logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

بهشت گمشده (1389)

دانلود فیلم بهشت گمشده با لینک مستقیم

معرفی و بررسی فیلم بهشت گمشده:

فیلم سینمایی بهشت گمشده به‌کارگردانی حمید سلیمیان در 1 سال پیش یعنی سال 1397 تولید شده است. بهشت گمشده که اولین فیلم حمید سلیمیان محسوب می‌شود و توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 4.4 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم بهشت گمشده را اثری کم‌ارزش، کم‌کیفیت و نه‌چندان مهم ارزیابی می‌کنند. بهشت گمشده در تاریخ 1397/12/08 پخش خود را توسط پخش‌کننده فیلم آفرین در سینما آغاز کرد. در آن روزها بهشت گمشده توانست آمار فروش 22،068،000 تومان را به ثبت برساند.

بازیگران فیلم بهشت گمشده

بازیگران فیلم بهشت گمشده چه کسانی هستند؟ در بهشت گمشده بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، نیره فراهانی، امید گل‌زاده، محمدهادی قمیشی، افشین هاشمی، کاوه خداشناس و افسانه‌ پاکرو به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم بهشت گمشده حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان بهشت گمشده را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم بهشت گمشده باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛

باید بررسی کرد آیا حمید سلیمیان به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری بهشت گمشده توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم بهشت گمشده می‌توان به محمدمهدی احدی، رویا شریف، متین ستوده، شکیبا فرمانی، محمدحسین خرسندی فرد، یاشار سلیمانی، ریحانه شهرامی فر و سهراب اندامی در نقش چهره پرداز اشاره کرد.

داستان فیلم بهشت گمشده

از محتوا و داستان فیلم بهشت گمشده چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه بهشت گمشده توسط محمد صادق‌آذین نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان بهشت گمشده منتشر شده است، می‌خوانیم: «”عیسی برای یافتن راه نجات آیدا، سفری را در قصه ای پرماجرا آغاز می کند…”»

فیلم بهشت گمشده و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم بهشت گمشده نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم بهشت گمشده به طور متوسط فعالیت 15ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم بهشت گمشده یکی از 4 اثر شاخص محمدهادی قمیشی، کاوه خداشناس، محمدمهدی احدی و متین ستوده در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.


4 تن از بازیگران بهشت گمشده، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در بهشت گمشده 4 فیلم اولی بوده‌اند: محمدحسین خرسندی فرد، یاشار سلیمانی، ریحانه شهرامی فر و سهراب اندامی.
همچنین حمید سلیمیان کارگردان بهشت گمشده اولین همکاری خود با بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، نیره فراهانی، محمدهادی قمیشی، افشین هاشمی، کاوه خداشناس، افسانه‌ پاکرو، محمدمهدی احدی، رویا شریف، متین ستوده و شکیبا فرمانی را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران بهشت گمشده نیز 79 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 79 همکاری برای اولین‌مرتبه در بهشت گمشده رخ داده است. مانند: فرامرز قریبیان و محمدهادی قمیشی، نیره فراهانی و افشین هاشمی، کاوه خداشناس و افسانه‌ پاکرو، محمدمهدی احدی و متین ستوده، رویا شریف و محمدحسین خرسندی فرد.

عوامل فیلم بهشت گمشده

اگر از تصویربرداری فیلم بهشت گمشده خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن حسن اسدی و اشکان اشکانی بوده است. نظرتان درباره ضرباهنگ و تدوین فیلم بهشت گمشده چیست؟ تدوین بهشت گمشده را سپیده عبدالوهاب و سارا آهنی انجام داده است. اگر صدای بهشت گمشده به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم بهشت گمشده یعنی فرخ فدایی و فرید پیرایش و صداگذار آن یعنی مهرداد جلوخانی و حسین قورچیان آشنا می‌کنیم.

آبتین برقی و محمدهادی قمیشی (بازیگر) طراحی صحنه فیلم بهشت گمشده را انجام نموده و آبتین برقی و محمدهادی قمیشی (بازیگر) طراحی لباس فیلم بهشت گمشده را انجام داده است. موسیقی متن فیلم بهشت گمشده اثر امید رئیس‌دانا است.
از دیگر عوامل اثر می‌توان به شکوفا کریمی دستیار اول کارگردان فیلم بهشت گمشده، اشاره کرد. در مجموع بیش از 35 نفر در تولید فیلم بهشت گمشده نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

اطلاعات فیلم بهشت گمشده

همچنین در بخش بررسی فیلم بهشت گمشده 1 نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از بهشت گمشده پرداخته‌اند.
تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم بهشت گمشده در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر فیلم بهشت گمشده 5 عدد، در بخش ویدئو و تیزر فیلم بهشت گمشده 2 عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های حواشی فیلم بهشت گمشده، دیالوگ برتر فیلم بهشت گمشده، سوتی فیلم بهشت گمشده و نقد فیلم بهشت گمشده هنوز موردی ثبت نشده است.

قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

تیزر

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بهشت گمشده با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!