logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019 با دوبله فارسی ( بزودی )

 

دانلود فیلم Les Misérables 2019 با کیفیت BluRay 720p – 1080p

دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019
دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019

نام فارسی : بینوایان

[codein_imdb]

 

 

بینوایان یک فیلم درام فرانسوی 2019 به کارگردانی لادجی لی است که در اولین کارگردانی با کارگردانی کامل خود ، از فیلمنامه ای از لی ، Giordano Gederlini و الکسیس ماننتی ، بر اساس فیلم کوتاه Ly 2017 با همین نام ساخته شده است. ستاره های ماننتی در کنار دامین بنارد ، دجیلیل زونگا ، ایسا پرشیا ، الحسن لی ، استیو تینتچو ، آلمانی کانوتی و نزار بن فاطما بازی می کنند.

این فیلم که پس از جام جهانی 2018 فیفا در کمون مونتفرمیل تنظیم شده است ، برپایه وقوع خشونت پلیس در زندگی واقعی است که در 14 اکتبر 2008 در این شهر اتفاق افتاد و توسط Ly مشاهده و فیلمبرداری شده است. داستان از چندین شخصیت درون کمون پیروی می کند ، به عنوان سرقت از یک نوجوان به یک بحران بزرگ منجر می شود. عنوان این فیلم مرجعی است به رمان Victor Hugo 1862 با همین نام ، که در مونتفرمیل نوشته شده و بخشی از آن در آن قرار گرفته است. در رمان ، Montfermeil همچنین تنظیم جلسه ژان والژین و Cosette ، دختری است که توسط والدین فرزندخوانده مورد آزار قرار گرفته است. این فیلم سوء استفاده در برابر شهروندان فقیر ، به ویژه نوجوانان قومیت آفریقایی یا عربی را به تصویر می کشد ، بنابراین بر استمرار سرنوشت فقرا در مونتفرمیل تأکید می کند.

دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019

این نمایش برتر جهانی خود را در 15 مه 2019 در جشنواره کن ، جایی که جایزه هیئت داوران را بدست آورد. این فیلم در 20 نوامبر 2019 در فرانسه اکران شد و تحسین منتقدی را به دست آورد ، با کسب دوازده نامزد در جوایز سزار و کسب چهار جایزه از جمله بهترین فیلم. از بین سایر افتخارات ، این عنوان به عنوان ورود فرانسوی برای بهترین فیلم بین المللی برتر در جوایز آکادمی 92th انتخاب شد و سرانجام به نامزدی رسید.

این فیلم با تصاویر جمعیتی در پاریس که از پیروزی تیم فرانسه در مسابقات جهانی فیفا 2018 در Avenue des Champs-Élysées تجلیل می شود ، آغاز می شود که در فرانسه به عنوان لحظه ای از برادری بین افراد طبقات مختلف اجتماعی درک و جشن گرفته شده بود.

به زودی پس از آن ، استیفن رویز ، افسر پلیس که اخیراً به پاریس نقل مکان کرده و به تیپ ضد جنایات پیوسته است ، وظیفه دارد با رهبر تیم ملی کریس و سرتیپ گوادا به عنوان وظیفه در شهر نزدیک مونتفرمیل کار کند. کریس غالباً از قدرت خود در نوجوانان سوءاستفاده می کند ، در حالی که گوادا از آن سوءاستفاده شکایت می کند. در حالی که احساس ناراحتی می کند ، استفان دخالت نمی کند. در همین حال ، عیسی ، بزهکار معروف جوان ، جانی ، یک توله شیر را از سیرک به سرقت می برد و باعث می شود صاحب آن زورو به سمت شهردار مونتفرمیل برود و تهدید می کند در صورت عدم بازگشت جانی ، با سلاح گرم بازگردد. کریس و اسکادران او وظیفه پیدا کردن و بازیابی توله را دارند.

دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019
دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019

یکی از دوستان ایسا با توله عکس از عیسی عکس می گیرد و آن را در اینستاگرام پست می کند ، کریس را رهبری می کند تا متوجه شود که عیسی مقصر است. آنها او را تعقیب می کنند ، اسیر می کنند و با دستبند می گیرند ، اما او ادعا می کند که توله فرار می کند. دوستان ایسا سپس به سه گانه حمله می كنند و اشیاء را به سمت آنها پرتاب می كنند تا مانع از گرفتن عیسی شوند. وقتی عیسی سعی می كند فرار كند ، گوادا كه به طور تصادفی خود را در حین تعقیب مشك كرد ، با یك توپ فلش او را در صورت شلیك كرد. دوستان عیسی اسیر می شوند ، اما اسکادران متوجه می شوند که توسط یک هواپیمای بدون سرنشین فیلمبرداری شده اند ، که فرار می کند. در حالی که استفان می خواهد عیسی به شدت زخمی شده را به بیمارستان ببرد ، کریس و گواد امتناع می کنند و در عوض این سه نفر او را در جستجوی صاحب هواپیمای بدون سرنشین با خود می برند.

