logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
25% (4 رای)
79%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Black Widow 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بیوه سیاه 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم بیوه سیاه دوبله فارسی Black Widow 2021
دانلود فیلم بیوه سیاه دوبله فارسی Black Widow 2021

بیوه سیاه (Black Widow) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال 2021 است که بر اساس کمیک های مارول ساخته شده و شخصیتی به همین نام دارد. تولید شده توسط استودیو مارول و توزیع شده توسط استودیو والت دیزنی Motion Pictures ، بیست و چهارمین فیلم جهان سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم توسط کیت شورتلند از فیلمنامه اریک پیرسون کارگردانی شد و اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / بلک ویدو در کنار فلورانس پو ، دیوید هاربر ، O-T Fagbenle ، اولگا کوریلنکو ، ویلیام هرت ، ری وینستون و راشل ویز بازی می کند. داستان فیلم پس از وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) است ، رومانوف را در حال فرار می بیند و مجبور می شود با گذشته خود مقابله کند.

Lionsgate Films توسعه فیلم Black Widow را در آوریل 2004 آغاز کرد و نویسنده و کارگردان آن دیوید هایتر بود. پروژه پیش نرفت و حقوق فیلم این شخصیت تا ژوئن 2006 به استودیو مارول بازگردانده شد. یوهانسون در نقش چندین فیلم MCU که از مرد آهنی 2 (2010) شروع شده بود انتخاب شد و بحث فیلم انفرادی با مارول را آغاز کرد. کار در اواخر سال 2017 آغاز شد و شورتلند در سال 2018 استخدام شد. جک شفر و ند بنسون قبل از استخدام پیرسون در فیلمنامه همکاری کردند. فیلمبرداری از ماه مه تا اکتبر 2019 در نروژ ، بوداپست ، مراکش ، استودیو Pinewood در انگلستان و آتلانتا ، ماکون و رم ، جورجیا انجام شد.

Black Widow در رویدادهای سراسر جهان در 29 ژوئن 2021 برای اولین بار نمایش داده شد و در ایالات متحده در 9 ژوئیه به طور همزمان در سینماها و از طریق دیزنی پلاس با دسترسی برتر پخش شد. این اولین فیلم در مرحله چهارم MCU است و به دلیل همه گیری COVID-19 سه بار از تاریخ اکران اولیه مه 2020 به تعویق افتاد. Black Widow چندین رکورد گیشه همه گیر شکست و بیش از 370 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و پنجمین فیلم پرفروش سال 2021 شد. همچنین در آخر هفته افتتاحیه آن 67 میلیون دلار از طریق Disney+ درآمد کسب کرد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد ، با ستایش برای اجراها ، به ویژه بازی های یوهانسون و پوگ و سکانس های اکشن. در ژوئیه 2021 ، یوهانسون علیه دیزنی به دلیل آزادی همزمان شکایت کرد.

 

در سال 1995 ، سرباز فوق العاده الکسی شوستاکوف و بیوه سیاه ملینا وستوکوف به عنوان مأمور مخفی روسیه کار می کنند و به عنوان یک خانواده در اوهایو با ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا به عنوان دختران خود ظاهر می شوند. آنها S.H.I.E.L.D. را سرقت می کنند. اطلاعات و فرار به کوبا ، جایی که رئیس آنها ، ژنرال دریکوف ، رومانوف و بلووا را برای آموزش به اتاق سرخ برد. سالها می گذرد ، در طی آن شوستاکوف در روسیه زندانی می شود در حالی که رومانوف به S.H.I.E.L.D روی می آورد. پس از بمباران دفتر دریکف در بوداپست و ظاهراً او و دختر خردسالش آنتونیا را کشت.

