logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bholaa 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بهولا با کیفیت عالی

دانلود فیلم بهولا دوبله فارسی Bholaa 2023
دانلود فیلم بهولا دوبله فارسی Bholaa 2023

 

 

 

Bholaa یک فیلم اکشن ماجراجویی هندی زبان هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آجی دوگن است که به طور مشترک توسط Ajay Devgn FFilms، Reliance Entertainment، T-Series Films و Dream Warrior Pictures تهیه شده است. این یک بازسازی از فیلم تامیل 2019 Kaithi است و دوگن در نقش اصلی در کنار تابو، دیپاک دوبریال، سانجی میشرا، گجراج رائو و وینیت کومار بازی می‌کند در حالی که آمالا پل، آبیشک باچان و رای لاکسمی ظاهری ویژه دارند. این فیلم درباره یک محکوم سابق است که در ازای ملاقات با دخترش پس از ده سال حبس، در حالی که کامیونی مملو از پلیس های مسموم را به بیمارستان می برد، با مجرمان مبارزه می کند.

عکاسی اصلی از ژانویه 2022 تا ژانویه 2023 در بمبئی، حیدرآباد و بنارس انجام شد. آهنگسازی فیلم و آلبوم موسیقی متن فیلم توسط راوی بصرور، فیلمبرداری توسط عاصم باجاج و تدوین توسط دارمندرا شارما ساخته شده است. در 30 مارس 2023 منتشر شد و با بررسی های مختلف باز شد. این فیلم تا 13 آوریل 2023 در سراسر جهان 98.76 کرور (12 میلیون دلار آمریکا) فروخت و هشتمین فیلم هندی پرفروش سال 2023 شد.

اس پی دیانا جوزف اعضای باند سیکا را دستگیر می کند و مقداری کوکائین به ارزش 1000 کرور را مصادره می کند. یک افسر مخفی عباسعلی معروف به راوناک به آشواتاما (معروف به اشو) که یکی از رهبران گروه سیکا است، پیوسته است. راوناک اطلاعاتی در مورد اشو به دایانا می دهد در حالی که اشو از افسر فاسد NCB Devraj Subramaniam کمک می گیرد که به یک افسر فاسد دیگر Deep Singh دستور می دهد تا روهیپنول را به نوشیدنی های ساخته شده برای افسران پلیس در مهمانی خداحافظی IG Jayant Malik اضافه کند. دایانا شرکت نمی کند اما بقیه بیهوش می شوند.

زندانی به نام Bholaa از زندان آزاد شده است و جوزف سعی می کند او را متقاعد کند که با کامیونی که افسران آرام بخش را به بیمارستان می برد و سپس به ایستگاه پلیس Laalganj می برد. اگرچه در ابتدا اکراه دارد، اما موافق است. در همین حال، اشو یک شکارچی فضل بر روی جوزف و بقیه نیروهای پلیس او استخدام می کند. در حالی که جوزف، بهلا و کاچی از دستیارانش رانندگی می کنند، مورد حمله باندهای مختلف قرار می گیرند. خال دیپ سینگ که نزد افسران آرام‌بخش پنهان شده است، به‌روزرسانی‌های مکان را در اختیار آنها قرار می‌دهد. Bholaa قدرت جنگی خود را نشان می دهد و همه غول ها را می کشد. اشو همچنین گروه خود را می فرستد تا به ایستگاه پلیس حمله کنند و برادرش نیتاری را که با کوکائین گرفتار شده بود، آزاد کنند. یک بازرس جدید به نام انگاد یاداو که اخیراً به لالگنج منتقل شده است، توسط جوزف مأمور دفاع از پاسگاه پلیس می شود.

وقتی آشو با گروهش می رسد، آنها سعی می کنند به پاسگاه پلیس که توسط یداو و تعدادی از دانش آموزان سنگر گرفته شده است، نفوذ کنند. جوزف تقریبا فریب خورده و دستور آزادی زندانیان را صادر می کند، اما متوجه می شود که این تله ای بود که نیتاری گذاشته بود. اشو موفق به ورود به داخل می شود اما یداو و دانش آموزان موفق می شوند او را دستگیر کنند. دانش آموز چتان توسط گروه اشو با کمند از پنجره خفه می شود و یداو که از عصبانیت دود می کند، اشو را می کشد. جوزف با پزشکان تماس می گیرد تا یک آمبولانس اضطراری در معبد لرد شیوا فراهم کند. در حالی که منتظر می مانند، بهولا گذشته خود را برای کادچی روایت می کند: او یک گانگستر بدنام در اوتار پرادش بود و عاشق دکتری به نام سوارا شد، که پس از اینکه او را از تجاوز جنسی نجات داد، عشق او را متقابل کرد. قبل از ازدواج آنها، Bhola از زندگی گانگستری خود دست کشید، اما Swara توسط یک رهبر باند بیرحم معروف به Chomu کشته شد. سوآرا قبل از مرگ، دختر خود به نام جیوتی را به دنیا آورد اما بهولا پس از دریافت یک حکم زندان طولانی مدت از او جدا شد. جوزف داستان خود را در مورد چگونگی از دست دادن فرزند متولد نشده خود در هنگام بارداری به اشتراک می گذارد. سرانجام یک آمبولانس از راه می رسد و افسران آرام بخش را به بیمارستان می برد، سپس بهورا سرسپردۀ بزرگ اشو نیز ظاهر می شود. قبل از اینکه Bhola بتواند مبارزه کند، دیپ سینگ به او چاقو می زند و او به طرز وحشیانه ای مجروح می شود. در حالی که جوسپه و کدچی را می برند، عباس وقتی به عنوان خال کشف می شود کشته می شود. Bhola بعداً به هوش می‌آید و با استفاده از Trident of Lord Shiva به تنهایی کل باند از جمله دیپ سینگ را می‌کشد. پس از این او به تعقیب بوراا می رود و یوسف را نجات می دهد.

پس از رانندگی در تمام شب، Bholaa، Kadchi و Diana با استفاده از یک گذرگاه مخفی به ایستگاه پلیس Laalganj می‌رسند و به همراه Yadav به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا با خیال راحت فرار کنند. جوزف کوکائین را می سوزاند و پس از اینکه باند تقویت شده اشو سرانجام به ایستگاه حمله کردند، Bholaa همه آنها را با استفاده از M134 Minigun نابود می کند. اندکی بعد، نیتاری پس از اطلاع از بهولا از شوک می میرد و دوراج سوبرامانیام پس از اینکه می دانست که بهولا پشت همه چیز است، به خود شلیک می کند. Bholaa دوباره با دخترش Jyoti متحد می شود و آنها با خوشحالی در کامیون به همراه Kadchi و یک توله سگ حرکت می کنند. در یک صحنه میانی، چومو سینگ از آزادی Bhola مطلع می شود و تصمیم می گیرد او را نابود کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بهولا دوبله فارسی Bholaa 2023

نظرات

  1. mahsa
    mahsa

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید!