logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم ترسناک تظاهر به مرگ با دوبله فارسی Play Dead 2022 WEB-DL

فیلم سینمایی جعل مرگ ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

 

دانلود فیلم تظاهر به مرگ Play Dead 2022
دانلود فیلم تظاهر به مرگ Play Dead 2022



پاتریک لوسیه با تدوین همه چیز از مک‌گیور اصلی گرفته تا فیلم‌های وس ​​کریون و گیلرمو دل تورو تا آپولو 18 را در یک کنسرت نویسندگی و کارگردانی ریبوت «ولنتاین خونین من» انجام داد. متأسفانه، موفقیت آن فیلم بر او تأثیر نگذارد و در سال‌هایی که او تنها یک جفت فیلم از جمله «خشمگین» و «ترفند» و همچنین برخی تلویزیون‌ها را بازی کرده است.

اکنون او در تلاش است تا با Play Dead دوباره به موفقیت برسد. این داستان کلویی (بیلی مدیسون، The Strangers: Prey at Night, Don’t Be Afraid of the Dark) یک دانشجوی جرم شناسی است که پدرش خانه ای را ترک کرده است. متأسفانه، او هیچ پولی برای او باقی نگذاشته است و به نظر می رسد که سلب مالکیت قریب الوقوع است.

برادر کوچکترش تی جی (آنتونی تورپل، جسور و زیبا، عشق، ویکتور) و راس سابقش (کریس لی، میراث، بازگشت به لایلا) نقشه ای دارند، اما آنها قصد دارند برای پرداخت وام مسکن از ثروتمندان سرقت کنند. . این باعث می شود راس کشته شود و تی جی در دردسر بیفتد زیرا تلفن راس پیام هایی دارد که او را در جنایت دخیل می کند.

حالا نوبت کلوئه است که ایده ای درخشان داشته باشد. او مرگ خود را جعل می کند و به سردخانه منتقل می شود و در آنجا قصد دارد تلفن راس را برای نجات برادرش بگیرد. تنها مشکل، پزشکی قانونی (جری اوکانل، Stand By Me، Wetware) دیر کار می کند، و او تنها کسی نیست که در آنجا مرده اعلام شده است، اما به لطف هیاهوی جانبی خود برای فروش اعضای بدن هنوز زنده است.

حالا، ممکن است من تیزترین ابزار آلونک نباشم، اما حتی می‌دانم که اگر مثل شما مرده در خیابان پیدا شوید، وقتی ناگهان زنده ظاهر می‌شوید، چند سوال پرسیده می‌شود که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. . یا اینکه مصرف چیزی که “به طور قابل توجهی فعالیت مغز شما را کند می کند” راه خوبی برای پایان دادن به زندگی در خانه است که تا آخر عمر خود را لعنت می کند. یا نوشتن فیلمنامه هایی مانند Play Dead.

جدای از حماقت مفهوم اصلی، بازی مردگان یک بازی دوباره از یک طرح قدیمی و بسیار مورد استفاده است. کما بیش از چهل سال پیش ساخته شد، Blood Salvage به سال 1990 برمی گردد. و ما چند فیلم کلی برای برداشت اعضای بدن دیده ایم؟ قطار، توریستاس، 122 نفر از مصر بودند، و حتی ون دام با پوند آف فلش وارد آن شد.

احتمالاً می‌توانستم این را بپذیرم اگر Play Dead هیجان‌ها را ارائه می‌کرد، اما حتی به سختی می‌توان به آنها دست یافت. برای چند دقیقه اول پس از بیدار شدن او در سردخانه، تنها تعلیق این است که آیا ملحفه ای که کلوئه در آن راه می رود قبل از اینکه موادی را پیدا کند، از بین می رود یا نه. وقتی او آنها را پیدا کرد، فیلم تبدیل به یک فیلم هیجان‌انگیز از نوع موش و گربه می‌شود که یک پیچش آن توسط تریلر خراب می‌شود، نه اینکه قبل از اینکه فیلم حتی به سردخانه برسد، حدس نمی‌زنید.

در واقع، بسیاری از فیلم‌های «Play Dead» صرفاً کلیشه‌های گرم‌شده‌ای هستند که نمی‌دانم آیا فیلم‌نامه از زمان موج فیلم‌های برداشت اعضای بدن در اواسط دهه 2000 وجود نداشت. نویسندگان Simon Boyes و Adam Mason، نویسندگان مشترک The Devil’s Chair، Junkie، و Hangman در میان دیگران، تا آن زمان با هم کار می کردند و این بیشتر شبیه یک فیلمنامه مبتدی است، نه اثر نویسندگان کهنه کار.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تظاهر به مرگ Play Dead 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!