در سال 2016 ، رومانوف به دلیل نقض توافقنامه سوکوویا فراری است. [N 2] او از وزیر امور خارجه ایالات متحده تادئوس راس فرار می کند و به یک خانه امن در نروژ که توسط ریک ماسون تامین می شود فرار می کند. در همین حال ، بلووا یک بیوه سیاه سابق سابق را می کشد اما با گاز مصنوعی تماس می گیرد که عامل کنترل کننده مواد شیمیایی اتاق سرخ را خنثی می کند. بلووا ویال های پادزهر را برای رومانوف می فرستد ، به این امید که او و انتقام جویان بتوانند دیگر بیوه ها را آزاد کنند و مخفی می شود. هنگامی که رومانوف ناآگاهانه با ویال ها در اتومبیل خود رانندگی می کند ، مامور اتاق سرخ Taskmaster به او حمله می کند. رومانوف از Taskmaster فرار می کند و متوجه می شود که ویال ها از بوداپست آمده است. در آنجا او بلووا را می یابد که فاش می کند که دریکوف زنده است و اتاق سرخ هنوز فعال است. Black Widows و Taskmaster به آنها حمله می کنند ، اما رومانوف و بلووا از آنها فرار می کنند و با ماسون ملاقات می کنند که هلیکوپتر را برای آنها تهیه می کند.

رومانوف و بلووا شوستاکف را از زندان بیرون می آورند تا موقعیت دریکوف را بشناسند و او آنها را به وستوکف هدایت می کند که در مزرعه ای خارج از سن پترزبورگ زندگی می کند. در آنجا او در حال پالایش فرآیند کنترل شیمیایی ذهن است که در بیوه ها استفاده می شود. وستوکوف به دریکوف و عواملش می آید تا آنها را ببرند ، اما رومانوف وستوکوف را متقاعد می کند تا به آنها کمک کند و این دو از فناوری ماسک صورت برای تغییر مکان استفاده می کنند. در اتاق سرخ ، یک مرکز هوایی ، وستوکوف شوستاکوف و بلووا را از محدودیت های خود آزاد می کند. Dreykov از طریق پوشش رومانوف نگاه می کند و نشان می دهد که Taskmaster آنتونیا است ، که به اندازه کافی آسیب دید که Dreykov مجبور شد فناوری را در سر خود قرار دهد. این امر او را به یک سرباز عالی تبدیل کرد که می تواند از رفتار هر کسی که می بیند تقلید کند. رومانوف به دلیل قفل فرمونی که در هر بیوه ای نصب شده است ، نمی تواند به Dreykov حمله کند ، اما با شکستن بینی خود و قطع یک عصب در گذر بینی خود ، این امر را نفی می کند. شوستاکوف با Taskmaster می جنگد در حالی که Vostokoff یکی از موتورهای تاسیسات را بیرون می آورد. سپس Taskmaster را در یک سلول قفل می کنند.

دریکوف با حمله دیگر بیوه های سیاه به رومانوف فرار می کند ، اما بلووا آنها را در مقابل پادزهر قرار می دهد. رومانوف با شروع انفجار و سقوط تاسیسات دیگر بیوه های جهان را از رایانه دریکوف کپی می کند. او دو ویال پادزهر زنده مانده را بازیابی می کند و Taskmaster را از سلول قفل شده آزاد می کند. وستوکوف و شوستاکوف از طریق هواپیما فرار می کنند در حالی که بلووا هواپیمای دریکوف را بیرون می آورد و او را می کشد. در سقوط آزاد ، رومانوف قبل از مبارزه با Taskmaster چتر نجات را به بلووا می دهد. پس از فرود ، رومانوف از یک ویال پادزهر در Taskmaster استفاده می کند و دیگری را به بلووا به همراه مکان های دیگر ، که هنوز تحت کنترل ذهن هستند ، بیوه ها می دهد تا بتواند آنها را پیدا کرده و آزاد کند. بلووا ، وستوکوف و شوستاکوف از رومانوف خداحافظی می کنند و با آنتونیا و بیوه های آزاد شده می روند. دو هفته بعد ، میسون یک کویین جت به رومانوف می دهد تا از آن برای آزادی انتقام جویان زندانی استفاده کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بیوه سیاه دوبله فارسی Black Widow 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!