logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم A Call to Spy 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تماس با جاسوس 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم تماس با جاسوس دوبله فارسی A Call to Spy 2020
دانلود فیلم تماس با جاسوس دوبله فارسی A Call to Spy 2020

Call to Spy (به نام لیبرته: فراخوانی به جاسوسی) فیلمی درام و تاریخی آمریکایی در سال 2019 است که توسط سارا مگان توماس و به کارگردانی لیدیا دین پیلچر تهیه و تولید شده است. عنوان یک نوع سبک برای فراخوان است ، این فیلم از داستان های واقعی سه زن که به عنوان جاسوس در ارتش مخفی چرچیل کار می کردند الهام گرفته شده است. در این فیلم سارا مگان توماس در نقش ویرجینیا هال ، رادیکا آپته در نقش نور عنایت خان و استانا کاتیچ در نقش ورا اتکینز بازی می کنند.

Call to Spy در 21 ژوئن 2019 در جشنواره بین المللی فیلم ادینبورگ اولین نمایش جهانی خود را داشت و در 2 اکتبر 2020 در ایالات متحده اکران می شود ، در سینماها و ویدئوهای درخواستی اکران می شود

در ابتدای جنگ جهانی دوم ، با ناامید شدن انگلیس ، چرچیل به آژانس جاسوسی جدید خود – اداره عملیات ویژه (SOE) – دستور می دهد زنان را به عنوان جاسوس جذب و آموزش دهد. مأموریت دلهره آور آنها: خرابکاری و ایجاد مقاومت. ورا آتكینز (استانا كاتیچ) “اسپایمسترس” SOE ، دو نامزد غیرمعمول را استخدام می كند: ویرجینیا هال (سارا مگان توماس) ، آمریكایی جاه طلب با پای چوبی ، و نور عنایت خان (ردیکا آپت) ، صلح طلب مسلمان هند. این زنان با هم ، به تضعیف رژیم نازی در فرانسه کمک می کنند ، و میراثی غیر قابل تردید را در پی آنها به جا می گذارند. با الهام از داستان های واقعی.

سارا مگان توماس فیلمنامه اصلی را بر اساس سالها تحقیق نوشت که شامل خواندن سوابق تاریخی بود. برای آماده شدن برای بازی در نقش ویرجینیا هال ، سارا مگان توماس با بستگان زنده ویرجینیا هال مصاحبه کرد.

پیلچر گفته است که این داستان به این دلیل او را مجذوب کرده است که احساس می کند داستانی در مورد قدرت چندفرهنگی مربوط به ظهور کنونی ملی گرایی و افراط گرایی است و می خواست داستانی در مورد این زنانی که به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته اند ارائه دهد. در تاریخ. برای آماده شدن برای نقش نور عنایت خان ، Radhika Apte تحقیقات زیادی انجام داد ، که شامل خواندن درباره مردم تاریخ و همچنین تماشای فیلم های جاسوسی و خواندن رمان های کلاسیک مرتبط با شخصیت بود.

فیلمبرداری در فیلادلفیا و بوداپست انجام شده است که هر دو اعتبار مالیاتی را نیز به تولید اختصاص داده اند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تماس با جاسوس دوبله فارسی A Call to Spy 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!