logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
94%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی برادران خونی : مالکوم ایکس و محمد علی 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم برادران خونی مالکوم ایکس و محمدعلی 2021
دانلود فیلم برادران خونی مالکوم ایکس و محمدعلی 2021

در یک مستند جدید نتفلیکس، مارکوس کلارک، فیلمساز، رابطه بین این دو شخصیت حقوق مدنی را بررسی می کند.

کارگردان برادران خونی ، مارکوس کلارک، می‌خواهد جنبه‌ای از مالکوم ایکس و محمد علی را به ما نشان دهد که ما با آن‌ها آشنا نیستیم، که چالش بزرگی است. این دو نماد حقوق شهروندی سوژه‌های زندگی‌نامه‌ها و مستندهای متعددی هستند، به غیر از زندگی‌نامه‌هایی که توسط افسانه‌هایی مانند اسپایک لی (مالکوم ایکس) و مایکل مان (علی) کارگردانی شده‌اند. و آنها اخیراً در فیلم یک شب در میامی که نامزد اسکار رجینا کینگ شده بود، با هم روحیه و احساساتی به تصویر کشیده شدند.

اما در برادران خونی ، کلارک با مطالب آرشیوی و گزارش های دست اول دختر ایکس، ایلیاشا شباز، برادر کوچکتر علی، رحمان و چندین نفر دیگر که آنها را می شناختند یا محیط سیاسی و اجتماعی آنها را درک می کردند، بیشتر به بررسی مردان و محیط آنها می پردازد. در برابر.

ما حس وحشیگری مالکوم ایکس را با کلمات و همچنین حساسیت و آسیب پذیری او در میان برادران را درک می کنیم. و سپس محمد علی: او نیز صدای بلندی داشت، اما به عنوان قهرمان سنگین وزن، جهان را با مشت های سخت خود به لرزه درآورد. او همچنین اسفنج نرمی بود که از یک شخصیت پدر معنوی و دوستی مانند X یاد می گرفت. کلارک طی تماسی که با زوم از خانه اش در لس آنجلس داشت به گاردین گفت: «فقط این تحسین و شادی بین آن دو تقسیم می شود. و این چیزی است که من فکر نمی‌کنم مردم لزوماً قبلاً دیده باشند.»

برادران خونی که توسط خالق Black-ish، کنیا باریس تهیه شده است، از کتاب رندی رابرتز و جانی اسمیت در مورد رابطه X و علی که از تحقیقات سنگین در زندگی نامه ها، اسناد و سوابق نظارتی FBI گرفته شده است، اقتباس شده است. رابرتز و اسمیت نیز در این فیلم حضور دارند. و در عصری که نویسندگی و هویت دارای معنا و مفهوم زیادی است، اگر به سفیدپوست بودن این دو نویسنده اشاره نکنم نادیده می‌گیرم.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم برادران خونی مالکوم ایکس و محمدعلی 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!