورت آنلاین ارسال کنند ، مگر اینکه تحقیقات خود را ترک کنند پیرسون و برگر دوباره در یک گیاه ماهی منجمد با همدیگر دیدار می کنند ، در واقع پوششی برای عملیات توزیع اروپایی پیرسون. برگر پیشنهاد خود را به 130،000،000 دلار کاهش می دهد اما پیرسون آگاهی خود را از برنامه Berger نشان می دهد ، بدن یخ زده را به او نشان می دهد و به او می گوید که تجارت خود را حفظ می کند. پیرسون برگر را داخل یخچال قرار می دهد و در آنجا یخ می زند ، مگر اینکه 270،000،000 غرامت را جبران کند و برای حمله به Rosalind ، “یک پوند گوشت” را از بدن خودش جدا می کند.

فلچر دوباره به پرداخت خود به ریموند نزدیک می شود ، اما ریموند فاش می کند که او همه وقت دم فلتچر بود. مبارزان بعد از ریموند ردیاب در آخرین دیدار خود ، شواهد و مدارک وی را به سرقت برده اند. فلچر فاش می کند که وی همچنین اطلاعاتی را به پدر اصلان ، یک الیگارشی روسی و نماینده پیشین KGB فروخته است. قاتلی که ریموند پیشتر کشته بود یکی از روسها بود. مربی دو فرد روسی فرستاده شده برای قتل ریموند را به قتل می رساند ، در حالی که فلچر در هرج و مرج فرار می کند. پیرسون توسط دو روس دیگر ربوده شده است ، اما آنها به سرعت توسط دانش آموزان مربی که می خواهند “مشکل مربیان را حل کنند” کمین می شوند. آنها با گلوله به اتومبیل حمله می کنند ، روس ها را می کشند و به پیرسون اجازه فرار می دهند. بعداً ، فلچر تصمیم گرفت داستان را به عنوان فیلم به میراماکس بسپارد. بعد از ملاقاتش ، او فقط وارد كابین می شود تا بفهمد كه ریموند راننده است. پس از یادگیری اسیر فلچر ، پیرسون و روزالیند به امپراطوری شاهدانه خود بازگشتند و در شرکت یکدیگر جشن گرفتند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جنتلمن دوبله فارسی The Gentlemen 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!