logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Becky 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بکی 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم بکی دوبله فارسی Becky 2020
دانلود فیلم بکی دوبله فارسی Becky 2020

Becky یک فیلم اکشن مهیج اکشن آمریکایی در سال 2020 است. در آن لولو ویلسون ، کوین جیمز و جوئل مک هیل بازی می کند و دختری جوان را دنبال می کند که باید از خانه اش در مقابل گروهی از محکومین فراری دفاع کند.

قرار بود بکی در آوریل 2020 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Tribeca برگزار کند ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 جشنواره به تعویق افتاد. این در 5 ژوئن سال 2020 ، توسط Quiver Distribution و Redbox Entertainment در سیستم عامل های دیجیتال و بر روی سیستم عامل های دیجیتال و بر اساس ویدیوی درخواستی منتشر شد. این فیلم با انتقادات مختلفی از منتقدان روبرو شد ، هرچند بسیاری از عملکرد ویلسون را ستودند.

بکی هوپر سیزده ساله در مورد واقعه ای که اخیراً در خانه خانواده اش اتفاق افتاده است مورد بازجویی قرار می گیرد. او پاسخهای مبهمی می دهد و به نظر نمی رسد که آنها در مورد چه چیزی بحث می کنند به یاد می آورد.

دو هفته قبل ، Becky دانش آموز دبیرستانی قلدر بود که مادرش یک سال پیش درگذشت. او با پدرش جف رابطه ای پرتنش دارد که سعی می کند با سفر به خانه کنار دریاچه خود دوباره با او ارتباط برقرار کند. در همین حال ، زندانی دومینیک ، یک نئونازی ، و افرادش آپکس ، کول و هاموند سوار بر یک ون حمل و نقل هستند. دومینیک یک زندانی کشته شده است تا نگهبانان را مجبور به عقب نشینی کند ، با استفاده از فرصت آنها را بکشد و به عنوان پلیس ظاهر شود. آنها یک مرد و دو فرزندش را در خیابان متوقف می کنند ، آنها را می کشند و ماشین آنها را می گیرند.

دوست دختر جف ، کایلا و پسر کوچکش تای ، به خانه می رسند و بکی را ناراحت می کنند. جف اعلام کرد که او و کایلا نامزد کرده اند. هرك ، بكی از خانه فرار می كند و به دنبال او یكی از سگهایش ، دیگو. در قلعه کوچک خود در جنگل ، او یک کلید مرموز را در داخل یک جعبه حلبی پیدا می کند. دومنیک و افرادش در خانه حاضر می شوند ، کلید را می خواهند و همه را به گروگان می گیرند. Kayla و Ty سعی می کنند فرار کنند اما توسط Apex گرفتار می شوند ، که سعی می کند به آنها کمک کند در حالی که Cole دورا ، یکی از سگهای خانواده را می کشد. جف برای محافظت از او در مورد حضور بکی دروغ می گوید ، اما دومنیک پای کایلا را می گیرد و شلیک می کند تا حقیقت را از آنها بگیرد.

Becky ، هنوز در جنگل ، از حضور متجاوزان آگاه می شود و در مورد واکی تاکی صحبت می کند ، و در مورد تماس با پلیس دروغ می گوید. دومنیک او را بلوف صدا می کند و جف را بیرون می آورد تا بکی را فریب دهد. او شروع به شکنجه جف با پوکر آتش می کند. بکی تسلیم شد و گفت که کلید را به او می دهد. دومنیک به جف اجازه می دهد تا از طریق مکالمه صحبت کند ، اما او به بکی دستور می دهد که بدود. جف آزاد می شود و بکی را پیدا می کند و به او می گوید قبل از تیراندازی او را دوست دارد. دومنیک کلید را می خواهد و بکی قبل از فرار با دیگو ، با آن چشم چپ خود را بیرون می کشد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بکی دوبله فارسی Becky 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!