این سه گانه وارد یک محله محلی محله کریس می شوند و عیسی را تحت مراقبت خود می گذارند و از اطلاعاتی که توسط این مخاطب گفته شده است برای پیدا کردن Buzz ، نوجوانی که این هواپیمای بدون سرنشین متعلق به آن است ، استفاده می کند و او را وادار به فرار می کند تا بتواند فیلم را بارگذاری کند. وزوز ، که هنوز هم کارت حافظه پهپاد را حمل می کند ، از اسکادران فرار می کند و به همراه صلاح ، صاحب رستوران و عضو کلیدی جامعه محلی اسلامی پناه می برد. هم اسکادران و هم شهردار ، با فهمیدنشان ، وارد رستوران صلاح می شوند. پس از یک درگیری پر تنش که طی آن کریس تلاش می کند بطور غیرقانونی دستگیر وزوز شود ، روئیز صلاح را متقاعد می کند که به وی کارت حافظه بدهد و ادعا کرد تیراندازی عیسی فقط یک تصادف بوده است.

پس از بهبودی عیسی و توله (که اتفاقاً در نزدیکی آنها لکه دار شده است) ، اسکادران این دو را به زورو می برد. اگرچه عذرخواهی عیسی را انجام می دهند ، زورو سعی می کند این دو را درون یک قفس با یک شیر کاملاً بزرگ قفل کند و عیسی را ترساند و خودش را خیس کرد و تقریباً باعث شد تا استیفن شیر را شلیک کند ، اگرچه در نهایت به او اجازه می دهد که برود. تصمیم گیری که عیسی درس خود را آموخته است ، کریس او را رها می کند و به او هشدار می دهد که به کسی نگوید چه اتفاقی افتاده است ، و این که اگر در مورد جراحت از او سؤال شود ، لغزید و افتاد. در شب ، شخصیت های درگیر در آن روز به ظاهر به زندگی عادی خود باز می گردند ، برخی از آنها با علائم آشکار پریشانی و شک. عیسی ، که پیش از این گفته شده بود که پدرش به دلیل رفتار خود او را نمی خواهد به خانه برگردد ، به تنهایی روی یک نیمکت مخروبه نشسته ، آسیب دیده است. بعداً در همان شب ، روزی با گوادا در یک نوار ملاقات کرد و به او می گوید که می داند توپ فلش را نمی توان به طور تصادفی شلیک کرد و به همین دلیل گواد به عمد ایسا را ​​شلیک کرد. گوادا استرس و كودكان خود را مقصر می داند كه او را تحت الشعاع قرار می دهد و استفان در حالی كه غیرقابل اعتماد است ، كارت را به گوادا واگذار می كند و به او می گوید “آنچه را كه باید انجام دهی” انجام دهد.

روز بعد ، اسكادران هنگام گشت زنی توسط یك گروه كوچك به سرپرستی عیسی حمله می كنند. آنها آنها را تعقیب می کنند ، در دام عیسی افتادند و در نهایت توسط گروه بزرگی از نوجوان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و آنها را از همه طرف در یک راه پله به دام انداختند و برای زندگی خود جنگیدند. کریس هنگامی که بطری روی صورتش می شکند زخمی می شود ، و ماشین پشتیبان استافان رادیوس ها را فوراً توسط نوجوانان از بین می برد و پلیس های پشتیبان را مجبور به فرار می کند. آنها همچنین به دفتر شهردار حمله می كنند و در آخر به او محكوم می شوند و مجموعه ای از پله ها را به پایین پرتاب می كنند. پله های استیفن روی نزدیکترین درب گدایی برای کمک ، که اتفاقا در آپارتمان Buzz است. با این حال ، وزوز بیشتر درب را قفل می کند. ایسا یک کوکتل مولوتوف را روشن می کند و آماده می شود تا اسکادران را با آن به پایان برساند ، و استیفان را راهنمایی می کند که اسلحه خود را به سمت او بکشاند و به او هشدار می دهد که نباید؛ صفحه نمایش به رنگ مشکی محو می شود زیرا Issa و Stéphane سعی می کنند تصمیم بگیرند که چه کار دیگری انجام دهند و نقل قولی از Victor Hugo ‘Les Misérables ظاهر می شود: “این را بخاطر بسپار ، دوستان من: هیچ چیزهایی مانند گیاهان بد یا مردان بد وجود ندارد. فقط پرورش دهندگان بد

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بینوایان Les Misérables 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!