logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Windermere Children 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بچه های ویندرمر 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم بچه های ویندرمر دوبله فارسی The Windermere Children 2020
دانلود فیلم بچه های ویندرمر دوبله فارسی The Windermere Children 2020

نام فارسی : بچه های ویندرمر

[codein_imdb]

تحقق یافتن ساعت و نیم از کودکان ویندرومر (BBC2) بدون گریه غیرممکن است. در واقع یافتن نمایشی تلویزیونی ، حتی یک شخص نگران کننده ، واقعاً نادر است ، زیرا در اینجا ، با هولوکاست ، چنین قدرت عاطفی خام وجود دارد. اولین سطرها ، که درباره عناوین ابراز شده اند ، به این نکته توجه می کنند که در زیر آمده است: “آنها مرا از بازوی پدرم پاره کردند و مرا بردند. این لحظه هرگز ، هرگز فراموش نخواهم کرد. “

در سال 1945 ، اندکی پس از پایان جنگ جهانی دوم ، دولت انگلیس موافقت کرد که حدود 732 کودک یهودی پناهنده ، بازمانده از اردوگاه های نابودی نازی ها (و بخش کوچکی از کسانی که در آن کارخانه های مرگ به قتل رسیده اند) بگیرد. حدود 300 نفر ، از کودکان نوپا تا نوجوانان ، در برخی کلبه های نزدیک ویندرمایر قرار گرفتند.

در آنجا ، تحت مراقبت منزوی نگهبانان و یک خاخام (با بازی توماس کرتشمان ، تیم مک اینرنی و کنستانتین فرانک با حساسیت) و همچنین یک معلم هنر درمانی ، با بازی روملا گارایی ، خود را توانبخشی ، از کودکان گرسنه ، وحشت زده طی چند ماه قابل توجه ، به عادی بودن.

سفر از dehumanisation به فردگرایی ممنوع است. پسری ، نام خود را پرسید ، آستین خود را بالا کشید تا خال کوبی خود را فاش کند و پاسخ می دهد: “B7608”. جوانترین دختران ، بر حسب عادت ، روی زمین می خوابند و به جای اینکه در تخت های اختصاصی خود جمع شوند ، با هم جمع شدند.

وقتی بچه ها که اکنون دلو هستند ، برای اولین غذای انگلیسی خود در سالن می نشینند ، رول نان ها را می گیرند و هرچه سریع تر می توانند به اتاقها ، صندلی ها و میزهای خود پرواز کنند ، فریاد غذای گرانبها را در فرار می دهند. وگرنه آنها از ترس آن را خیره می کنند که این آخرین غذایی است که برای مدتی می بینند – دقیقاً همانطور که با ضایعات نیمه پوسیده انجام دادند در چلمنو ، آشویتس ، بوخنوالد و ترزاینستاد دستگیر شدند.

در گفتگو ، می شنوید که من گمان می کنم شهادت معتبر بازماندگان واقعی است. گرفتن آن دشوار است: “دلیل این که من هنوز زنده ام این است که من به اندازه کافی قدرتمند بودم که نان را از کسی بگیرم که برای خوردن آن خیلی ضعیف بود.” یا: “بازی محبوب نگهبان ها قرار دادن لیوان زمینی در سوپ ما بود ، بنابراین ما از درون به مرگ می خونیم.”

طنز سیاه تقریباً به چشم می خورد. وقتی چند پسر متوجه می شوند که همه از قطار بوکانوالد در یک قطار بودند ، یکی به دوستش شوخی می کند: “کلاس اول یا دوم؟” واقعیت ، شخص می آموزد ، این است که آنها برای ادامه کار مجبور بودند برای ادامه کار اجساد بخورند.

کودکان Windermere ارزشهای تولید و جذابیت دوره بصری راز Miss Marple در دهه 1940 را با گرافیک ترین تلنگر ترسناک ترکیب می کند. تصاویر Twee از آستینای قدیمی و خانمها در دوقلوها و مرواریدهای دوقلو ، و مناظر زیبا و گسترده در حال قتل عام هستند. تصاویر ترسناک محدود به نقاشی های آزاد است که بچه ها برای ایجاد آنها ترغیب می شوند. آنها به طور دائم با مرگ و زندان روبرو هستند. دستگیری و تأثیر عمیق ما وحشت های شبانه آنها را مشاهده می کنیم و فقط می توانیم تصور کنیم که چه خاطرات دردناک ذهن ناخودآگاهشان سعی در پردازش دارد.

سرانجام ، انتقال بچه ها در Windermere کامل است. آنها انگلیسی صحبت می کنند ، فوتبال بازی می کنند ، به سینما می روند و برای شروع زندگی جدید خود که اکثر آنها در انگلیس مستقر هستند آماده هستند. اکنون خوشحال تر ، می بینیم که ده ها تن از آنها به دریاچه خیره شده اند ، سپس تصویر حل می شود و آشکار می شود که پنج بازمانده هستند ، فرزندان واقعی Windermere که پیر شده اند ، حدوداً 75 سال از آزادیشان: Arek Hersh MBE؛ چیم “هری” اولمر؛ سر بن هلفگوت؛ اشوئل “سام” لاسیر؛ یخ “ایکه” آلترمن.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بچه های ویندرمر دوبله فارسی The Windermere Children 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!